tracer123 Opublikowano 3 Lutego 2015 Opublikowano 3 Lutego 2015 dorwałem się kabla i jako tako działającego vag-coma więc postanowiłem sprawdzić co piszczy w samochodzie wywaliło kilka błedów, co z nimi robić? VAG-COM Version: Release 409.1-S Chassis Type: 8E - Audi A4 B6 Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Controller: 8E0 907 557 Component: 2.0L R4/5VS 0005 Coding: 0011501 Shop #: WSC 77097 1 Fault Found: 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 008 - Implausible Signal - Intermittent Readiness: 0000 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front D620 Coding: 04275 Shop #: WSC 77097 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Controller: 8E0 820 043 AK Component: A4 Klimaautomat 2831 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 3 Faults Found: 00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113) 41-00 - Blocked or No Voltage 00975 - Heated Rear Window (Z1) 39-10 - Output won't Switch or Short to Ground - Intermittent 01794 - Control Module Incorrect Chassis (VIN) Number 35-00 - - ------------------------------------------------------------------------------- Address 09: Cent. Elect. Controller: 8E0 907 279 Component: int. Lastmodul RDW 0409 Coding: 00001 Shop #: WSC 63351 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Skipping Address 15-Airbags ------------------------------------------------------------------------------- Address 16: Steering wheel Controller: 8E0 953 549 N Component: Lenksáulenmodul 0611 Coding: 00001 Shop #: WSC 77097 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Controller: 8E0 920 900 F Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D10 Coding: 00000 Shop #: WSC 00186 WAUZZZ8EZ1A006881 AUZ6Z0Y0013730 1 Fault Found: 01304 - Radio 49-00 - No Communications ------------------------------------------------------------------------------- Address 46: Central Conv. Controller: 8E0 959 433 N Component: Komfortgerát T87 0112 Coding: 06720 Shop #: WSC 63351 No fault code found. End --------------------------------------------------------------------------------------------------
zibione Opublikowano 3 Lutego 2015 Opublikowano 3 Lutego 2015 Skasuj i zobacz czy wracają. Pierwszy z silnika dotyczy sondy lambda. Trzy kolejne z klimatronika - jeden o zablokowanym silniczku klimatronika - zrób nastawy podstawowe, drugi o grzaniu tylnej szyby - działa Ci ? a trzeci ze masz nieprzypisany VIN do klimatronika. - Od ilu stopni masz klimaronik ? Może ktoś przekładał z B7 do B6 panel i zrobił to nie ze sztuką z forum i dwa ostatnie błędy mogą być tego powodem.
tracer123 Opublikowano 3 Lutego 2015 Autor Opublikowano 3 Lutego 2015 klimatronik sam przekładałem. właśnie się okazało że jest z b7 bo nie działa podgrzewanie tylnej szyby i lusterek, te błędy sam skojarzyłem. ten z lambdą mnie zmartwił. zaraz pójdę je skasować. btw, po odpaleniu silnika błąd wróci czy od razu przy następnym skanie też bedzie?
zibione Opublikowano 3 Lutego 2015 Opublikowano 3 Lutego 2015 Dobrze by było skasować, pojeździć trochę i zobaczyć.
tracer123 Opublikowano 3 Lutego 2015 Autor Opublikowano 3 Lutego 2015 skasowałem, odpaliłem żeby trochę podziałał i znowu skan. niby nic nie ma. zaraz się gdzieś przejadę i znowu skan.
zibione Opublikowano 3 Lutego 2015 Opublikowano 3 Lutego 2015 tylko trzeba zrobić pare km, poki chceck na desce sie nie swiei od bledu to narazie bym sie nie przejmowal
xsebo1 Opublikowano 4 Lutego 2015 Opublikowano 4 Lutego 2015 Błąd sondy lambda oznacza że katalizator się kończy, co ok 100km komputer robi test wydajności kata. Na allegro są tylko z wkładami euro 3, na zamówienie włożyli euro 4 i okazało się że tłumiki mam do wymiany U mnie był oryginalny Po wymianie zbiera się z dołu jakby miał turbinke sprawna kierownica powietrza robi robotę W vagu będziesz widział odczyt z pierwszej przed kątem i drugiej sondy za katem
tracer123 Opublikowano 5 Lutego 2015 Autor Opublikowano 5 Lutego 2015 o właśnie, do 3k obrotów silnik jest zamulony. czyli coś z tą sondą jednak jest nie tak.
xsebo1 Opublikowano 5 Lutego 2015 Opublikowano 5 Lutego 2015 Bolączką tego silnika jest niesprawna kierownica powietrza. Bardzo łatwo to sprawdzić
tracer123 Opublikowano 5 Lutego 2015 Autor Opublikowano 5 Lutego 2015 (edytowane) a co nie jest bolączką tego silnika. never ending story, jedno naprawię to drugie siada ;x a przebieg oryginalny poniżej 200k ;x Edytowane 5 Lutego 2015 przez tracer123
xsebo1 Opublikowano 5 Lutego 2015 Opublikowano 5 Lutego 2015 Olej i kierownica powietrza to bolączki. Cewki, zawieszenie czy wariator to normalne zużycie części jak klocki mój miał 165 jak kupiłem
tracer123 Opublikowano 5 Lutego 2015 Autor Opublikowano 5 Lutego 2015 (edytowane) kierownica powietrza jest dobra. ale za to jedna sonda lambda się zapiekła, trzyma cały czas parametr 100-110 i nie spada niżej. znajomy znajomego sprawdził dokładnie vagiem co się dzieje w silniku. i jeszcze wyszło że przy wymianie rozrządu źle założyli pompę wody i wali z niej i przez to wyje mi alternator ;x już nawet przy wymianie rozrządu potrafią coś spieprzyć ;x dwóch mechaników i dwie katastrofy. Edytowane 5 Lutego 2015 przez tracer123
xsebo1 Opublikowano 5 Lutego 2015 Opublikowano 5 Lutego 2015 Muszę zmienić rozrząd, jeżdżę od grudnia z częściami w kartonie. Zakładany w serwisie 7 lat i 100tk temu Blokadę powinni założyć przy zmianie rozrządu, a ponoć lubi się zapiekac sprzęgło alternatora. Podczas ruszania po chwili słychać u mnie pykniecie i przygasają świata na ułamek sekundy. Czy tylko ja tak mam?
piosko Opublikowano 5 Lutego 2015 Opublikowano 5 Lutego 2015 o właśnie, do 3k obrotów silnik jest zamulony. czyli coś z tą sondą jednak jest nie tak. witam, mój też do 3 tys. był zamulony, zrobiłem 2 rzeczy: 1) zrobiłem czyszczenie przepływomierza środkiem do czyszczenia przepływomierzy https://www.motointegrator.pl/produkty/366506-srodek-czyszczacy-do-przeplywomierzy-crc-air-sensor-cleaner-02-litra tylko trzeba to zrobić z głową, po wykręceniu sensora za pomocą (torx 25) tylko spryskujemy sensor i czekamy jak odparuje, nic nie dotykamy po tym zabiegu auto zaczęło od razu lepiej wkręcać się na obroty, a i przy tej okazji wymieniłem również filtr powietrza 2) wymiana świeć na irydowe NGK BKR5EIX-11, jeszcze lepsze wkręcanie się na obroty w dolnym zakresie, lepszy moment obrotowy Teraz autem od razu lepiej się jeździ, wcześniej to był muł, i wiele razy zgasł mi podczas ruszania, masakra była
xsebo1 Opublikowano 5 Lutego 2015 Opublikowano 5 Lutego 2015 To jest ten po lewej od kierownicy powietrza, wkrecany w plastikowy kolektor?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się