gajtas Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 Pacjent A4 Avant z silnikiem ANB motor się nie obraca.Olej w misce jest przynajmniej widać go na bagnecie. Rozrusznik nie chce przekręcić.Wstępna diagnoza - Zatarty, mało płynu chłodniczego. Czekam na propozycje co mogło się stać.Zaznaczam że rozrząd wygląda na cały przynajmniej z góry widać że pasek siedzi. Od weekendu odkrywamy karty :-) póki co domysły i spekulacje zachęcam do wypowiedzi Kto trafi z najdokładniejsza diagnoza pokrywająca się z rzeczywistością ma Dużego Browara w nagrodę. Pozdr
kkrzysiekk555 Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 (edytowane) Yhymmm, może...: może padł rozrusznik może akumulator może coś z immobilizerem się zrupcyło może coś z inną elektroniką A może już czas sprzedawać? Ale jakie są objawy po przekręceniu kluczyka? chce a nie może czy nic nie ma i jest cisza? A kiedy był odpalany? Dawno? czy jeździł i stało się nagle Edytowane 2 Lutego 2015 przez kkrzysiekk555
Klejk Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 Hehe miałem teraz to samo, ale w dieslu i kolego pękł wał także powodzenia w rozbieraniu
jacek70 Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 Puki co to płyn nie ma tu żadnego znaczenia. Albo uszkodzony rozrusznik( bendix) albo pęknięty pasek rozrządu ( a od góry to tylko go widać) Sprawdź może tylko luźno leży??
kkrzysiekk555 Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 O właśnie o tym zapomiałem, że wał też może być
gajtas Opublikowano 9 Lutego 2015 Autor Opublikowano 9 Lutego 2015 (edytowane) pasek rozrządu leży ciasno, wygląda na normalnie i luźny nie jest. Jak próbuje przekręcić tak jakby bendix nie chciał wrzucić taki odgłos bynajmniej. Klucza na wał nie zakładem żeby spróbować przekręcić, wszystko zacznę w weekend.Dzięki za odpowiedzi ta z peknietym wałem jest spoko bo mam drugi w domu od Avj :-) pasek rozrządu leży ciasno, wygląda na normalnie i luźny nie jest.Jak próbuje przekręcić tak jakby bendix nie chciał wrzucić taki odgłos bynajmniej. Klucza na wał nie zakładem żeby spróbować przekręcić, wszystko zacznę w weekend.Dzięki za odpowiedzi ta z peknietym wałem jest spoko bo mam drugi w domu od Avj Pytanie co z głowica ? Pytanie jaki silnik podapasuje pod automat.Anb ciężko znaleźć. Czekam na wypowiedź ludzi którzy robili przekladke z automatem. pasek rozrządu leży ciasno, wygląda na normalnie i luźny nie jest. Jak próbuje przekręcić tak jakby bendix nie chciał wrzucić taki odgłos bynajmniej. Klucza na wał nie zakładem żeby spróbować przekręcić, wszystko zacznę w weekend.Dzięki za odpowiedzi ta z peknietym wałem jest spoko bo mam drugi w domu od Avj :-) pasek rozrządu leży ciasno, wygląda na normalnie i luźny nie jest. Jak próbuje przekręcić tak jakby bendix nie chciał wrzucić taki odgłos bynajmniej. Klucza na wał nie zakładem żeby spróbować przekręcić, wszystko zacznę w weekend.Dzięki za odpowiedzi ta z peknietym wałem jest spoko bo mam drugi w domu od Avj :-) Część Jak obiecałem to napiszę. Samochòd zatarty zgodnie z przewidywaniami.Musiał się powoli gotować. - rozrząd , po rozpieciu góra się rusza,wal się rusza olej jest w misce tylko nie przypomina ta maź oleju na górnej pokrywie sadza:-) zostało rozebrać głowice. Pytanie co z głowica ? Pytanie jaki silnik podapasuje pod automat.Anb ciężko znaleźć. Czekam na wypowiedź ludzi którzy robili przekladke z automatem. Część Jak obiecałem to napiszę. Samochòd zatarty zgodnie z przewidywaniami.Musiał się powoli gotować. - rozrząd , po rozpieciu góra się rusza,wal się rusza olej jest w misce tylko nie przypomina ta maź oleju na górnej pokrywie sadza:-) zostało rozebrać głowice. Pytanie co z głowica ? Pytanie jaki silnik podapasuje pod automat.Anb ciężko znaleźć. Czekam na wypowiedź ludzi którzy robili przekladke z automatem. Edytowane 9 Lutego 2015 przez gajtas
pioteros Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 slupek wkladasz obojetnie jaki, moze byc AEB z 97-98 rok, AJL, APU
gajtas Opublikowano 12 Lutego 2015 Autor Opublikowano 12 Lutego 2015 kolego czy jest sens sprawdzać głowice, skoro silnik dostał taka temperaturę!!!, ktoś go za***iście zagotował teoretycznie zatrzymał się komuś w trasie. Ten wałek od pompy oleju aż się kruszy, on trzymał silnik jego obrócić nie sposób. Chyba trzeba słupek dorwać i poprzekładać. Ciekawe czy turbo nie ucierpiało przy takiej akcji ... to jest jeszcze zagadka. C.d.... Silnik kompletny szrot trzeba kupić kompletny,nawet rurki od odmy się potopiły od temperatury- ktoś zabił! Ten motor!!!.Turbina roz....bana ma takie luzy na wirniku że nie wiem czy nadaje się do regeneracji. Robi sie mniej śmiesznie trzeba kupić kompletny do automata, co z kompem czy trzeba będzie cos stroić??? Jaki jest koszt regeneracji dmuchawy ewntualnie swapu na K03s??Panowie czy kompletny silnik AWT z turbina, podejdzie zamiast ANB bez wymiany komputera silnika ???Proszę o pomoc bo jest sprawdzony AWT i kwestia czy brać
pioteros Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 (edytowane) nie podejdzie bo to inna juz konstrukcjaawt jest na bloku 06b wiec blizej mu do tych 1.8t z b6 jak b5a kwestia tego czy idzie do automatu czy nie to nie ma znaczenia jesli masz wszystkie graty, wiazki od tego automatu szukaj silnika APU jesli juz ale musi byc z kompem Edytowane 12 Lutego 2015 przez pioteros
gajtas Opublikowano 12 Lutego 2015 Autor Opublikowano 12 Lutego 2015 nie podejdzie bo to inna juz konstrukcja awt jest na bloku 06b wiec blizej mu do tych 1.8t z b6 jak b5 a kwestia tego czy idzie do automatu czy nie to nie ma znaczenia jesli masz wszystkie graty, wiazki od tego automatu szukaj silnika APU jesli juz ale musi byc z kompem Czyli najlepiej aeb żeby było bez problemów?
pioteros Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 aeb nie mial kilku istotnych elementow jakie mial AEB wiec musialbys kupic calego AEBa z każdym duperelkiem wiązką i osprzetem elektronicznym silnikapoza tym jest gorszy pod wzdlegem diagnostyki wiec to bylby krok w tył bardziej, ale jesli chcialbys sam słupek tylko kupic to jak najbardziej się nada, tak jak i AJL, APU
gajtas Opublikowano 12 Lutego 2015 Autor Opublikowano 12 Lutego 2015 czyli nie ma złotego środka żeby kupić słupek przełożyć graty i podłączyć muszę mieć słupek , turbo, pompę wody na pasku nie na rozrządzie, kwestia teraz dolotu ten pod anb jest ok więc czy podejdzie to do apu bo jeśli tak to powinno wszystko hulać
pioteros Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 musisz dokladnie sprecyzowac co zostawiasz ze swojego silnika, co sie nadaje ewentualnie prosciej co jest do kitu czego nie bedzie sie dalo zostawic wtedy ci cos moze powiem ktore rozwiazanie bedzie najlepsze
gajtas Opublikowano 12 Lutego 2015 Autor Opublikowano 12 Lutego 2015 do d*py: -głowica z blokiem i elementy w środku jeden tłok wyjechał -turbo luzy w każdy kierunku plus opiłki w środku pewnie od tarcia o obudowę-przy odkrecaniu od kolektora jedna śruba urwana także też trzeba zrobić albo kupić kolektor -pompa wody - popękane rurki od odmy, zniekształcone, Sprawne wydaje się być: -dolot z wtryskami , przepustnica -skrzynia automat -okablowanie cewki -pompa wspomagania -sprężarka klimy chociaż lekko szumi łożysko -czujniki -węże gumowe -intetcooler jednym słowem silnik mechanicznie leży, osprzęt i komputer wydaje się być ok
pioteros Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 to jesli praktycznie sam slupek bedziesz wymienial (odme i tak warto wsadzić nową ) to masz do wyboru silniki AEB, AJL ANB i APU, wszystkie się nadadzą - mowa o samych slupkach
gajtas Opublikowano 13 Lutego 2015 Autor Opublikowano 13 Lutego 2015 dzięki kolego! wczoraj brat oglądał aeb z turbina, koleś jeździł do końca, ma filmiki przed wyjęciem wydaje się być ok, więc w przyszłym tygodniu podmiana. Czy dolot podchodzi bez problemów do głowicy aeb,niby jest inna i ma ostrzejsze walki chyba że pomyliłem z Adr??i sterowanie przepustnica na linkę a anb ma elektroniczna pozdr
pioteros Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 Przepustnice zostawiasz z anb kolektor dobrze by było mieć z AEB ale nie jest to koniecznością możesz mieć swój Walki są te same pomyliles z adrem
gajtas Opublikowano 16 Lutego 2015 Autor Opublikowano 16 Lutego 2015 dzięki kolego jeszcze raz!, teraz jestem spokojny. Zobaczymy jak to zagra o weekendzie pozdr co zrobić z zaworem opisanym jako gj2 taki grzybek z lewej strony patrząc na silnik w anb jest a w głowicy aeb nie ma otworu tylko miejsce na śruby zaślepia się to czy co,??? Wysyłane z mojego GT-I8160 za pomocą Tapatalk 2
pioteros Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 pokrywe mozesz zalozyc od anb i normalnie to polaczyc
gajtas Opublikowano 16 Lutego 2015 Autor Opublikowano 16 Lutego 2015 tylko że to nie jest w pokrywie tylko w głowicy aeb nie ma tego otworu a grzybek przekładam anb i klops Wysyłane z mojego GT-I8160 za pomocą Tapatalk 2 a więc chodzi o zawór egr który nie ma przejścia w głowicy , wychodzi na to za przykrece go do głowicy i trudno zaślepiony
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się