pablo15005 Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 A jak na klimatroniku sie sprawdza te kanaly to bym obczail czy do wymiany termostat tylko czy tez czujnik. Jak cos to moze byc na pw bylbym wdzieczny
Dev Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 Najpierw naciskasz obieg wewnetrzny i nie puszczajac przycisku naciskasz gorny nawiew. Potem przyciskiem od temperatury przechodzisz do kanalu 51
robitl Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 (edytowane) Potem przyciskiem od temperatury przechodzisz do kanalu 51 i żeby w niego wejść to znowu trzeba nacisnąć obieg wewnętrzny. w różnych wersjach na różnym kanale są różne dane. ale wy macie z tych samych roczników auto więc pewnie na 51 jest. dla odmiany ja mam na 51 temp silnika(oleju chyba) a na 49 mam wodę. Edytowane 23 Lutego 2015 przez robitl
robitl Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 (edytowane) a to mnie zaciekawiłeś, zaraz lecę waga podpiąć i sprawdzę rośniecie temp wody na vagu i z którym kanałem się zgadza. co się szybciej grzeje woda czy olej? bo na 49 rośnie wolniej a na 51 już jest 90 na climatronicu. na wagu pokazuje w coolant temperature wartości zbliżone do kanału 49. więc wychodzi na to że woda jest 49 u mnie. tak się zagłębiłem w temat bo po zakupie sam się męczyłem z tym żeby zdobyć rozpiskę kanałów do mojego audi. Edytowane 23 Lutego 2015 przez robitl
rafal9119 Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 to wkacu na jakim kanale jest temp wodu u mnie na 49 jest od 90-99C a na kanale 51 równo 90C to ten kanał 51 jest o czego???
rafal9119 Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 to od czego jest 49 skoro tam jest od 90C do 99C???
trepek Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 86zł za ori termostat to niska cena. Nie opłaca się kupować termostatów ani czujników temperatury jako zamienniki. Gra niewarta świeczki. Średnio ori podzespoły wyżej wymienione są 2 razy droższe od sklepowych ale przynajmniej jest pewność, że kupuje się działającą rzecz. A chyba nie muszę wspominać, że przy wymianie termostatu/czujnika temp zawsze coś płynu chłodniczego się wyleje a niedogrzany bądź wolno dogrzewający się samochód to wyższe spalanie.
rafal9119 Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 Do mojego auta wleciał dzis termostat wahler 87C otwarcia w gorącej wodzie nie otworzył sie ale w aucie juz tak.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się