bosniak_sg Opublikowano 15 Czerwca 2015 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Nie było za głośno. Patrzyłeś do środka, widziałeś jak go spawał, sprawdzałeś przyrost z tłumikiem i bez? nie to sie nie wypowiadaj. Dziekuje i tyle w temacie bo nie wiem do czego on zdąża.
marcin4x4 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Opublikowano 15 Czerwca 2015 (edytowane) Skoro rejestrator pierdział podczas przejazdu auta to znaczy że SPL był bardzo wysoki, merc nawet jak się oddalił jeszcze był bardzo wyraźnie słyszalny więc nie zaklinaj rzeczywistości.. było głośno. Ważniejszy zysk to elastyczność i szybkość z jaką się wkręca silnik zwłaszcza na wysokich obrotach. Pomiarów nie trzeb robić bo różnicę "czuć", ale jak już się upierasz to na necie ich trochę znajdziesz. My aut nie hamujemy bo nie ma to większego znaczenia, wykresy nie jeżdżą. Pomiary dokonujemy na "swój sposób" co pozwala bardzo dokładnie zobaczyć zmiany i zachowanie mocy (stabilność) a tego Ci nie pokarze wygładzony wykres. ameryki nikt tutaj nie odkrył i się nie unoś bo nie o to w tym chodzi. Jak jesteś mi w stanie zaoferować cichy tłumik przelotowy w dobrej cenie to najprawdopodobniej skorzystam. Edytowane 15 Czerwca 2015 przez marcin4x4
bosniak_sg Opublikowano 15 Czerwca 2015 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Puść sobie na dobrym sprżecie a nie na walkmanie, albo komórce.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się