CzarneOCB Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 (edytowane) Siema wszystkim! Z góry sorryy jeśli temat trafił nie tam gdzie trzeba. Chciałbym się dowiedzieć czy po zamontowaniu TIPa będę musiał automatycznie zamontować stożkowy filtr powietrza? Czytałem trochę na ten temat i wolałbym tego uniknąć ze względu na przepływkę... do sedna! Jest możliwość zamontowania TIPa pod orginalną puszkę filtra pow? Edytowane 11 Lutego 2015 przez CzarneOCB
makaba Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 To i ja się podłączę do tematu. Mam zrobiony program na jakieś 230KM do tego IC FMIC, wkładkę K&N (poprzedni właściciel zamontował) oraz zrobiony wydech. Czy jest sens dawać TIP oraz jęśli tak to jak to powiniem zrobić aby miało to sens i ewentualnie co mi taki zabieg może dać. Z góry dzięki za odpowiedzi.
krzysiekvtec Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 (edytowane) sporo tych koni wyszlo jak na seryjny dolot Co.do tipa sa takie pod puszke filtra Edytowane 12 Lutego 2015 przez krzysiekvtec
CzarneOCB Opublikowano 12 Lutego 2015 Autor Opublikowano 12 Lutego 2015 (edytowane) Mam wgranego softa i większy FIMC. Niebawem dorzucę wtryski od s3 i wkładkę K&N. Przy takim zestawie TIP niczego nie zmieni? Cały wydech seria... Edytowane 12 Lutego 2015 przez CzarneOCB
makaba Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 Ja mam wydech magnaflow a DP chyba 3 cale bo kawał rury ale nie mierzyłem jeszcze.
krzysiekvtec Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 Zmieni bedzie lepiej na sztywnym
CzarneOCB Opublikowano 12 Lutego 2015 Autor Opublikowano 12 Lutego 2015 Kraj w którym przebywam kompletnie nie toleruje przeróbek wydechu, nie wspominając o zastąpieniu kata dp.. dlatego muszę kombinować w każdy inny możliwy sposób na złapaniu kilku koników więcej hehe
tomekhxc Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 Kraj w którym przebywam kompletnie nie toleruje przeróbek wydechu, nie wspominając o zastąpieniu kata dp.. dlatego muszę kombinować w każdy inny możliwy sposób na złapaniu kilku koników więcej hehe większe turbo wtryski fimc i juz jest
Imhotet Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 moim zdaniem sztywne doloty sa nic nie warte.. chyba ze 3" i pod hybryde z wiekszym wlotem..
tomekhxc Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 dokładnie sztywny dolot w tym przypadku nic tu nie da, chcąc coś uzyskać trzeba troszke sianka wydac , chyba że na serii zrobic optymalny program i to wszystko
gregor10 Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 Kolejność modów tak jak chłopaki pisali - na serii turbo tip nie jest konieczny , wręcz przyrost marginalny. Tip przydaje się w późniejszych etapach przy większej mocy. Powinno się to robić tak w przypadku AEB/ANB/APU/AJL/AVJ/AWT/BFB/AMB 1.-SOFT 150/163-> 180KM potem 2.-DP, kolejna modyfikacja - 180-190KM 3.-Wtryski Większe 190-205KM. Kolejny etapem jest FMIC ,a nie TIP, gdyż seryjny intercooler przy 200koniach w lecie sie gotuje. 4.FMIC plus wcześniejsze mody - 200-210km. 5. I tutaj mamy Turbo K03s / K03RS (potencjał 240-260KM) i Jednoczesnie TIP obowiązkowo przy przekraczaniu 220Koni. Przy przekraczaniu 230KM obowiązkowo Wtryski z S3. 6.Wydech od +240km w górę zalecany jest wydech. Tak powinny wyglądać prawidłowo przeprowadzone etapy modzenia , aby wydać kase i był efekt , a nie zamontować coś co nie da ani 5km przyrostu. Całość z życia wzięta. 2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się