spanky Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 (edytowane) Witam. Tak dla ciekawości , że można dłubać auta bez widzenia ich na oczy i nie musi to źle wychodzić. Poniżej wykres auta jednego z klubowiczów , któremu miałem przyjemność modyfikować oprogramowanie "na odległość". Konrad dokonał modyfikacji mechanicznych w swoim A4 B7 1.9 TDI 115 PS BKE - dodał turbo od AWX/AVF (Garrett 1749VA) i DP. Następnie wykonał logi dynamiczne i przesłał mi je wraz z oryginalnym wsadem, który zgrał ze swojego sterownika. Na podstawie logów dokonałem modyfikacji softu i mu go odesłałem, On wgrał , zrobił kontrolne logi i pojechał zmierzyć przyrosty na "nie omylną" hamownie MAHA. Poniżej efekt modyfikowania auta "na odległość" - da się Edytowane 10 Lutego 2015 przez spanky
VTG Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 (edytowane) Jestem bardzo zadowolony. Auto naprawdę jedzie objeżdża BRD. Małe koszty za turbo dałem 400zł włoski Garrett używka i DP. Edytowane 10 Lutego 2015 przez VTG
krzysiekvtec Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 Z łęcznej to audi? Ciekawe jak by wykres wygladal podczas normalnego strojenia
spanky Opublikowano 11 Lutego 2015 Autor Opublikowano 11 Lutego 2015 Z łęcznej to audi? Ciekawe jak by wykres wygladal podczas normalnego strojenia Ale to bylo normalne strojenie :-)
krzysiekvtec Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 no tak ale jesli byś miał auto na miejscu to robisz korekty az bedzie najlepiej jak sie da a tu chyab jedno podejście i juz gotowe ? chyba ze nie zrozumiałem
VTG Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 Potwierdzam korekty softu na podstawie logów z vcds. Programator MPPS posiadam. Wykres idealnie oddaje to samo co Vcds po logach.
DanielFM Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 (edytowane) Dlaczego zakryte logo firmy na wykresie ?? Widzę też, że wymazano część rzeczy z opisu wykresu...Osobiście mierzyłem to auto i właściciel mówił, że Rogal je stroił. Co najlepsze pytał mnie również o korektę programu bo przy tym momencie dwumas już się mocno odzywał co sam czułem przy pomiarze...Ehh.. Edytowane 12 Lutego 2015 przez DanielFM
spanky Opublikowano 13 Lutego 2015 Autor Opublikowano 13 Lutego 2015 (edytowane) Dlaczego zakryte logo firmy na wykresie ?? Widzę też, że wymazano część rzeczy z opisu wykresu... Osobiście mierzyłem to auto i właściciel mówił, że Rogal je stroił. Co najlepsze pytał mnie również o korektę programu bo przy tym momencie dwumas już się mocno odzywał co sam czułem przy pomiarze... Ehh.. Opis wykresu byl niezgodny z prawda (kto stroil) , klient poinformowal mnie, ze zostalo to wpisane przez Was, a on nie zwrocil na to uwagi . Napisalem do Darka (nie wiedzialem ze juz nie pracuje u Was) co by poprawic opis wykresu zgodnie z prawda (on skontaktowal sie z Toba i stad Ty piszesz tutaj, a ja od Ciebie dowiaduje sie takich oto dziwnych nowosci apropo pomiaru i ze opis wykresu napisany zgodnie z tym co poinformowal Was klient- tu zglupialem ) . Kompletnie nie rozumiem tego , tym bardziej, ze osoba zainteresowana udziela sie w tym temacie i myslalem, że sie znamy. Mam nadzieje ze sprawa zostanie wyjasniona przez zainteresowanego . P.s Coz , kolejny raz czlowiek sie uczy , choć czasami kompletnie nie rozumiem zachowan ludzi . P.s Dla ogolnej informacji pomiar mocy byl robiony w Fabryce Mocy w Lublinie . Edytowane 13 Lutego 2015 przez spanky
VTG Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 To moje auto faktycznie robił soft Maciek, a ze względu że jest mało znanym tunerem powiedziałem, że Witek co mineło się z prawdą sory Daniel sory Maciek. Auto było strojone na odległość, pomiary VCDS dynamika a sam soft wgrywany MPPSem program miał być Mocny a nawet bardzo mocny. Lekkie drgania zostały na akceptowanym poziomie coś za coś. Dwumas się nie wyrabia przy 164Nm.
spanky Opublikowano 13 Lutego 2015 Autor Opublikowano 13 Lutego 2015 (edytowane) To moje auto faktycznie robił soft Maciek, a ze względu że jest mało znanym tunerem powiedziałem, że Witek co mineło się z prawdą sory Daniel sory Maciek. Auto było strojone na odległość, pomiary VCDS dynamika a sam soft wgrywany MPPSem program miał być Mocny a nawet bardzo mocny. Lekkie drgania zostały na akceptowanym poziomie coś za coś. Dwumas się nie wyrabia przy 164Nm. Dziękuje .... wniosek jeden - musze popracować na PR Edytowane 13 Lutego 2015 przez spanky
VTG Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 Szkoda frajdy, bo auto przestanie "tak" jechać.
DanielFM Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 Nie wiem po co ukrywać autora softu i opowiadac bajki, że kto inny stroił fure. To, że spanky ogarnia programy to wiem, ale tak na prawdę nie interesuje mnie kto robił dane auto skoro robię tylko pomiar. Tak czy siak robię to poprawnie.Dobrze, że wszystko zostało wyjaśnione.
marcin4x4 Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 Widać człowiek tak ma... znajomy miał trzech klientów z forum którzy niby robili soft u Rogala (tak twierdzą), niestety kreski wychodziły marne a soft był delikatnie mówiąc z d*py. Każdy obywatel był swojego rodzaju „kozakiem”
Homiczek Opublikowano 27 Lutego 2015 Opublikowano 27 Lutego 2015 a wracając do moda, korby to wytrzymają ? bo coś mi sie kojarzy że w 115 - przynajmniej z grupy AJM nie było z tym najlepiej
spanky Opublikowano 27 Lutego 2015 Autor Opublikowano 27 Lutego 2015 o korby nie ma sie co martwic przy takim momencie ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się