elmer80 Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 Koledzy co sądzicie o tym poniżej? bo trochę dziwnie to jedzie... Seryjny BMM bez DPF z korektą programu. DYNAMICZNE: Grupa 008: http://vaglog.pl/log_203671.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_203672.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_203673.html
spanky Opublikowano 14 Lutego 2015 Opublikowano 14 Lutego 2015 Koledzy co sądzicie o tym poniżej? bo trochę dziwnie to jedzie... Seryjny BMM bez DPF z korektą programu. DYNAMICZNE: Grupa 008: http://vaglog.pl/log_203671.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_203672.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_203673.html zrob reszte logow , ale problem jest w sterowaniu doladowaniem i w paliwie (limiterach)
elmer80 Opublikowano 14 Lutego 2015 Autor Opublikowano 14 Lutego 2015 Dzięki spanky Aktualnie jest zmieniany rozrząd i inne duperele. Logi zrobię i zamieszczę w poniedziałek. wysłane z Commodore 64
rob555 Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 Koledzy co sądzicie o tym poniżej? bo trochę dziwnie to jedzie... Seryjny BMM bez DPF z korektą programu. DYNAMICZNE: Grupa 008: http://vaglog.pl/log_203671.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_203672.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_203673.html zrob reszte logow , ale problem jest w sterowaniu doladowaniem i w paliwie (limiterach) Jak nikt nie ruszal skalowania to tam bedzie prawie pelna dawka mimo ciecia o 20Nm wiec nie tutaj bym szukal problemu. Jak dla mnie jest luz mechaniczny w ukladzie sterowania geometria. Nie wciaga do konca a pozniej odpuszcza z opoznieniem. Ale fakt kanal 001 by sie przydalo zlogowac
elmer80 Opublikowano 15 Lutego 2015 Autor Opublikowano 15 Lutego 2015 komplet logów jak z tego wątku http://a4-klub.pl/index.php?/topic/307309-avf-do-oceny/ wystarczy czy jeszcze coś dołożyć?
spanky Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 komplet logów jak z tego wątku http://a4-klub.pl/index.php?/topic/307309-avf-do-oceny/ wystarczy czy jeszcze coś dołożyć? Tak , ale same dynamiczne wystarcza
elmer80 Opublikowano 16 Lutego 2015 Autor Opublikowano 16 Lutego 2015 wrzucam logi dynamiczne nie wiem czemu nie mam możliwości zlogowania dynamicznie grupy 000 kąt synchronizacji już poprawiłem na "0" DYNAMICZNE: Grupa 010: http://vaglog.pl/log_203988.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_203982.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_203983.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_203984.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_203985.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_203987.html STATYCZNE: Grupa 023: http://vaglog.pl/log_203989.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_203986.html
Daron7 Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 No to jest zdrowo podlane. Problemem moze być synchro (skoro wcześniej dobrze jechało a teraz już nie) i opcjonalnie początek wtrysku do zmienienia w sofcie bo paliwo się marnuje... Dodatkowo udaj się do stroiciela niech zniweluje przeładowanie w dolnym zakresie obrotów. Grupa 23 to jeszcze przed zmianą synchro czy po ? Jak po zmianie to pompki do regulacji.
elmer80 Opublikowano 17 Lutego 2015 Autor Opublikowano 17 Lutego 2015 Logi były robione przed synchronizacją. Regulacja czyli masz na myśli "luz" dźwigienki? Dziś zrobię logi z synchro na 0. Dodam że w 018 pojawia się 128 a tak w ogóle to dużo pali 2-3 litry więcej niż np. AVF :-( wysłane z Commodore 64
spanky Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 (edytowane) Jest podlane mocno i auto powinno rwac do przodu , choc patrzac na czas osiagniecia 4000 rpm to jakos d*py to nie urywa Ustaw synchro jak zostalo wspomniane Moze pompki zdychaja ? Edytowane 17 Lutego 2015 przez spanky
elmer80 Opublikowano 17 Lutego 2015 Autor Opublikowano 17 Lutego 2015 Na czas nie patrz bo skrzynia jest przerobiona na dużo dłuższą niż ori. Nie zmienia to faktu że na każdym biegu ciężko się zbiera. PD padają? Korekcje bardzo ładne są no ale bipy jak widać i ten błąd 128 nadal nie wiem o czym świadczy... Podoginam dziś konektorki i ponownie zloguje jak już wspomniałem. wysłane z Commodore 64
Daron7 Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 (edytowane) Korekcje korekcjami ale jak ciśnienia spadły to nic na to nie poradzisz. Wrzuć logi z synchro na 0 albo +1. BIP na 128 nie wróży niczego dobrego, doginaj konektory + popsikaj je czymś do elektroniki. 128 to górna granica regulacji, powinien też wywalić błąd Misfire w tym momencie i odłączyć jeden gar. Albo konektory albo cewka w pompce pada. Edytowane 17 Lutego 2015 przez Daron7
elmer80 Opublikowano 17 Lutego 2015 Autor Opublikowano 17 Lutego 2015 (edytowane) ustawiłem synchro, zmieniłem termostat, zmieniłem filtr paliwa, wyczyściłem kosz i sito w zbiorniku, sprawdziłem ustawienie PD oraz dobrze podoginałem piny... jak widać lipa... bipy jeszcze wyższe więc pozostaje pompa tandemowa??? W 023 po przegazowaniu wywala 128 STATYCZNE: Grupa 007: http://vaglog.pl/log_204260.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_204261.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_204262.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_204263.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log_204264.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_204265.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_204258.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log_204259.html DYNAMICZNE: Grupa 001: http://vaglog.pl/log_204252.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_204257.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_204256.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_204255.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_204254.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_204253.html Edytowane 17 Lutego 2015 przez elmer80
spanky Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 (edytowane) bipy wysokie , zrob 023 dynamiczne , ale jak wywala 128 i nie ma bledu to bardzo dziwne ... nie wywalales tam DPF-a ??? , moze ktos usunal tablice bledow ??? odepnij jakis czujnik podczas pracy silnika i zobacz czy pokaze sie blad w sterowniku ? P.s od kiedy zauwazyles spadki w mocy i podwyzszone spalanie ? Edytowane 18 Lutego 2015 przez spanky
elmer80 Opublikowano 18 Lutego 2015 Autor Opublikowano 18 Lutego 2015 DPF wywalony i wstawiony DP. Błędu o braku DPF nie wywala więc raczej poprawnie jest zrobione. Wczoraj zapomniałem podpiąć MS i od razu kontrolka świec mrugała i w ECU był zapisany adekwatny błąd. Tak więc reaguje na błędy. Jeśli chodzi o PD to dziwna sprawa bo powinny być BQ a są FR!? Nie mam pewności jakie kiedyś były a ostatnio auto odwiedziło dwa warsztaty... Ze spalaniem jest jakaś masakra bo spokojną jazdą do 100 spala 7-7,5 Sprawdzać pompę tandemową na ciśnienie paliwa?
spanky Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 (edytowane) Od kiedy zauwazyles spadki w mocy i podwyzszone spalanie ? takie BIPy moga swiadczyc albo o uwalonej wiazce od pompek (doginanie konektorow i pryskanie nic nie da) albo o zgonie samych pompek ... pompki FR ? a moze F ? ale to od 1.9 TDI i 1.4TDI jak dobrze pamietam ... Edytowane 18 Lutego 2015 przez spanky
elmer80 Opublikowano 18 Lutego 2015 Autor Opublikowano 18 Lutego 2015 Jeżeli wiązka ma "przebicia" to faktycznie nic nie pomoże zabawa z konektorkami... Wiązka w samej głowicy? Czy dalej poza silnikiem też? Spalanie wzrosło po wywaleniu DPF. Zamiast się zmniejszyć bo przecież dotrysk dla DPFu zwiększał zużycie paliwa. Na pewno FR. Sprawdziłem na wszystkich czterech. Więc co radzisz? Zmieniać wiązkę czy szukać PD? Mam zamiar wrzucić GTB17 i myślałem że PD które miałem czyli BQ wystarczą na te 200/400 a tu zonk z tymi PD.
Daron7 Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 Podejrzanie niska dawka na biegu jałowym - aż nierealna, bo powinno być ~5mg a nie 3. Nie masz objawów dziwnego odpalania na gorącym silniku ? Jak ten silnik pracuje w porównaniu do normalnych PD ? Twardziej ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się