Tomasz665 Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 Auto zapali pochodzi parę sekund na jałowym biegu obroty zaczynają spadać i gaśnie, lecz jeżeli dodam gazu wszystko wszystko się wyrównuje,i po chwili znowu to samo dzieje się tak na zimnym silniku a przy odpalaniu wyskakiwała mi kontrolka central brake light, i dzisiaj musiałem trzymać go na obrotach na światłach po kilometrze już wszystko było ok. ostatio 2 tygodnie temu tak mi się stało podłączyłem go pod komputer i nie pokazało żadnych błędów. dzisiaj znowu go podłącze może coś pokarze. Pompę Vacum mam nową oryginalną jest na niej przejechane 10 tys To się stało dzień po wizycie u mechanika wymieniłem wtedy Olej, Wszystkie filtry, płyn hamulcowy i chłodniczy, patrzyłem i jest trochę ponad stan oleju nalane tak z 3 milimetry, przeszukałem forum i nic nie znalazłem Jakieś pomysły ? auto jeździ normalnie nie ma różnicy w mocy.
quadral20004 Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 (edytowane) przewody od filtra paliwa zle powciskal albo dal jakies badziewne opaski i lapie lewe powietrze.jedz niech to robia i nawet nie plac im Edytowane 15 Lutego 2015 przez quadral20004
Tomasz665 Opublikowano 15 Lutego 2015 Autor Opublikowano 15 Lutego 2015 przewody od filtra paliwa zle powciskal albo dal jakies badziewne opaski i lapie lewe powietrze.jedz niech to robia i nawet nie plac im No w sumie logiczne, sam powinienem to od razu sprawdzić, jutro podjadę i dam znać co z tego wyszło. Pozdrawiam
jacek70 Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 Central break to środkowe światło stop. Filtr paliwa dawno zmieniany?
quadral20004 Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 Central break to środkowe światło stop. Filtr paliwa dawno zmieniany? przeciez napisal ze zaczelo sie wszytsko dziac po wymianie wszytskich filtrow.ktore wymianil na dniach
Tomasz665 Opublikowano 16 Lutego 2015 Autor Opublikowano 16 Lutego 2015 Central break to środkowe światło stop. Filtr paliwa dawno zmieniany? Przed chwilą byłem w garażu podłączyłem go i brak błędów. Pompki wszystkie w normie. a filtr zmieniałem no dwa tygodnie temu (MANN) Byłem u mechanika i sprawdzaliśmy i wszystkie węże dobrze trzymają, nic nie cieknie, po przeczyszczał wszystkie wtyczki od czujników. Dzisiaj rano stała na dworze specjalnie, był mróz i sfilmowałem co się stało bo tak myślałem że to się powtórzy, W filmie gdy obroty są ponad 1 tys to ja dodaje gazu żeby nie zgasła, na filmie nie widać ale później trzymałem ją na gazie ruszyłem i jak się zagrzała to było normalnie, zatankowałem bo stała na rezerwie z rana, i wracając do domu na światłach przez 3 sekundy dalej zaczęły skakać obroty ale zrobiłem dzisiaj 80km i oprócz tego incydentu na światłach jeździ się normalnie. Mój mechanior mówił że spotkał się kiedyś z takim przypadkiem że fabrycznie nowy filtr miał jakaś wadę fabryczną. Mówił żebym jutro przyjechał i podłączymy wężyk od filtra i zobaczymy czy będzie szło powietrze z paliwem
quadral20004 Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 sprawdzilbym wszytskie styki w imo przy pompie
Tomasz665 Opublikowano 17 Lutego 2015 Autor Opublikowano 17 Lutego 2015 sprawdzilbym wszytskie styki w imo przy pompie Wczoraj u mechanika wszystkie sprawdzaliśmy powyciągał przedmuchał i niby dzisiaj odpaliła tylko że w garażu stała
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się