ali1983 Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 Witam. Mam taki problem z ogrzewaniem w swojej Audicy. To, że słabo grzeje to podejrzewam, że nagrzewnica jest przytkana (choc oba węże są ciepłe), ale muszę długo czekać aż to pseudociepłe powietrze zacznie wogóle lecieć. Od momentu jak wskaźnik pokaże 90 stopni to jeszcze ze 2 kilomtery muszę przejechać aż przełączy się na ciepłe. Nawet jak silnik jest już rozgrzany i np wyłącze go na 5-10 minut i ponownie uruchomię to i tak ze 4-5 kilometrów musze przejechać aż poleci ciepłe. Na panelu cały czas ustawione HI, klima wyłączona.
Grztom Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 Może silniczek regulacji temperatury sie przycina i dlatego.
Lukasz_N Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 Zrób nastawy podstawowe i sprawdź, co się będzie działo.
jacek70 Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 Czasami wystarczy poregulować wszystkimi nastawami od początku do końca - cały cykl . Bywa że któraś klapa się zawiesi . W moim przypadku pomogło.
Lukasz_N Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 Tak jak kolega wyżej pisze. Najpierw zapodaj nastawy podstawowe (Basci Settings Gr.001), a potem test elementów wykonawczych(Output test). U mnie np silniczek od klapy nawiewuna szyby wariował tzn cały czas go było słychać jak przestawia klapę. Po tym zabiegu błoga cisza, pomogło.
ali1983 Opublikowano 20 Lutego 2015 Autor Opublikowano 20 Lutego 2015 Czy mogę to zrobić z panelu klimatronica czy muszę sie podpiąć pod komputer? Zajomy mechanik ma program do diagnostyki audi (vcsd?) tylko jak to pokolei zrobić?
Lukasz_N Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 Komputer=>08 HVAC => Basic settings i Output test
turbojulia Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 Witam. Mam taki problem z ogrzewaniem w swojej Audicy. To, że słabo grzeje to podejrzewam, że nagrzewnica jest przytkana (choc oba węże są ciepłe), ale muszę długo czekać aż to pseudociepłe powietrze zacznie wogóle lecieć. Od momentu jak wskaźnik pokaże 90 stopni to jeszcze ze 2 kilomtery muszę przejechać aż przełączy się na ciepłe. Nawet jak silnik jest już rozgrzany i np wyłącze go na 5-10 minut i ponownie uruchomię to i tak ze 4-5 kilometrów musze przejechać aż poleci ciepłe. Na panelu cały czas ustawione HI, klima wyłączona. Szanowny kolego a termostat "wahlera" wymieniasz skoro dolot chłodnicy masz ciepły i po sprawie koszt 60 zł.
ali1983 Opublikowano 24 Lutego 2015 Autor Opublikowano 24 Lutego 2015 Akurat termostat był wymianiany i działa. Z tego co rozmawiałem ze znajomym mechanikiem to nastawy klap trzebaby zrobić, a to że powietrze leci nie za ciepłe to gaz też dużo zabiera. Wczoraj sprawdziałem, przejechałem sie i na lpg i na benzynie i na Pb leci cieplejsze.
Grztom Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 też mam LPG i reduktor wpięty w przewody które idą do nagrzewnicy i jak ustawie na max grzanie to w aucie gorąco. Więc raczej to nie LPG chyba ze reduktor jakos źle wpiety,
ali1983 Opublikowano 2 Marca 2015 Autor Opublikowano 2 Marca 2015 Podłączyłem się dziś pod komputer. Wyświetlił sie komunikat typu "brak łączności ze sterownikiem klimatyzacji" panel działa, mam sterowanie siłą nadmuchu i kierunkiem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się