Skocz do zawartości
IGNOROWANY

problem z ogrzewaniem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam taki problem z ogrzewaniem w swojej Audicy. To, że słabo grzeje to podejrzewam, że nagrzewnica jest przytkana (choc oba węże są ciepłe), ale muszę długo czekać aż to pseudociepłe powietrze zacznie wogóle lecieć. Od momentu jak wskaźnik pokaże 90 stopni to jeszcze ze 2 kilomtery muszę przejechać aż przełączy się na ciepłe. Nawet jak silnik jest już rozgrzany i np wyłącze go na 5-10 minut i ponownie uruchomię to i tak ze 4-5 kilometrów musze przejechać aż poleci ciepłe. Na panelu cały czas ustawione HI, klima wyłączona.

Opublikowano

Może silniczek regulacji temperatury sie przycina i dlatego.

Opublikowano

Zrób nastawy podstawowe i sprawdź, co się będzie działo.

Opublikowano

Czasami wystarczy poregulować wszystkimi nastawami od początku do końca - cały cykl . Bywa że któraś klapa się zawiesi . W moim przypadku pomogło.

Opublikowano

Tak jak kolega wyżej pisze. Najpierw zapodaj nastawy podstawowe (Basci Settings Gr.001), a potem test elementów wykonawczych(Output test). U mnie np silniczek od klapy nawiewuna szyby wariował tzn cały czas go było słychać jak przestawia klapę. Po tym zabiegu błoga cisza, pomogło.

Opublikowano

Czy mogę to zrobić z panelu klimatronica czy muszę sie podpiąć pod komputer? Zajomy mechanik ma program do diagnostyki audi (vcsd?) tylko jak to pokolei zrobić?

Opublikowano

Komputer=>08 HVAC => Basic settings i Output test

Opublikowano

Witam. Mam taki problem z ogrzewaniem w swojej Audicy. To, że słabo grzeje to podejrzewam, że nagrzewnica jest przytkana (choc oba węże są ciepłe), ale muszę długo czekać aż to pseudociepłe powietrze zacznie wogóle lecieć. Od momentu jak wskaźnik pokaże 90 stopni to jeszcze ze 2 kilomtery muszę przejechać aż przełączy się na ciepłe. Nawet jak silnik jest już rozgrzany i np wyłącze go na 5-10 minut i ponownie uruchomię to i tak ze 4-5 kilometrów musze przejechać aż poleci ciepłe. Na panelu cały czas ustawione HI, klima wyłączona.

Szanowny kolego a termostat "wahlera" wymieniasz skoro dolot chłodnicy masz ciepły i po sprawie koszt 60 zł.

Opublikowano

Akurat termostat był wymianiany i działa. Z tego co rozmawiałem ze znajomym mechanikiem to nastawy klap trzebaby zrobić, a to że powietrze leci nie za ciepłe to gaz też dużo zabiera. Wczoraj sprawdziałem, przejechałem sie i na lpg i na benzynie i na Pb leci cieplejsze.

Opublikowano

też mam LPG i reduktor wpięty w przewody które idą do nagrzewnicy i jak ustawie na max grzanie to w aucie gorąco. Więc raczej to nie LPG chyba ze reduktor jakos źle wpiety,

Opublikowano

Podłączyłem się dziś pod komputer. Wyświetlił sie komunikat typu "brak łączności ze sterownikiem klimatyzacji" :shock3: panel działa, mam sterowanie siłą nadmuchu i kierunkiem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...