hunter91 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2015 PRAWIE 2 h sie meczylismy .Tam tych zaworkow od cholery jest ale spokojnie,bede robic simeringi to bedzie lespsze dojscie i sie wszystko zobaczy znajomy mi powiedzial ze jezeli mam tak ze po jakims tam czasie jezdzie zgasze auto i pozniej troszke go chyram gdzies z 5 sekund zanim odpali to ze mozliwe ze cofa sie paliwo.Mozliwe to jest?ma to zwiazek z regulatorem cisnienia paliwa? http://www.m.iparts.pl/czesc/zawor-odmy-skrzyni-korbowej,audi,a4-8d2-b5-1994-11-2001-09,1-8-t-150km,5-253-4615-100760-0-301-112281.htmlMniej więcej tak to wygląda? Takich grzybów jest tam chyba z 4 po tych węzach jak patrzyłem
soulmaster3m Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 (edytowane) Nie no jak wyciągacie odmę bez ściągania kolektora to szacun, oczywiście da się, ale ciasno, że hoho, zbiornik płynu wkurza, to leci, tamto spada, tutaj ciasno. Wyjąć połamaną to wyjąłem, ale włożenie nowej, zaciśnięcie spinek itd itd, dałem sobie spokój i kolektor wykręciłem. [/url] Edytowane 13 Kwietnia 2015 przez soulmaster3m
hunter91 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Dzięki soul. Jesteś za***isty. Taki wykres mi było trzeba.Generalnie jutro rozkrecam pół samochodu bo simeringi musze wymienić. A kolektor jak ściągnę to nowa uszczelkę będę musiał założyć?
soulmaster3m Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 (edytowane) (6) - 035103245A - breather valve; APU,ANB,AJL Wiesz, są dwie szkoły, Mirkowa, która mówi, że jak uda się zdjąć nie rozrywając uszczelki i jest ona w stanie ("a może być") to można ją założyć i druga, która mówi, że jak ściągasz coś z uszczelką to elementy wyczyść z resztek starej i załóż nową aby drugi raz tego nie robić. W Aso za obie (kolektor i przepustnica) dałem coś koło 20-30zł. Znalazłem rachunek. Uszczelka (H) (028129748) 13,91 Uszczelka (H) (058129717D) 22,48 Edytowane 13 Kwietnia 2015 przez soulmaster3m
pioteros Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 zbiorniczek odkrecasz ze srubek, odpinasz wtyczke czujnika i mozesz go sobie odsunac calkiem na bok, nie musisz ani spuszczac plynu ani sciagac wezy z niego ;]
hunter91 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Wiem wiem.dziś tak robiliśmy. no k**wa no nie moge normalnie juz !!! 3 w piz*e 140 kmh i co szarpie i nie moze jechac jakby paliwa nie dostawal badz prad stracil cholera wie juz nie mam sil !!!! jeszcze przez ten j**any zlom poklocilem sie z kobieta normalnie mam dosc!!!
pioteros Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Dam trójkę i pozbedziesz się problemu ^^
hunter91 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2015 k**wa no nie wiem co robic.Jakby to byla cewka to od dolu juz by szarpal no nie ?
pioteros Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Nie ma reguły podmien pozostałe 3 bo bedziesz drazyl temat jeszcze 2 miesiące
hunter91 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2015 dobra w ciagu dwoch dni kupie nowe,jedna nowa jest CHOCIAZ ciezko mi powiedziec czy to szarpie czy bardziej przydusza,wydaje mi sie ze bardziej przydusza go i nie chce jechac dalej tylko dusi sie k**wa no nie iwem zamowilem 3 cewki bo mam dosc.Okaze sie.Dam znac do po jutrza
pioteros Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 a z odma mona inaczej wymyslec, zamiast gumowego trojnika wstawic prosta rurke gumowa polaczyc to z metalowa rura ktora idzie do TIPa a dziure w kolektorze zaslepic i tyle, mniej przewodow i szans na nieszczelnosc
hunter91 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2015 (edytowane) jak kolega wampir napisal to zadnej nieszczlnosci nie ma bo byly by korekty wieksze a ja mam bliskie 0 edit: cewki inne,objaw ten sam 5-6 tys szarpie co jest obok akumulatora po jego lewej stronie takie dwa zawory idą. sycza mi zauwazylem nawet po zgaszeniu auta to nie jest zdjecie mojego auta tylko przykladowe macie zaznaczone czarnym kolkiem o ktore miejsce mi chodzi Edytowane 15 Kwietnia 2015 przez hunter91
Kraker Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Wyłącz klimę to przestanie syczeć. Tam są rurki od klimy a w jednej jest dysza rozprężna. Po zgaszeniu auta syczy. Podobno to normalne.
hunter91 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2015 A no tak.dzięki. nie chce sie cieszyc za wczesnie ale chyba odkrylem zagadke,modul podmienilem i zrobilem z 7 przejazdow na 3 biegu i drugim do konca i 4 bieg tez ale nie za mocno bo juz troche predkosc byla duza.Odczucia : góra znacznie lepsza ale to sie okaże po dluzszych przejazdach tylkop pytanie teraz jaki modul kupic bo drogie sa w cholere ...
pioteros Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 http://allegro.pl/modul-zaplonowy-4d0905351-vw-seat-skoda-audi-nowy-i5108579613.html
hunter91 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2015 (edytowane) A co to za firma jest? Wytrzyma trochę? Czekaj,to jest Bosh? W takim Razie to co jest? http://allegro.pl/bosch-modul-zaplonowy-audi-vw-seat-1-8t-1-8-turbo-i5169499708.html Edytowane 16 Kwietnia 2015 przez hunter91
pioteros Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 tez boschogolnie byly i bosche (starsze) i hitachi powyzej 98 roku ale to to samo generalnie, bosche chyba byly solidniejsze
hunter91 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2015 (edytowane) zaryzykowałem No cóż góra lepsza ale z szarpaniem nigdy sobie nie poradzę.chociaż to jest bardziej duszenie. Co myślicie o kablach nowych zapłonowych? Czy mam nie kombinować. Edytowane 22 Kwietnia 2015 przez hunter91
pioteros Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 a gdzie w 1.8t masz kable zaplonowe ?
Rekomendowane odpowiedzi