Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpanie w zakresie obrotów 1200 - 2500 na ciepłym silniku pow 60 stopni


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, od 2 tygodni borykam się z problemem wypadania zapłonu na 1 cyl. przekładałem już pompki z 1 na 4 a błąd nadal pozostał na 1 cyl. Sytuacja pojawiła SIE PO WYMIANIE POMPOWTRYSKIWACZA. Dodam że były wymieniane panewki (wszystkie korbowodowe główne i na wałkach górnych) usunięte wałki wyważające i zastąpione pompą oleju z odpowiedniej 2litrówki. Wtrysk sprawdzany na maszynie dobrze parametry trzymie, a wag podaje wartości na 1 cyl. ->2.99 na zimnym chodzi ładnie, a jak sie rozgrzeje to jak by chodziła 3 cylindry. Proszę o pomoc, bo już nie mam pomysłu.... Silnik 2.0 tdi 140 blb

Edytowane przez a4maks
Opublikowano

Witam, od 2 tygodni borykam się z problemem wypadania zapłonu na 1 cyl. przekładałem już pompki z 1 na 4 a bład nadal pozostał na 1 cyl. sytuazja pojawiła SIE PO WYMIANIE POMPOWTRYSKIWACZA. Dodam że były wymieniane panewki (wszystkie korbowodowe głowne i na wałkach górnych) usunięte wałki wyważające i zastąpione pompo oleju z odpowiedniej 2litrówki. wtrysk sprawdzany na maszynie dobrze parametry trzymie a wag wartosci na 1 podaje 2.99 na zimnym chodzi ładnie a jak sie rozgrzeje jak by chodziłna 3 cylindry. Proszę o pomoc bo już nie mam pomysłu.... Silnik 2.0 tdi 140 blb

Polska języka nie być tródna :)

Sprawdź kompresję na pierwszym garku, może na rozgrzanym zawór się podwiesza

Opublikowano (edytowane)

przykręć PD'eka nową śrubą i będzie z bani... :hi:

a w autodatach i ELSA - pisza jak wół - wymien śruby :cygaro:

Edytowane przez SotoM
Opublikowano

Podziękował za porady, nowe śruby kupione, jutro zmienię i napiszę czy się poprawiło. :)

Opublikowano

przykręć PD'eka nową śrubą i będzie z bani... :hi:

a w autodatach i ELSA - pisza jak wół - wymien śruby :cygaro:

I w czym to ma pomóc?

wysłane z Commodore 64

Opublikowano

w tym, ze jak śruba jest wyciągnięta to jest ciut luźny PD i w czasie pracy ciśnienie sprężania podnosi pd i przedostaje się do kanału paliwa wtedy motor nie równo może pracować...kilka razy przerobiony temacik - zaczyna się to zazwyczaj po kilku krotnym wkładniu wyciaganiu itd PD.

Opublikowano

Acha :-)

wysłane z Commodore 64

Opublikowano

Przepraszam że dopiero teraz odpisuje, niestety choroba nie pozwoliła na wcześniejsza wymianę śrub. PO wymianie śrub mocujących pompowtrysk chodzi jak nowy. Dodam tylko że należy go dokręcać w silniku BLB przy nowych śrubach momentem 3Nm + 270 stopni ( ja dokręciłem 5Nm + 270 stopni ). Dzięki za pomoc :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...