tedsonustka Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 witam Wszyskich mam dziwny problem, Czasami odpala od strzala a czasami jak pojezdze bez róznicy czy gaz czy benzyna , długo kreci kreci kreci kreci , az wskoczy . a czasami jest tak ze odpala odrazu ? .co to moze być ? hmm
tedsonustka Opublikowano 11 Lutego 2015 Autor Opublikowano 11 Lutego 2015 (edytowane) raczej filt paliwa nie byl wymieniany za mojej kadencji bynajmniej nie przypominam sobie tego . wymianiane byly wszystkie filtry poza Paliwem bodajze Edytowane 11 Lutego 2015 przez tedsonustka
benyA4 Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 problemy z odpalaniem sa na zimnym i cieplym ?? moze czujnik polozenia walu zaczyna świrować . Sprawdzales vagiem ??
quadral20004 Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 kolega nie wie kiedy filtr byl wymieniany wymien go. to koszt 50 zl z robocizna. zobaczymy co wtedy bedzie.ale stawiam na neigo bo jest zapchany i pompka zasilajaca zanim paliwo zaciagnie to troche potrwa.
error32856 Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 Filtr wymień bo napewno nikt go od nowosci nieruszal, ale raczej szukaj gdzies indziej przyczyny słabego palenia, bo przy zapchanym filtrze mialbys problemy z jazda na benzynie.
quadral20004 Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 Filtr wymień bo napewno nikt go od nowosci nieruszal, ale raczej szukaj gdzies indziej przyczyny słabego palenia, bo przy zapchanym filtrze mialbys problemy z jazda na benzynie. niekoniecznie
tedsonustka Opublikowano 13 Lutego 2015 Autor Opublikowano 13 Lutego 2015 (edytowane) samochod u mechanika , wiec mowilem mu o wymianie filtra paliwa dam znac co i jak po wymianie . Pozdrawaiam Edytowane 13 Lutego 2015 przez tedsonustka
tedsonustka Opublikowano 13 Lutego 2015 Autor Opublikowano 13 Lutego 2015 (edytowane) stawiam na czujnik położenia wału jakies inne objawy ? powinny sie pokazać ? hmm i czy komputer powinien znalezc błąd ? bo wczoraj podpinalem i nic takeigo nie bylo . Edytowane 13 Lutego 2015 przez tedsonustka
kiko79 Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 jak czujnik położenia wału to komputer to powinien pokazać. U mnie pokazał. Objaw był taki że jak silnik złapał temperaturę to przy próbie ponownego uruchomienia były kłopoty. Kręcił długo, ale objawy pojawiały się nie za każdym razem, raczej sporadycznie.
tedsonustka Opublikowano 21 Maja 2015 Autor Opublikowano 21 Maja 2015 U mechanika wyskoczyły tylko 2 błędy 1 coś z katalizatorem i drugi, z czujnikiem Sprzegła cos takiego , . hmm czesto nawet jest rano ze na zimnym dlugo kreci wylacze i jak odpalam znowu odpala na dotyk. wyglada to tak jakby przechodzil cały cykl dostania paliwa ,tak mi sie wydaje Problem rozwiazany , Regeneracja parownika to był problem długiego kręcenia. d zamkniecai
quadral20004 Opublikowano 7 Czerwca 2015 Opublikowano 7 Czerwca 2015 to czemu nie odpalasz na benzynie:)?? nic dziwnego ze na lpg takie cuda sie dzialy
tedsonustka Opublikowano 18 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2015 NIe kolego tu nie ma nic wspolnego od odpalania przeczytaj tematy wyżej . Gaz zostawał w przewodach dlatego tak dlugo krecił a wina była parownika a nie tego na czym było odpalane . Btw samochdu z Gazem sekwencyjnym nie mozna odpalać na Gazie bynajmniej nie wiem jak to sie robi . . pozdrawiam do zamkniecia
borsukh Opublikowano 18 Czerwca 2015 Opublikowano 18 Czerwca 2015 (edytowane) NIe kolego tu nie ma nic wspolnego od odpalania przeczytaj tematy wyżej . Gaz zostawał w przewodach dlatego tak dlugo krecił a wina była parownika a nie tego na czym było odpalane . Btw samochdu z Gazem sekwencyjnym nie mozna odpalać na Gazie bynajmniej nie wiem jak to sie robi . . pozdrawiam do zamkniecia Na gazie odpalać można jak najbardziej, ale kiedy silnik nie jest rozgrzany nie jest to wskazane. Wiele sterowników umożliwia tak zwany hot start - jeżeli temperatura płynu chłodniczego przekracza ustawione minimum, elektrozawory otwierają się od razu i silnik odpala na gazie - przydatne podczas np jeżdżenia po mieście i częstego wyłączania silnika. Poza tym większość sterowników posiada awaryjny tryb uruchamiania na gazie. Uruchomienie tej procedury zależ od konkretnego producenta, ale często wywołuje się go poprzez przytrzymanie przycisku na switchu podczas załączania zapłonu, wtedy na gazie odpali się nawet na zimnym silniku. Edytowane 18 Czerwca 2015 przez borsukh
tedsonustka Opublikowano 19 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2015 DObrze wiedzieć choć mam nadzieje żę mi sie to juz nie przyda . najwazniejsze że problem rozwiazany i odpala na dotyk .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się