Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 TDi 1z szarpie na 4 i 5 biegu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.
Mam problem ze swoją Audi 1.9 TDi kod silnika 1z po prostu kiedyś zauważyłem ze na 4 biegu przy1.5tyś obrotów zaczyna szarpać.
jezdziłem z tym przez ponad rok i kiedyś postanowiłem coś z tym zrobić. Poczytałem na forum i dowiedziałem się że po odpięciu impulsatora od skrzyni przestanie szarpać to diagnoza to nastawnik pompy wtryskowej. Po naprawieniu nastawnika przez mechanika szarpanie ustało tylko na 4 biegu a na 5 dalej szarpie. najciekawsze jest to ze ponownie po odpięciu impulsatora przestaje szarpać. wcześniej oczywiście wymienilismy jeszcze wtryski i zamienione zostały 2 komputery i dalej szarpanie pozostało. Czy ktoś miał kiedyś podobny problem ???

Opublikowano

witam kolege ja mialem podobne objawy tez odpinalem wtyczke od ompulsatora ale to nic praktycznie nie bylo roznicy,wyczytalem zeby przeciac przewod za licznikiem patrzac na licznik lewa wtyczka przewod o ile sie nie myle niebieski z bialym paskiem -albo bialy z niebieskim paskiem i po problemie tylko pentomat niedziala.Ale mam znowo drugi problem podczas jazdy przerywa mi tak jakby cos odcinalo paliwo tak jak by mial czkawke i to dzieje sie miedzy obrotami od zera do dwoch tysiecy po przekroczeniu dwoch tysiecy na piatym biegu ptedkosc to jest 100-120km problem znika . Kiedys podmienilem wtrysk sterujacy problem znikl ale nie nadlugo i spowrotem problem wrucil wtrysk dalem do sprawdzenia jest dobry pompe tez wymienilem ale ton nic nie pomoglo coto moze byc

Opublikowano

niestety nie mam pojęcia co to moze być. tylko nie sztuka uciąć kable poprostu te szarpania muszą sie z czegoś brać. tylko ja jeszcze wymieniałem skrzynie biegów tylko ze ona jest od 110 KM

Opublikowano

Filtr paliwa kiedy wymieniany?

Stosowałęś może środki do czyszczenia układu paliwowego?

Może silnik nie dostaje odpowiedniej dawki paliwa i dlatego faluje?

Filtr jest bagatelizowany przez użytkowników, przeze mnie też był a okazało się że wymiana rozwiązała kilka problemów :P

Opublikowano

Pojeżdzijcie po mechanikach i powiedzcie że dzieje się tak i tak-niech się wypowiedzą co oni o tym sądzą, co może być przyczyną. Jeśli padnie kilka propozycji wtedy poczytajcie w necie o proponowanych diagnozach wstępnych. Omijajcie takich co od razu by wam pod komputer wszystko podpinali bo w wielu przypadkach jest to nie potrzebne, ewentualnie samemu sobie zrobić logi,hmmm dynamiczne,zresztą wszystkie :)

Opublikowano

standardowo zawór n75 musisz sprawdzić, miałem taki sam przypadek silnik szarpał przy przyspieszaniu
w silnikach z turbo bez zmiennej geometrii powinien być n75 z czarną końcówką

Opublikowano

Ja pbstawiam ze nastawnik na 100 % po odpieciu wtyczki jak szarpanie ustaje to nic innego jak nastawnik a jak go czyscił widziałeś rozbieral na cześci czy jakieś plukania robil?

Opublikowano

pełne czyszczenie zadnych płukan ale dlaczego po naprawie nastawnika nie szarpie na 4 i na 5 tez jest duzo lepiej tylko martwy punkt 1,5 tyś obrotów na 5 szarpie tak ze deske rozdzielczą rozkręca

Opublikowano

Lewarek tak Ci szarpie czy wogóle cała buda wpada w wibracje od 1500-2000

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...