Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Silnik się przegrzewa, uszczelka pod głowicą?


izaak121

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

Ostatnio przegrzało mi się auto (aż wyskoczył błąd temperatury) i temperatura dobiła do ok 100 stopni. Auto odholowałem i wymieniłem termostat, auto nadal się przegrzewa. Wszystkie węże cieple. Jedyne co jeszcze się zmieniło to zbiornik jest nieszczelny (w miejscu z połączeniem wężyka ucieka para bo jest pęknięcie). Do wymiany uszczelka czy jeszcze coś innego może mieć wpływ? Uszczelka była robiona rok temu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Płynu raczej nie ubywa, kopcić nie kopci, pompa wody chyba ok bo wszystkie przewody się nagrzały. Spróbuję jeszcze wymienić zbiornik i porządnie go odpowietrzyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz manometr? warto sprawdzic cisnienie ukladu chlodzenia zeby wykluczyc pompe.

Dzięki, postaram się załatwić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ze sa cieple weze to nic ale pompa moze nie dawac cisnienia i jest maly obieg.

Edytowane przez krzysiekvtec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie rozebraliśmy pompę i była zniszczona w połowie. Pompa wymieniona audi śmiga ;) dziękuję za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche odkopie. W ten upał temperatura w korkach rosła mi na zegarkach pod 100 stopni, a przy 140km/h na autostradzie trzymał delikatnie powyżej 90, ale na klimatroniku cały czas trzyma 90. Wąż górny i dolny ciepłe,. Skoro na klimatroniku wskazuje 90, to które wskazania sa pewniejsze?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez Wafel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niie mowie ze tak sie u ciebi stalo ale w A4 B5 na potege wala sie czujniki temp silnika...to ten na glowicy z tylu......ten drugi ejst tesh od temp silnika ale polaczomny ejst on z klima i ma 2 piny a nie 4...dlatego warto sprawdzac na klimie bo ma swoj obwod pomiarowy z tym ze ten czujnik nie ejst polaczony z ECU i nie odcina dodatkowej dawki paliwa(ssania).....wiele ludzi o tym nie wie ale ten czujnik co jest od wskaznika temp nie jest tylko od tego aby pokazac temp(na blacie) ale rowneisz ma polaczenie z ECU aby mogl sterowac silnikiem....dodam takze ze ma on 2 osobne obwody i jezeli na blacie poprawne 90 nie oznacza ze ECU dostaje te sama informacje ale czesto objawia sie to slabszymi osiagami/ciezszym rozruchem/kopceniem/nadmeirnym spalaniem...podro600

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...