Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Klubowe A4 B7 1.9 TDI BKE 115 PS+t.AWX -> soft na odległość


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Tak dla ciekawości , że można dłubać auta bez widzenia ich na oczy i nie musi to źle wychodzić. :grin:

Poniżej wykres auta jednego z klubowiczów , któremu miałem przyjemność modyfikować oprogramowanie "na odległość".

Konrad dokonał modyfikacji mechanicznych w swoim A4 B7 1.9 TDI 115 PS BKE - dodał turbo od AWX/AVF (Garrett 1749VA) i DP.

Następnie wykonał logi dynamiczne i przesłał mi je wraz z oryginalnym wsadem, który zgrał ze swojego sterownika.

Na podstawie logów dokonałem modyfikacji softu i mu go odesłałem, On wgrał , zrobił kontrolne logi i pojechał zmierzyć przyrosty na "nie omylną" hamownie MAHA. :lol:

Poniżej efekt modyfikowania auta "na odległość" - da się :decayed:

11da2136c271eb04m.jpg

Edytowane przez spanky
Opublikowano (edytowane)

Jestem bardzo zadowolony. Auto naprawdę jedzie objeżdża BRD. Małe koszty za turbo dałem 400zł włoski Garrett używka i DP.

Edytowane przez VTG
Opublikowano

Z łęcznej to audi? Ciekawe jak by wykres wygladal podczas normalnego strojenia :)

Opublikowano

Z łęcznej to audi? Ciekawe jak by wykres wygladal podczas normalnego strojenia :)

Ale to bylo normalne strojenie :-)

Opublikowano

no tak ale jesli byś miał auto na miejscu to robisz korekty az bedzie najlepiej jak sie da a tu chyab jedno podejście i juz gotowe ? chyba ze nie zrozumiałem :D

Opublikowano

Po logach mozna korekty robic.

Opublikowano

Potwierdzam korekty softu na podstawie logów z vcds. Programator MPPS posiadam. Wykres idealnie oddaje to samo co Vcds po logach.

Opublikowano (edytowane)

Dlaczego zakryte logo firmy na wykresie ?? Widzę też, że wymazano część rzeczy z opisu wykresu...
Osobiście mierzyłem to auto i właściciel mówił, że Rogal je stroił. Co najlepsze pytał mnie również o korektę programu bo przy tym momencie dwumas już się mocno odzywał co sam czułem przy pomiarze...
Ehh..

Edytowane przez DanielFM
Opublikowano (edytowane)

Dlaczego zakryte logo firmy na wykresie ?? Widzę też, że wymazano część rzeczy z opisu wykresu...

Osobiście mierzyłem to auto i właściciel mówił, że Rogal je stroił. Co najlepsze pytał mnie również o korektę programu bo przy tym momencie dwumas już się mocno odzywał co sam czułem przy pomiarze...

Ehh..

Opis wykresu byl niezgodny z prawda (kto stroil) , klient poinformowal mnie, ze zostalo to wpisane przez Was, a on nie zwrocil na to uwagi .

Napisalem do Darka (nie wiedzialem ze juz nie pracuje u Was) co by poprawic opis wykresu zgodnie z prawda (on skontaktowal sie z Toba i stad Ty piszesz tutaj, a ja od Ciebie dowiaduje sie takich oto dziwnych nowosci apropo pomiaru i ze opis wykresu napisany zgodnie z tym co poinformowal Was klient- tu zglupialem ) .

Kompletnie nie rozumiem tego , tym bardziej, ze osoba zainteresowana udziela sie w tym temacie i myslalem, że sie znamy.

Mam nadzieje ze sprawa zostanie wyjasniona przez zainteresowanego .

P.s Coz , kolejny raz czlowiek sie uczy , choć czasami kompletnie nie rozumiem zachowan ludzi .

P.s Dla ogolnej informacji pomiar mocy byl robiony w Fabryce Mocy w Lublinie .

Edytowane przez spanky
Opublikowano

To moje auto faktycznie robił soft Maciek, a ze względu że jest mało znanym tunerem powiedziałem, że Witek co mineło się z prawdą sory Daniel sory Maciek. Auto było strojone na odległość, pomiary VCDS dynamika a sam soft wgrywany MPPSem program miał być Mocny a nawet bardzo mocny. Lekkie drgania zostały na akceptowanym poziomie coś za coś. Dwumas się nie wyrabia przy 164Nm.

Opublikowano (edytowane)

To moje auto faktycznie robił soft Maciek, a ze względu że jest mało znanym tunerem powiedziałem, że Witek co mineło się z prawdą sory Daniel sory Maciek. Auto było strojone na odległość, pomiary VCDS dynamika a sam soft wgrywany MPPSem program miał być Mocny a nawet bardzo mocny. Lekkie drgania zostały na akceptowanym poziomie coś za coś. Dwumas się nie wyrabia przy 164Nm.

Dziękuje ....

wniosek jeden - musze popracować na PR :decayed:

Edytowane przez spanky
Opublikowano

Szkoda frajdy, bo auto przestanie "tak" jechać.

Opublikowano

Nie wiem po co ukrywać autora softu i opowiadac bajki, że kto inny stroił fure. To, że spanky ogarnia programy to wiem, ale tak na prawdę nie interesuje mnie kto robił dane auto skoro robię tylko pomiar. Tak czy siak robię to poprawnie.
Dobrze, że wszystko zostało wyjaśnione.

Opublikowano

Widać człowiek tak ma... znajomy miał trzech klientów z forum którzy niby robili soft u Rogala (tak twierdzą), niestety kreski wychodziły marne a soft był delikatnie mówiąc z d*py. Każdy obywatel był swojego rodzaju „kozakiem”

Opublikowano

a wracając do moda, korby to wytrzymają ?

bo coś mi sie kojarzy że w 115 - przynajmniej z grupy AJM nie było z tym najlepiej

Opublikowano

o korby nie ma sie co martwic przy takim momencie ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...