adameksc Opublikowano 19 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2015 (edytowane) Myślałeś może żeby przerobić lusterka boczne na składane? czy może juz masz? bo ja nie bardzo wiem jak ugryźć ten temat. Czy w rachube wchodzi wymiana całych lusterek czy tylko wkładów plus elektryka. lustereczka składane wpadły montaż prosty, przy okazji założyłem kompletne podświetlenie drzwi oraz wyrezałem przycisk el. sterowanej klapy w drzwiach kierowcy. Ja musiałem zmieniać całe lustra ponieważ poprzednio miałem lusterka przedliftowe - te większe. Ty możesz kupić lusterka w dowolnym kolorze - lakierowane blendy można przełożyć. kolejna drobna usterka - stacyjka/czytnik klucza zaczęła emitować nieprzyjemne zapachy spalenizny, w dodatku wyjęcie klucza po wyłączeniu zapłonu to było wyzwanie. Wymiana 10 min koszty - 40 zł używka - działa jak należy, w ASO - 290 pln Edytowane 20 Czerwca 2015 przez adameksc
adameksc Opublikowano 23 Lipca 2015 Autor Opublikowano 23 Lipca 2015 Czyli opoanowaleś Tak Damian, opanowałem. Sprawa łatwa do naprawy, po zmianie czytnika nie trzeba nic kodować, nic programować, działa plug&play. Dzięki za porady El. klapa ogarnięta wielkie dzięki dla Kolegów wrclaguna oraz miodzio za pomocne wskazówki.
miodzio Opublikowano 24 Lipca 2015 Opublikowano 24 Lipca 2015 Teraz tylko zamykanie z pilota do ogarnięcia i będzie malyna
adameksc Opublikowano 25 Lipca 2015 Autor Opublikowano 25 Lipca 2015 (edytowane) niespodziewanie przyszła kolej na usterkę czujnika różnicy ciśnień DPF nr starego to 059906051A. jak myślicie, czy muszę kupić czujnik z dokładnie tym numerem i literą na końcu czy to nie ma większego znaczenia i będzie pasował czujnik np. z literą B lub C, D.... Wyczytałem coś o adaptacjach, czy może ktoś opisać jak dokładnie przeprowadzić tę czynność??? oto błędy (po skasowaniu i przejechaniu kilku km błędy powracają), co ciekawe wczoraj wypaliłem DPF na autostradzie, czy to, że odczyty z DPF, które mówią, że ostatnia regeneracja miała miejsce 25km temu i kilka minut temu to znaczy, że procedura wypalania się powiodła czy te informacje mówią jedynie o ostatniej inicjacji wypalania? z uwagi na to, że błedy mówią o wyczyszczonej pamięci czujnika, dokonałem jego adaptacji, ale nie mam pojęcia czy prawidłowo... zobaczymy czy to pomoże, tak na marginesie odłączałem ostatnio akumulator podczas montażu el. klapy - czy to mogło spowodować zgubienie pamięci przez czujnik? Address 01: Engine (J623-CAGA) Labels: 03L-906-022-CAG.clb Part No SW: 03L 906 022 JM HW: 03L 906 022 B Component: R4 2,0L EDC H01 3173 Revision: 11H01--- Coding: 0104002C18072118 Shop #: WSC 02145 785 00200 ASAM Dataset: EV_ECM20TDI03L906022JM A01005 ROD: EV_ECM20TDI03L906022B.rod VCID: 79F3F5A4F82793D6D3D-802C 2 Faults Found: 4914 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor P2453 00 [175] - Implausible Signal MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear 5162 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor P2453 00 [101] - Implausible Signal Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Edytowane 25 Lipca 2015 przez adameksc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się