a4mwo Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 Witam, przedstawiam Wam mój zwykły codzienny dupowóz Po przesiadce z S4 C4 AAN, nie mogę się odnaleźć w zwykłym ropniaku 90 KM, ale jakoś daje się radę Co tu pisać, Avant, ośka, przebieg nieznany, klimatronik. Duży skrót. Mam go od 3 miesięcy. Zrobiony został rozrząd, wymienione wszystkie oleje, płyny, filtry, nowe świeczki NGK, uszczelka pod pokrywą zaworów, nowy zawór N75, nowe węże podciśnieniowe, dołożone Xenony. Niedługo zmiana z 1/2 fis na pełen fis. Dzisiejsze zimowe zdjęcia
BARTEKAUDI Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 (edytowane) Ładnie się prezentuje Edytowane 8 Lutego 2015 przez BARTEKAUDI
a4mwo Opublikowano 8 Lutego 2015 Autor Opublikowano 8 Lutego 2015 Z tym jak na razie nie jest za ciekawie
a4mwo Opublikowano 8 Lutego 2015 Autor Opublikowano 8 Lutego 2015 Poważne nie, ale czeka mnie wymiana uszczelki pod głowicą, planowanie głowicy, szczelność itp itd no i dochodzi uszczelnienie pompy wtryskowej NA wiosnę czyszczenie turbo.
BARTEKAUDI Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 (edytowane) Ja w następnym tygodniu będę uszczelniał Pompę i czyścił turbo Edytowane 8 Lutego 2015 przez BARTEKAUDI
a4mwo Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Na wiosnę planuje mały mody. Przede wszystkim jakieś springi, aby była bliżej ziemi, no i ładne koło. Może macie jakiś pomysł na ładną felę do avanta? Jaeger`y 1/2 fis zmienione na VDO pełen fis. Różnica jest kolosalna. Jestem mega zadowolony! Przy okazji, jeśli komuś będzie potrzebne, mam Jaegry`a 1/2 z zegarkiem cyfrowym na sprzedaż oraz manetkę prawą w bdb stanie do polifta Avanta Dużo się działo przez ten czas. Głównie? Głównie to:Tak więc jedziemy od razu z remontem $$$ całego silnika, skoro wszystko będzie na wierzchu.
trepek Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Wirnik od turbiny wleciał Ci do tłoka?
a4mwo Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Nie wiadomo. Nigdzie nie można znaleźć sprawcy takiego spustoszenia. Nigdzie. Fakt taki, że rozbieramy dalej, aby podjąć decyzję. Czy reanimacja silnika, i pewność, co się ma, czy szukać drugi silnik.
trepek Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Pewnie wyleciał zaworem wylotowym. Sprawdź w jakim stanie strona gorąca od turbiny.
a4mwo Opublikowano 16 Maja 2015 Autor Opublikowano 16 Maja 2015 Turbo całe, nieuszkodzone. Prawdopodobnie prowadzenie zaworu wpadło i narobiło spustoszenia. Ale reanimacja już trwa. Dół już zrobiony, góra planowana i sprawdzana. Turbo do pełnej regeneracji, wtryski 0.216 już czekają. Tak więc praca wre! Nowe kapcie są. W przyszłym miesiącu go niżej i będzie cacy!
rafal9119 Opublikowano 16 Maja 2015 Opublikowano 16 Maja 2015 Ooo kolega z Mrągowa. dopiero na blachy zwróciłem uwage
gieras1988 Opublikowano 17 Maja 2015 Opublikowano 17 Maja 2015 do tych 0,216 dajesz chipa ? na ile KM liczysz ? nie myślałeś daćodrazu 0,230 ? swojądrogą ile dałeś za te ? pytam bo niedługo u siebie będę robił chipa na wstępie tylko z większymi wtryskami i sięzastanawiam nad 0,216 i 0,230
a4mwo Opublikowano 17 Maja 2015 Autor Opublikowano 17 Maja 2015 Na razie bez chipa. Zapłaciłem 600 zł ale zwracałem stare wtryski. Chip jak dobrze pójdzie w przyszłym miesiącu. Wpierw musze go sprowadzić bliżej ziemi. ;-)
gieras1988 Opublikowano 18 Maja 2015 Opublikowano 18 Maja 2015 nie za dużo za te wtryski dałeś ? ta cena to chyba nowe, jaka firma ?
a4mwo Opublikowano 18 Maja 2015 Autor Opublikowano 18 Maja 2015 Końcówki Boscha. Różnica jest odczuwalna. Program zrobić i dla mnie wystarcz. Mam zamiar montować bose, bo mam podstawę jeśli chodzi o sprzęt grający i jest bieda. Dużo jest zabawy z montażem bose do avanta?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się