Skocz do zawartości
IGNOROWANY

środek do uszczelnienia maglownicy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam pytanie co sądzicie o środkach uszczelniających maglownice,czy są one bezpieczne dla pompy wspomagania i czy tak naprawdę są skuteczne czy to tylko chwyty marketingowe?

Opublikowano

Pompie raczej nic się nie stanie, to tylko płyn. Najgorzej jak będziesz jeździł na sucho, wtedy pompa dostanie po d*pie.

Ale czy to w czymś pomoże pomoże?

Ja lałem do B5 płyn z uszczelniaczem Prestone, wlałem tego dobre parę litrów bo przez ponad pół roku jeździłem z cieknącym maglem i dolewałem płyn bo nie miałem innego wyjścia. Powiem tak, może minimalnie zmniejszało to wyciek, ale później jak już leciało bardzo mocno to to na nic.

Jeśli ubywa Ci np. zbiorniczek na miesiąc to możliwe że taki środek pomoże, warto spróbować. Ale jak zacznie się lać ciurkiem spod osłon to od razu regeneracja

Opublikowano

Dzięki za info kupiłem ten płyn preston i sprawdze -średnio w miesiącu robię 1 tysiąc km. Wyssałem strzykawka płyn ze zbiorniczka i uzupełniłem prestonem zobaczymy na efekty

Opublikowano

Moim zdaniem to podcieranie pupy szkłem.

To jak dolewanie uszczelniaczy do zdechłego silnika,nic to nie da.

Opublikowano

Kolego jeśli już chcesz oszczędzać,kilka kluczy,trochę pracy i jesteś w stanie sam wyciągnąć maglownice.
Dodatkowo możesz zamówić na allegro maglownice którą przyniesie Ci kuier(zregenerowaną) a odbierze od Ciebie starą.

Później jedziesz na zbieżność i masz po problemie.

Dolewka nie ma sensu na dłuższą metę bo do obiegu będzie się dostawał syf,który może spowodować uszkodzenie pompy wspomagania.

Opublikowano

Dzięki za zainteresowanie tematem ale jednak postanowiłem wymienić na regenerowaną w specjalizowanym warsztacie cena za maglownicę,kpl osłon gumowych,płyn montaż i demontaż,ustawienie geometrii kół oraz gwarancja 12 miesięcy to wszystko za 890zł.Według mnie nie ma co i lepiej dołożyć i niech zrobią to fachowcy.

Opublikowano

Napisz z jakiej firmie dałeś magiel do regeneracji i jak z czasem on się sprawuje :wink:

Opublikowano

Cena w porządku za tyle rzeczy. Niektóre firmy liczą sobie prawie tyle za samą regenerację, nawet bez wymiany :facepalm:

Ja płaciłem 380zł za regenerację z Allegro z odesłaniem starej, do tego dochodzi kurier w 2x20zł, wymiana 200, osłony jakieś tam grosze.

Czyli łącznie jakieś 650 ale zbieżności nie robiłem bo wahacze były stare i niedługo poszły w cholerę.

Po jakimś czasie napiszę jak magiel się sprawuje, gwarancja jest na rok ale rok to nic. Firma nazywa się Joland z tego co pamiętam, ale nie wiem jak nazywa się konto na allegro.

Opublikowano (edytowane)

Regeneracja ma to do siebie ze można wsadzić siete w środek a można dać markowe drogie zamienniki.

Podzwoniłbym do tej firmy skąd mechanik bedzie brał magiel i popytał co i jak.

A i pamiętajmy o tym ze jezeli mechanik zostawi sobie magiel cena za zwrot jest dla niego...

Edytowane przez wesz82
Opublikowano

Witam mam pytanie co sądzicie o środkach uszczelniających maglownice,czy są one bezpieczne dla pompy wspomagania i czy tak naprawdę są skuteczne czy to tylko chwyty marketingowe?

moge Ci ogarnąc ten magiel

Opublikowano

heh mój też się kończy niby płynu nie ubywa ale przy kręceniu w miejscu czuć opór i delikatne przerywanie. Dev ile taka przyjemność??


i gdzie podjechać w razie co??

Opublikowano

W samochodzie ojca a4 b5 był lany Prestone pomogło ojciec chwali go a było to jakiś rok temu

Opublikowano

DEV jak wygląda u ciebie ogarniecie magla:)

jest opcja ze wysylasz zregenerowana a ja pozniej swoja odsylam?

czy trzeba wysylac i czekac az ogarniesz:)

no i jaki $$$?

Opublikowano

Zadzwoń do mnie rano to Ci powiem co i jak

Opublikowano

Powiem tak lałem złoty środek preston i nic nie pomogło na początku ubywało 1 cm na wskaźniku na 500km teraz czyli po przejechaniu 3000 1cm na 50km wynika z tego że podkreślam w moim przypadku nie pomogło i w piątek jadę na wymianę maglownicy po regeneracji koszt całkowity 890 zł montaż demontaż olej gumy zbieżność i gwarancja 12 miesięcy

wymieniłem maglownice ale mam pytanie czy to normalne że są różnice w poziomie płynu na dłuższym postoju i po jeździe ok 1 cm na wskaźniku

Opublikowano

Jeśli nie ubywa z czasem to nie ma problemu. Poziom może się trochę zmieniać w trakcie pracy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...