Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pytanie dotyczące sztywnego dolotu. 1.8T AVJ


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Siema wszystkim! Z góry sorryy jeśli temat trafił nie tam gdzie trzeba. Chciałbym się dowiedzieć czy po zamontowaniu TIPa będę musiał automatycznie zamontować stożkowy filtr powietrza? Czytałem trochę na ten temat i wolałbym tego uniknąć ze względu na przepływkę... do sedna! Jest możliwość zamontowania TIPa pod orginalną puszkę filtra pow? ;)

Edytowane przez CzarneOCB
Opublikowano

Metalowy TIP jest zbędny przy serii.

Opublikowano

To i ja się podłączę do tematu. Mam zrobiony program na jakieś 230KM do tego IC FMIC, wkładkę K&N (poprzedni właściciel zamontował) oraz zrobiony wydech. Czy jest sens dawać TIP oraz jęśli tak to jak to powiniem zrobić aby miało to sens i ewentualnie co mi taki zabieg może dać. Z góry dzięki za odpowiedzi.

Opublikowano (edytowane)

sporo tych koni wyszlo jak na seryjny dolot :)

Co.do tipa sa takie pod puszke filtra

Edytowane przez krzysiekvtec
Opublikowano (edytowane)

Mam wgranego softa i większy FIMC. Niebawem dorzucę wtryski od s3 i wkładkę K&N. Przy takim zestawie TIP niczego nie zmieni? Cały wydech seria... :kwasny:

Edytowane przez CzarneOCB
Opublikowano

Ja mam wydech magnaflow a DP chyba 3 cale bo kawał rury ale nie mierzyłem jeszcze.

Opublikowano

Zmieni bedzie lepiej na sztywnym

Opublikowano

Kraj w którym przebywam kompletnie nie toleruje przeróbek wydechu, nie wspominając o zastąpieniu kata dp.. :hi:dlatego muszę kombinować w każdy inny możliwy sposób na złapaniu kilku koników więcej hehe

Opublikowano

Kraj w którym przebywam kompletnie nie toleruje przeróbek wydechu, nie wspominając o zastąpieniu kata dp.. :hi:dlatego muszę kombinować w każdy inny możliwy sposób na złapaniu kilku koników więcej hehe

większe turbo wtryski fimc i juz jest :wink:

Opublikowano

moim zdaniem sztywne doloty sa nic nie warte.. chyba ze 3" i pod hybryde z wiekszym wlotem..

Opublikowano

dokładnie sztywny dolot w tym przypadku nic tu nie da, chcąc coś uzyskać trzeba troszke sianka wydac , chyba że na serii zrobic optymalny program i to wszystko

Opublikowano

Kolejność modów tak jak chłopaki pisali - na serii turbo tip nie jest konieczny , wręcz przyrost marginalny.

Tip przydaje się w późniejszych etapach przy większej mocy.

Powinno się to robić tak w przypadku AEB/ANB/APU/AJL/AVJ/AWT/BFB/AMB

1.-SOFT 150/163-> 180KM

potem

2.-DP, kolejna modyfikacja - 180-190KM

3.-Wtryski Większe 190-205KM.

Kolejny etapem jest FMIC ,a nie TIP, gdyż seryjny intercooler przy 200koniach w lecie sie gotuje.

4.FMIC plus wcześniejsze mody - 200-210km.

5. I tutaj mamy Turbo K03s / K03RS (potencjał 240-260KM) i Jednoczesnie TIP obowiązkowo przy przekraczaniu 220Koni. Przy przekraczaniu 230KM obowiązkowo Wtryski z S3.

6.Wydech od +240km w górę zalecany jest wydech.

Tak powinny wyglądać prawidłowo przeprowadzone etapy modzenia , aby wydać kase i był efekt , a nie zamontować coś co nie da ani 5km przyrostu.

Całość z życia wzięta.

  • Pomoc techniczna 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...