Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi a4 b7 8V czy 16V


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, potrzebuje porady odnośnie audi A4 B7 2.0 TDI 140 KM, mam pytanie jaki silnik byście wybrali 8V czy 16V??

Mam znajomego co posiada Kod silnika BRE rok 06.2006. Jak ktoś się zna proszę o wypowiedz.

Opublikowano (edytowane)

Wszystkie dwulitrówki nie zapewniają pewności bezawaryjnego dotarcia z punktu A do punktu B :naughty:

Jeżeli z jakiegoś powodu nie bierzesz pod uwagę 3,0 TDI, to najrozsądniejszym wyjściem jest 1,9 BRB lub BKE :hi:

Po leciutkim liźnięciu softu bez problemu mocą dorównają 2,0 tdi , a awaryjny napęd pompy oleju poprzez wałki wyrównoważające i imbus mamy z bani, bo go tam nie ma :naughty:

Problem się robi gdy chcemy full wypas, raczej w 1,9 tdi go nie znajdziemy, a już na pewno nie znajdziemy quattro, bo w B7 w połączeniu z 1,9 tdi nie występował :hi:

P.S.

Pierwsze stwierdzenie nie dotyczy aut po wywaleniu wałków wyrównoważających i swapie pompy z 1,9. :P

Ostatnie nie będzie prawdziwe, jeżeli ktoś auto modził i mocno doposażył, a zamiast np. BPW w quattro wrzucił załóżmy AVF-a :decayed:

" zapewniają pewności" - tochę wyszło masło maślane :kox:

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

A Ty jaki motor posiadasz?

Opublikowano (edytowane)

Jest napisane w profilu :whistling::decayed:

Linka holownicza ma swoje stałe miejsce w bagażniku, a bez dobrego asistance się dalej niż 500 km od komina, a tym bardziej za granicę nie ruszam :decayed:

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

Hehe ;D Chyba przesadzasz :kox: Powiedz mi gdybyś wybierał miedzy 8V, a 16V ( znam Twoją odpowiedź, że zaden z tych :naughty: ) Ale gdybyś miał do wyboru te dwa silniki :wink:

Opublikowano

16v. 30 tys bezawaryjnie . Robie przeglądy w aso mam DGM na terenie całej Europy i nie potrzebuje żadnego assistance :)

Opublikowano (edytowane)

Nie dam Ci prostej odpowiedzi na twoje pytanie :decayed:

Jak bym sześć lat temu miał tą wiedzę i doświadczenie co dziś, to kupił bym 3,0 tdi, pali tylko ździebko więcej a po sofcie bez problemu jest 270 KM :hi:

Kasa , którą włożyłem w naprawy i mody swojej dwulitrówki , żeby jak tako nadawała się do jazdy ( hamulce, program, uszczelka pod głowicą, EGR, wyrobione gniazda pompowtrysków , wytarty wałek rozrządu i kupa innych pierdół) bez problemu i z nawiązką starczyła by na pokrycie większego kosztu zakupu trzylitrówki :kox:

P.S. Uprzedzając cisnące się na usta się pytanie, przy zakupie w 2008r miała 53 kkm przelotu , obecnie 100 kkm więcej :naughty:

Chyba niedługo ją sprzedam, bo ostatnio nawet zimy nie ma żeby się z quattro nacieszyć :kox:

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

Kto by nie pisał, to każdy pisze, że te 2.0 TDI to złomy 2.5 TDI to samo wydaje mi się, że jeżeli każdy będzie indywidualnie dbał o auto nie powinno zawieźć :banan:

Opublikowano

He he, ja pieszczę i wymagam, a ona tego nie odwzajemnia :naughty:

Opublikowano

tylko i wylącznie 16v :)

Opublikowano

P.S. Uprzedzając cisnące się na usta się pytanie, przy zakupie w 2008r miała 53 kkm przelotu , obecnie 100 kkm więcej :naughty:

Chyba niedługo ją sprzedam, bo ostatnio nawet zimy nie ma żeby się z quattro nacieszyć :kox:

Przepraszam za off top ale w 7 lat 100 tys ?

Ja kupiłem moja trochę ponad 3 miesiące temu i 30tys strzeliło moment . A jest to wyłącznie prywatne auto . Chyba ze ktoś ma kilka aut

Opublikowano (edytowane)

Od czterech latek dookoła komina kręcę się Golfem IV , który jak ma trochę lepszy dzień to daje całe 90 KM pod buta :)

Suma sumarum robię nim więcej kilosów niż A4-ką , która lata głównie w trasy :whistling:

Dzięki niemu nie poszedłem jeszcze z torbami i nie musiałem zdawać w między czasie ze dwa razy na prawo jazdy :naughty::kox:

30 kkm w trzy miechy, chyba wozisz biały proszek po kraju :kox::decayed::P

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano (edytowane)

Dlatego kupiłem drugie auto na dojazdy do pracy bo szkoda Audi :) Leonem w równy rok jak go miałem 60tyskm z groszami zrobione, a i tak w lato jeździłem moto :)

Koniec ot, bier 16 V :)

Edytowane przez rodzyn889
Opublikowano

Dzięki wielkie za pomoc :)

Opublikowano (edytowane)

Do 8v jest lepszy dostęp do częsci. 2,0 to rozwiercone 1.9 na zmodyfikowanym w elektronike oprzyżądowaniu. Większość gratów z 1.9 do 2,0 i na odwrót pasuje np często ulegający uszkodzeniu wałek rozrządu. A do 16v jesteś w d*pie-nowy,używka lub regeneracja... Ja mam 16v po peknieciu tłoka,uszkodzeniu egru i klapy i mam go już najdłużej ze wszystkich aut w życiu.

Jaki ci polecić?-polecam ci ten w którym się zakochasz -nie patrz na rady...ciesz się jazdą.nie koniecznie musisz trafić na pechowe ścierwo ssające z ciebie kasę... Pozdro.

Edytowane przez SotoM
Opublikowano

Ja tez jestem zakochany w Audi ale jak to mój kolega powiedział czytając to forum - po co ludzie kupują Audi z tak wadliwymi silnikami skoro w BMW nie ma takich problemów.

Muszę mu przyznać troszkę racji.

Opublikowano

Nowe BMki też nie są święte.

Opublikowano

16V jeśli po 2006r wcześniej głowice potrafiły pasc,

8v dochodzi ci wycieranie się wałka rozrządu

A najlepiej kupuj z uwalonym silnikiem i wkładach BDK albo BMM po małym przebiegu i będziesz zadowolony

Opublikowano

A musi byc w ogole 2.0? Moze podzwon po mechanikach z grupy vw i popytaj bo ja nigdy nie słyszałem, zeby któryś to polecał. Na sile wybierając to pewnie 8v

Wysłane z Nokia 6310i za pomocą Tapatalk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...