setho Opublikowano 5 Lutego 2015 Opublikowano 5 Lutego 2015 Po przestawieniu kluczyka na zapłon wycieraczka śmiga cały czas. Wykręciłem ja i całą przeczyściłem lecz niestety dalej chodzi non stop. Na płytce z elektroniką jest jakby przypalony tryzystor, który zaznaczyłem na zdjęciu czy to może być tego wina ? Jeśli tak to jak znaleźć drugi taki żeby wlutować ?? :/ Na kostce wchodzącej do silniczka sa 4 piny i prąd na nich wygląda nastepująco:
maniek16 Opublikowano 5 Lutego 2015 Opublikowano 5 Lutego 2015 witam ja miałem to samo u siebie były spalone 2 terystory ten co oznaczyłes i 2gi pod płytka w sklepie kupilm zamienniki przelutowałem i jest ok
setho Opublikowano 9 Lutego 2015 Autor Opublikowano 9 Lutego 2015 Wymieniłem ten jeden co był przepalony lecz niestety silniczek cały czas pracuje ;/// Pasuje coś od innych aut bo nówka za 280 zł to słabe wyjście
Sebastianb6 Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 Zerknij na forum,u mnie było identycznie ale płytka to druk który ma przelotki na drugą stronę i coś zgniło bardziej.Kupiłem silnik u kolegi z Siedlec,nawet niedawno widziałem że ponownie na forum sprzedawał.
setho Opublikowano 11 Lutego 2015 Autor Opublikowano 11 Lutego 2015 Właśnie dostałem drugi silnik do wycieraczek od Audi i kur** przecieka jak poprzedni (wewnątrz silniczka). Płyn przez dysze wypryskuje na szybę tylną ale równiez do środka na tryby ;/ Czy ma ktos może taki silniczek rozebrany na częściach ?? Może brakuje u mnie jakiegos uszczelniacza czy rurki ? ;//
Fido Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 A może po prostu wymień uszczelniacze na nowe. Każda używka będzie w podobnym stanie.
setho Opublikowano 11 Lutego 2015 Autor Opublikowano 11 Lutego 2015 No chętnie bym wymienił ale nie wiem gdzie mają być uszczelniacze dlatego pytam czy nie ma ktoś rozebranego takiego silniczka zeby powiedział ile jest oringów i jak są umiejscowione
Fido Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 Zajrzyj w dział Warsztat. Jest tam temat ze zdjęciami o naprawie silniczka wycieraczki. Zapewne oringi (uszczelniacze) też są pokazane.
Sebastianb6 Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 Uszczelniacze dostaniesz w mejscu gdzie sprzedają simmeringi.Ja kupiłem używkę i wg. wątka w warsztacie wymeniłem je na nowe,teraz druga zima i jest spokój.Koszt około 1,7 zł za dwa Przepraszam,oringi Mój błąd,a co do smarowania tulejek to możesz posmarować teflonem.
setho Opublikowano 12 Lutego 2015 Autor Opublikowano 12 Lutego 2015 Dzisiaj dokonałem odkrycia Otóż od strony wycieraczki jest oring ( o którym wiedziałem i jest ok) zaś z drugiej w kostce podłączenia wężyka jest jeszcze simmering i to właśnie ten ch*jek mi przepuszczał bo luz na ośce niemiłosierny ) Uszczelniacze dostaniesz w mejscu gdzie sprzedają simmeringi.Ja kupiłem używkę i wg. wątka w warsztacie wymeniłem je na nowe,teraz druga zima i jest spokój.Koszt około 1,7 zł za dwa Przepraszam,oringi Mój błąd,a co do smarowania tulejek to możesz posmarować teflonem. Daj link do tego wątku jak coś to jutro albo w następnym zrobię fotostory z tym silniczkiem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się