a4maks Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 (edytowane) Witam, od 2 tygodni borykam się z problemem wypadania zapłonu na 1 cyl. przekładałem już pompki z 1 na 4 a błąd nadal pozostał na 1 cyl. Sytuacja pojawiła SIE PO WYMIANIE POMPOWTRYSKIWACZA. Dodam że były wymieniane panewki (wszystkie korbowodowe główne i na wałkach górnych) usunięte wałki wyważające i zastąpione pompą oleju z odpowiedniej 2litrówki. Wtrysk sprawdzany na maszynie dobrze parametry trzymie, a wag podaje wartości na 1 cyl. ->2.99 na zimnym chodzi ładnie, a jak sie rozgrzeje to jak by chodziła 3 cylindry. Proszę o pomoc, bo już nie mam pomysłu.... Silnik 2.0 tdi 140 blb Edytowane 9 Lutego 2015 przez a4maks
piotrsob1 Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 Witam, od 2 tygodni borykam się z problemem wypadania zapłonu na 1 cyl. przekładałem już pompki z 1 na 4 a bład nadal pozostał na 1 cyl. sytuazja pojawiła SIE PO WYMIANIE POMPOWTRYSKIWACZA. Dodam że były wymieniane panewki (wszystkie korbowodowe głowne i na wałkach górnych) usunięte wałki wyważające i zastąpione pompo oleju z odpowiedniej 2litrówki. wtrysk sprawdzany na maszynie dobrze parametry trzymie a wag wartosci na 1 podaje 2.99 na zimnym chodzi ładnie a jak sie rozgrzeje jak by chodziłna 3 cylindry. Proszę o pomoc bo już nie mam pomysłu.... Silnik 2.0 tdi 140 blbPolska języka nie być tródna Sprawdź kompresję na pierwszym garku, może na rozgrzanym zawór się podwiesza
SotoM Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 (edytowane) przykręć PD'eka nową śrubą i będzie z bani... a w autodatach i ELSA - pisza jak wół - wymien śruby Edytowane 9 Lutego 2015 przez SotoM
a4maks Opublikowano 9 Lutego 2015 Autor Opublikowano 9 Lutego 2015 Podziękował za porady, nowe śruby kupione, jutro zmienię i napiszę czy się poprawiło.
elmer80 Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 przykręć PD'eka nową śrubą i będzie z bani... a w autodatach i ELSA - pisza jak wół - wymien śruby I w czym to ma pomóc?wysłane z Commodore 64
SotoM Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 w tym, ze jak śruba jest wyciągnięta to jest ciut luźny PD i w czasie pracy ciśnienie sprężania podnosi pd i przedostaje się do kanału paliwa wtedy motor nie równo może pracować...kilka razy przerobiony temacik - zaczyna się to zazwyczaj po kilku krotnym wkładniu wyciaganiu itd PD.
a4maks Opublikowano 14 Lutego 2015 Autor Opublikowano 14 Lutego 2015 Przepraszam że dopiero teraz odpisuje, niestety choroba nie pozwoliła na wcześniejsza wymianę śrub. PO wymianie śrub mocujących pompowtrysk chodzi jak nowy. Dodam tylko że należy go dokręcać w silniku BLB przy nowych śrubach momentem 3Nm + 270 stopni ( ja dokręciłem 5Nm + 270 stopni ). Dzięki za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się