Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 ADR falowanie obrotów na gazie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka, mam pewien problem polegający na falowaniu obrotów na LPG.

Gaz założony w 2004 roku czyli I generacja, trzyma 500 obrotów oraz faluje, czasem gaśnie. Wymieniona Sonda Lambda, wyczyszczona przepustnica, odma itp. Jednak na paliwie nie ma to miejsca, nie faluje chodzi równiutko. Dodam, że na gazie powyżej 4k obrotów samochód po prostu nie chce jechać. Jest możliwość aby to był zaworek lub coś podobnego?

Opublikowano

Filterki dawno zmieniane?

Opublikowano

Samochód mam od pół roku i nie wymieniałem przy gazie nic. Myślisz, że to może być tego wina? Jutro podskoczę do gazownika i popytam co i jak :)

Opublikowano

Wszystko możliwe , jeśli są zapchane to ograniczają przepływ gazu.

Opublikowano

na 1000 % jest to parownik , weź wymień parownik to koszt 150 - 200 zł , jezeli obroty falują to jedynie parownik miałem to samo identycznie.

Opublikowano

Byłem dzisiaj się zapytać co i jak :) Jednak jest to parownik, koszt lepszego z wymianą filtrow to 350zł a koszt założenia sekwencji to 1700zł, teraz tylko się zastanowić czy założenie sekwencji jest opłacalne.

Opublikowano

Tylko sekwencja do tych silników. Dziwię się że nie była od razu zamontowana.

Opublikowano

Nie wiem czy w roku 2004 były montowane instalacje sekwencyjne :)

Co jak co, ale mogę mieć sekwencje za 1700zł zakupioną na raty po 170zł miesięcznie (0%) więc to chyba na nią się zdecyduję :wink:

Opublikowano

Do adr montowałem w marcu 2005. Cena była 2500 a więc jak dzisiaj. W 2004 mogła być co najwyżej troszkę większa, ale instalacje na pewno już były montowane.

Opublikowano

Najwidoczniej ktoś chciał zaoszczędzić :)

Nie mam pojęcia czy opłacalne jest teraz zakładanie sekwencji, pewnie różnica będzie ogromna :)

Opublikowano (edytowane)

Witam ja mam podobny problem ze swoją audi a4 1.8 a mianowicie odpalam rano przejade z 1 km i przelacza na gaz i chodzi dobrze. Jak temperatura osiagnie gdzies 60 stopni to w gazie zaczynają falowac obroty z 500-1200 ale po chwili wchodzą na 900 normalnie czasem strzeli jak z granatu. Gaz to zwykły bo na sekwencje mi nie wyglada. Gazownik posłuchał i powiedzial ze nie pracuje na wszystkich cylindrach i zalecil wymianę świec i kabli, wiec zmienilem ale dalej to samo. Aha na benzynie chodzi dobrze.

Edytowane przez ferdek6666
Opublikowano

Jak chcesz jeszcze pojeździć to zmień to na sekwencję.Auto odżyje, bo teraz to na pb gorzej jedzie, przez tłumienie dolotu

Opublikowano

ja w swoim założyłem sekwencje i widzę pierwsze oszczędności a nie wyobrażam sobie jazdy na tym drugiej generacji w tym aucie :hi:

Jeśli masz zamiar nim się bujać jeszcze jakiś czas to nie ma co się zastanawiać ja żałuję że tak długo odwlekałem montaż.

Opublikowano

ja w swoim założyłem sekwencje i widzę pierwsze oszczędności a nie wyobrażam sobie jazdy na tym drugiej generacji w tym aucie :hi:

Jeśli masz zamiar nim się bujać jeszcze jakiś czas to nie ma co się zastanawiać ja żałuję że tak długo odwlekałem montaż.

a jaki koszt przerobienia instalacji. jestem z okolic łomży

Opublikowano (edytowane)

Koszt części:

FastReg,Stag 4,reduktor zavoli trochę węży około 700zł

plus montaż pewnie 200zł

Edytowane przez edekxp
Opublikowano

Uporałem się z problemem. Przy czyszczeniu przepustnicy zauwazylem popękaną uszczelkę gumową łaczącą dolot z przepustnicą. Ponadto wymienilem cewkę bo była popękana od srodka(150 zl oryginalna ze szrotu). Narazie cisza nie strzela.

Opublikowano

Jednak jest to parownik, koszt lepszego z wymianą filtrow to 350zł

ale czemu wymieniać parownik? nowy to nic innego jak membrany, sprężynki w nowej obudowie. Dwa razy naprawiałem sam zestawem naprawczym parowniki w dwóch autach LPG II gen. i wszystko działało, a zestaw naprawczy kosztował ok. 80 zł + popołudnie pracy wolnym tempem (dodam że wszystko da się zrobić pod blokiem, bez specjalnej wiedzy, polecam robić zdjęcia podczas rozbierania, pomaga to przy składaniu). Po wymianie membran w parowniku trzeba jechać na regulację.

Opublikowano

Oddałem samochód do jednego z lepszych gazowników w okolicy. Gość powiedział że zrobi co w jego mocy. Okazało się że rura która doprowadza powietrze była luźna i brał lewe powietrze, wszystko zostało wyczyszczone, uszczelnione, zostały wymienione filtry i skasowano mnie 150zł :) Wszystko teraz śmiga bez najmniejszego problemu.

Jak widać nie każdy zakład który zakłada Auto-Gaz zna się na rzeczy :)

Opublikowano

Czesc. Ja mam tez instalacje zwykla ma juz 6 lat i ponad 100 tys km za soba. Jezdzic jezdzi pali od strzala buta ma lecz jak dojezdzam do skrzyzowan lub ronda i wcisne sprzeglo jednoczesnie hamujac dostaje swira silnik skacza obroty a na zakretach gasnie. Jest to troche niebezpieczne bo jak zgasnie to blokuje sie kier itp.. stad moje pytanie. Jak zaloze sekwencje to bedzie o wiele lepiej... czy zrobic porzadek z ta..

Opublikowano

Zakładając sekwencję masz w zasadzie nową, inną instalację. Będzie lepiej i oszczędniej. A na Pb wszystko dobrze chodzi?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...