Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B8 S-LINE Biały IBIS od adameksc


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Myślałeś może żeby przerobić lusterka boczne na składane? czy może juz masz? bo ja nie bardzo wiem jak ugryźć ten temat. Czy w rachube wchodzi wymiana całych lusterek czy tylko wkładów plus elektryka.

lustereczka składane wpadły :)

montaż prosty, przy okazji założyłem kompletne podświetlenie drzwi oraz wyrezałem przycisk el. sterowanej klapy w drzwiach kierowcy. Ja musiałem zmieniać całe lustra ponieważ poprzednio miałem lusterka przedliftowe - te większe. Ty możesz kupić lusterka w dowolnym kolorze - lakierowane blendy można przełożyć.

kolejna drobna usterka - stacyjka/czytnik klucza zaczęła emitować nieprzyjemne zapachy spalenizny, w dodatku wyjęcie klucza po wyłączeniu zapłonu to było wyzwanie. Wymiana 10 min :) koszty - 40 zł używka - działa jak należy, w ASO - 290 pln

Edytowane przez adameksc
Opublikowano

Czyli opoanowaleś :):naughty:

Opublikowano

Czyli opoanowaleś :):naughty:

Tak Damian, opanowałem. Sprawa łatwa do naprawy, po zmianie czytnika nie trzeba nic kodować, nic programować, działa plug&play. Dzięki za porady :hi:

El. klapa ogarnięta :) wielkie dzięki dla Kolegów wrclaguna oraz miodzio za pomocne wskazówki.

Opublikowano

:thumbup1: Teraz tylko zamykanie z pilota do ogarnięcia i będzie malyna :wink:

Opublikowano (edytowane)

niespodziewanie przyszła kolej na usterkę czujnika różnicy ciśnień DPF :(

nr starego to 059906051A. jak myślicie, czy muszę kupić czujnik z dokładnie tym numerem i literą na końcu czy to nie ma większego znaczenia i będzie pasował czujnik np. z literą B lub C, D.... Wyczytałem coś o adaptacjach, czy może ktoś opisać jak dokładnie przeprowadzić tę czynność???

oto błędy (po skasowaniu i przejechaniu kilku km błędy powracają), co ciekawe wczoraj wypaliłem DPF na autostradzie, czy to, że odczyty z DPF, które mówią, że ostatnia regeneracja miała miejsce 25km temu i kilka minut temu to znaczy, że procedura wypalania się powiodła czy te informacje mówią jedynie o ostatniej inicjacji wypalania?

z uwagi na to, że błedy mówią o wyczyszczonej pamięci czujnika, dokonałem jego adaptacji, ale nie mam pojęcia czy prawidłowo... zobaczymy czy to pomoże, tak na marginesie odłączałem ostatnio akumulator podczas montażu el. klapy - czy to mogło spowodować zgubienie pamięci przez czujnik?

Address 01: Engine (J623-CAGA) Labels: 03L-906-022-CAG.clb

Part No SW: 03L 906 022 JM HW: 03L 906 022 B

Component: R4 2,0L EDC H01 3173

Revision: 11H01---

Coding: 0104002C18072118

Shop #: WSC 02145 785 00200

ASAM Dataset: EV_ECM20TDI03L906022JM A01005

ROD: EV_ECM20TDI03L906022B.rod

VCID: 79F3F5A4F82793D6D3D-802C

2 Faults Found:

4914 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor

P2453 00 [175] - Implausible Signal

MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear

5162 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor

P2453 00 [101] - Implausible Signal

Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

Edytowane przez adameksc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...