sebfor86 0 Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 Witam Ostatnio miałem problem z odpaleniem zimnego silnika, tzn. odpalał, obroty skakały, dusił się i gasł. Po paru próbach udało sie go odpalić i chodził już normalnie. Działo się to tylko na ssaniu. Wymieniłem czujnik ssania i drugi dzień działa bez problemów, z tym że samo ssanie działa zaledwie kilkaddzeisiąt sekund co wcześniej miało miejsce przez około 2 min. Na wagu nie pokazywało, żadnych błędów. Dlatego też mam pytanie, czy ssanie nie powinno dłużej trwać? Szczególnie na zimnym silniku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rhinbac 0 Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 Wymieniłem czujnik ssania i drugi dzień działa bez problemów Kolego masz na mysli czujnik temp. 4 pinowy ?? U mnie ssanie w zimne dni utrzymuje sie dość długo własnie około 3-4 minut po nocnym postoju z tenmp. zblizonymi do zera, w cieplejsze dni tez dosc długo chodzi na ssaniu, dlatego sam jestem ciekawy jak to powinno wygladac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 Tak właśnie powinno być 2-4 min,obroty ok.1200. Do sprawdzenia szczelność reduktora gazu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebfor86 0 Opublikowano 3 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 Kolego masz na mysli czujnik temp. 4 pinowy ?? Wiesz co, dokładnie nie wiem ile ma pinów, to jest ten przy głowicy. Tak mi mechnik powiedział, sam nie sprawdzałam jak to wygląda. Do sprawdzenia szczelność reduktora gazu. Tak pytam, a reduktor co ma z tym wspólnego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian111 1 Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 a kupiłeś orginał czy zamiennik??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebfor86 0 Opublikowano 3 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 Raczej jest to oryginał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rhinbac 0 Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Z tymi czujnikami to róznie bywa, czesto zamienniki od razu nadaja sie do wyrzucenia, a reduktor do sprawdzenia z tego wzgledu ze moze weżem podcisnienia puszczać gaz do dolotu, po dłuższym postoju gaz sie tam gromadzi i potem jak chcesz zapalić to tworzy sie mieszanka PB z LPG i ciezko mu zaskoczyć, Najpierw byś wyeliminował gaz albo odłączajać ten waż podcisnienia albo zakrecajac gaz na butli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebfor86 0 Opublikowano 5 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 A rano samochód nie odpalił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się