norek Opublikowano 25 Stycznia 2007 Opublikowano 25 Stycznia 2007 Witam mam pytanie czy można przerobić A4 z silnikiem 1.8T FWD na AWD. Jak tak co trzeba zmieniać, jak wygląda sprawa z płytą podłogową i tak dalej. Czekam na wasze sugestie. Pozdrawaim
Gość MorgothDBMA Opublikowano 25 Stycznia 2007 Opublikowano 25 Stycznia 2007 za***iście drogie ale podobno wykonalne, koszty > 10 kpln
poziek Opublikowano 25 Stycznia 2007 Opublikowano 25 Stycznia 2007 skrzynia, wał napędowy, dyferencjał, tylne wachacze, amorki, skprężyny i pewnie wiele innych rzeczy powinieneś się spokojnie w 10 kaflach zmieścić powodzenia!!
norek Opublikowano 25 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2007 a jak wygląda sprawa płyty podłogowej w FWD i AWD. Są takie same ?
Hincó Opublikowano 25 Stycznia 2007 Opublikowano 25 Stycznia 2007 a jak wygląda sprawa płyty podłogowej w FWD i AWD. Są takie same ? Przed chwilą czytałem na tym forum że nie Editt: O! http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=4316
norek Opublikowano 26 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2007 dzięki, ale czy ktoś szczegółowo mógłby opisać co trzeba konkretnie przerobić w płycie podłogowej (jak wymienie bak to tylko go trzeba zamontować czy co?). Jak z tylnym zawieszeniem i wahaczami trzeba dorabiać mocowania wahaczy (tulei metalowo gumowych) itd. Byłbym bardzo wdzięczny jakby koś mógł to szczegółowo opisać, albo jakby ktoś miał fotki płyt połogowych A4 FWD i AWD. Z góry dzięki za info. POZDRAWIAM
szogun0 Opublikowano 26 Stycznia 2007 Opublikowano 26 Stycznia 2007 dzięki, ale czy ktoś szczegółowo mógłby opisać co trzeba konkretnie przerobić w płycie podłogowej (jak wymienie bak to tylko go trzeba zamontować czy co?). Jak z tylnym zawieszeniem i wahaczami trzeba dorabiać mocowania wahaczy (tulei metalowo gumowych) itd. Byłbym bardzo wdzięczny jakby koś mógł to szczegółowo opisać, albo jakby ktoś miał fotki płyt połogowych A4 FWD i AWD. Z góry dzięki za info. POZDRAWIAM jak niby chcesz zawieszenie wielowahaczowe przymocować do nadwozia, gdzie poprzedni była oś z wahaczami wleczonymi? Może jakieś tuleje przyspawasz? Trzebaby zmienić cały tył.
norek Opublikowano 27 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2007 spoko, najlepszym rozwiązaniem chyba jest wyciąć tylną część nadwozia z płytą podłogową i wspawać tam element pochodzący od czteronapędowego. W firmie VTG dorobili tak napęd w A3 dali tam z audi TT. Tak więc zbieram kasiore i do roboty. Pozdrawiam
pet3r Opublikowano 27 Stycznia 2007 Opublikowano 27 Stycznia 2007 spoko, najlepszym rozwiązaniem chyba jest wyciąć tylną część nadwozia z płytą podłogową i wspawać tam element pochodzący od czteronapędowego. W firmie VTG dorobili tak napęd w A3 dali tam z audi TT. Tak więc zbieram kasiore i do roboty. Pozdrawiam tylko zeby wartosc przerobek nie przekroczyla wartosci auta... ja sprzedalbym to co masz i kupil quattro jesli tak bardzo Ci na tym zalezy, wyjdzie taniej i bedzie mniej problemow.
norek Opublikowano 27 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2007 spoko, ale troche kasy już zainwestowałem w swoją A4 i nie za bardzo uśmiecha mi się sprzedaż jego, a zresztą czas pokaże. POZDRAWAIM
Hincó Opublikowano 29 Stycznia 2007 Opublikowano 29 Stycznia 2007 spoko, ale troche kasy już zainwestowałem w swoją A4 i nie za bardzo uśmiecha mi się sprzedaż jego, a zresztą czas pokaże. POZDRAWAIM Spróbuj sprzedać za zadowalającą dla Ciebie sumke, wtedy jak nie pójdzie to przeróbki Powodzenia!
norek Opublikowano 30 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2007 Hincó miałem już zbierać kase na przeróbkę ale muszę to narazie odłożyć bo mam big problemy z turbem które opisałem w dziale turbo... POZDRAWIAM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się