bobikos Opublikowano 9 Marca 2015 Opublikowano 9 Marca 2015 (edytowane) Witam, sprawa dotyczy B6 a więc sterownika Bosch 5.7 ETKA wskazuje że pompa ABS do Quattro jest inna niż do ośki. Pytanie czym pompy się różnią. Czy wystarczy przełożyć samą elektronikę od quattro do pompy od ośki żeby miała odpowiednią funkcjonalność, czy różnice są na tyle duże że należy wymienić całą pompę? Kolejne pytanie to jakie nr pomp podchodzą do Quattro - ETKA wskazuje że 8E0614517M, ale pewnie to jest najnowszy model a wcześniej były z inną literką na końcu. Kolejna rzecz czy jest możliwa podmiana pompy lub samego modułu na model z B7 - czyli Bosch 8.0. - pompy nr 8E0614517BC lub 8E0614517BJ Kolejne pytanie - czym się różnią sterowniki o nr 026 595 00 11 a 026 595 00 12 Widzę że temat cieszy się zainteresowaniem więc nieco zmienię pytanie. Jestem po przekładce auta na quattro i ABS/ESP stał się zanadto wyczulony, chcę coś z tym zrobić. Po krótkiej analizie wychodzi że w ośce jest blok o nr 8E0614517 i sterownik 026 595 00 11 , natomiast w quattro odpowiedni 8E0614517A i 026 595 00 12. Czy te bloki się czymś różnią, czy mogę sterownik od quattro założyć na blok od ośki? Taka opcja zaoszczędziłaby mi problemów związanych z montażem i odpowietrzaniem samego bloku. Edytowane 8 Lutego 2015 przez bobikos
slo Opublikowano 9 Marca 2015 Opublikowano 9 Marca 2015 zanadto wyczulony ? jak się to objawia ? Mi się wydaje na chłopski rozum, że pompa Q jest bardziej wydajna. Ja póki co śmigam bez zmieniania pompy i esp wydaje mi się, że łapie bardzo późno, jak już jestem dawno w poślizgu np na jakimś ciasnym winklu
bobikos Opublikowano 10 Marca 2015 Autor Opublikowano 10 Marca 2015 (edytowane) Jestem tuż po przekładce, więc może pierwsze wrażenia mnie mylą. Różnica musi być bo inaczej wystarczyłoby przekodowanie sterownika ABS. Temat na pewno sprawdzę dla swojego bezpieczeństwa, żeby nie być rozczarowanym w krytycznej sytuacji. Miałem nadzieję że wsparcie na forum będzie większe ale widać że temat póki co jest nierozpoznany. Edytowane 10 Marca 2015 przez bobikos
bongod Opublikowano 25 Lipca 2015 Opublikowano 25 Lipca 2015 Nie wierzę że nikt nie wie :/ . Tyle przekładek już poszło przecież. W końcu całą pompę dam komuś do przełożenia ehhh.
bongod Opublikowano 28 Lipca 2015 Opublikowano 28 Lipca 2015 EDS pewnie nie działa heheh padłem no właśnie o to chodzi co zrobić żeby działał czy pompę wymienić czy tylko ster .
krzysiekml Opublikowano 28 Lipca 2015 Opublikowano 28 Lipca 2015 trzeba by pewnie zdjąć sam sterownik i zobaczyć ile ma cewek,w ośce jest 12 szt a w Q nie wiem ale jak tyle samo to nie wiem gdzie różnica ale to rozumiem że testowałeś eds-a ? esp off i na piachu strzał w podłogę
bongod Opublikowano 28 Lipca 2015 Opublikowano 28 Lipca 2015 Ja nie . Ktoś podkładał pod 3 koła coś i autko stało podobno .
krzysiekml Opublikowano 28 Lipca 2015 Opublikowano 28 Lipca 2015 na drodze żwirówce sprawdz, w Q do 80km/h ryje z czterech cewki są w Q, 12 szt. więc nie wiem,zostaje elektronika lub sprawa kodowania. niech ktoś sprawdzi jak może na żwirówce bo powinien działać EDS tylko do 40km/h a nie do 80km/h pewnie to ta różnica.
bongod Opublikowano 28 Lipca 2015 Opublikowano 28 Lipca 2015 Będę miał chwile to wjade na dechy 3 kołami i zobaczymy czy ruszy w ogóle
krzysiekml Opublikowano 28 Lipca 2015 Opublikowano 28 Lipca 2015 eds jest na 100% tylko pytanie czy: 1- jak w ośce tylko przód wiadomo do 40km/h 2-czy będzie na cztery koła i też do 40km/h jak w ośce dlatego lepiej na szutry wyskoczyć i zobaczyć czy grzebie z czterech czy z dwóch kół
bongod Opublikowano 28 Lipca 2015 Opublikowano 28 Lipca 2015 Czyli jak podniose jedno przednie to abs je przyhamuje i samochód ruszy , a jak tylne to nie ruszy?
krzysiekvtec Opublikowano 12 Października 2016 Opublikowano 12 Października 2016 A wie ktoś jak przerobić pompę ABS z b6 quattro do b7? W b7 jest 8. 0 a muszę wsadzic z b6...
ptasiek Opublikowano 2 Lutego 2017 Opublikowano 2 Lutego 2017 (edytowane) A kodowal juz ktos pompe 8.0 z b7 ?? lub ma ori quattro w b7 z 1.8t i mogl by mi podac kodowanie,potrzebuje kodowania niby pompa z 2.0 TFSI ale cos jej nie pasuje Edytowane 2 Lutego 2017 przez ptasiek
WARSZAWARC Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Opublikowano 23 Sierpnia 2022 (edytowane) Odkopie trochę temat Ktoś jest wstanie powiedzieć jakie są różnice pomiędzy seryjną popom ESP z A4 ( 8E0 614 517 BB ) Domyślam się ze tylko soft jest inny ale pytanie pod jakimi względami A pompom z S4/RS4 ( 8E0 910 517 G )? Edytowane 23 Sierpnia 2022 przez WARSZAWARC
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się