Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 T Anb dziwny problem do ogarnięcia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

PRAWIE 2 h sie meczylismy .Tam tych zaworkow od cholery jest ale spokojnie,bede robic simeringi to bedzie lespsze dojscie i sie wszystko zobaczy


znajomy mi powiedzial ze jezeli mam tak ze po jakims tam czasie jezdzie zgasze auto i pozniej troszke go chyram gdzies z 5 sekund zanim odpali to ze mozliwe ze cofa sie paliwo.Mozliwe to jest?
ma to zwiazek z regulatorem cisnienia paliwa?


http://www.m.iparts.pl/czesc/zawor-odmy-skrzyni-korbowej,audi,a4-8d2-b5-1994-11-2001-09,1-8-t-150km,5-253-4615-100760-0-301-112281.html
Mniej więcej tak to wygląda? Takich grzybów jest tam chyba z 4 po tych węzach jak patrzyłem
Opublikowano (edytowane)

Nie no jak wyciągacie odmę bez ściągania kolektora to szacun, oczywiście da się, ale ciasno, że hoho, zbiornik płynu wkurza, to leci, tamto spada, tutaj ciasno.

Wyjąć połamaną to wyjąłem, ale włożenie nowej, zaciśnięcie spinek itd itd, dałem sobie spokój i kolektor wykręciłem.

$T2eC16NHJH!FFmWS7u2sBR0pw7Pv5g~~60_35.J

15921417566_132d5b2286.jpg

[/url]

15324941424_4b99c85695.jpg

15946533182_4e544e16f2.jpg

15946533092_3de49db4b6.jpg

2aaf818ec19e800ddae10b8cbb7ddf66.png

Edytowane przez soulmaster3m
Opublikowano

Dzięki soul. Jesteś za***isty. Taki wykres mi było trzeba.Generalnie jutro rozkrecam pół samochodu bo simeringi musze wymienić. A kolektor jak ściągnę to nowa uszczelkę będę musiał założyć?

Opublikowano (edytowane)

(6) - 035103245A - breather valve; APU,ANB,AJL


Wiesz, są dwie szkoły, Mirkowa, która mówi, że jak uda się zdjąć nie rozrywając uszczelki i jest ona w stanie ("a może być") to można ją założyć i druga, która mówi, że jak ściągasz coś z uszczelką to elementy wyczyść z resztek starej i załóż nową aby drugi raz tego nie robić.

W Aso za obie (kolektor i przepustnica) dałem coś koło 20-30zł.


Znalazłem rachunek.

Uszczelka (H) (028129748) 13,91

Uszczelka (H) (058129717D) 22,48

Edytowane przez soulmaster3m
Opublikowano

Ok dzięki.

Opublikowano

zbiorniczek odkrecasz ze srubek, odpinasz wtyczke czujnika i mozesz go sobie odsunac calkiem na bok, nie musisz ani spuszczac plynu ani sciagac wezy z niego ;]

Opublikowano

Wiem wiem.dziś tak robiliśmy.

no k**wa no nie moge normalnie juz !!! :angry::angry::angry:

3 w piz*e 140 kmh i co szarpie i nie moze jechac jakby paliwa nie dostawal badz prad stracil cholera wie juz nie mam sil !!!! jeszcze przez ten j**any zlom poklocilem sie z kobieta normalnie mam dosc!!!

Opublikowano

Dam trójkę i pozbedziesz się problemu ^^

Opublikowano

k**wa no nie wiem co robic.Jakby to byla cewka to od dolu juz by szarpal no nie ?

Opublikowano

Nie ma reguły podmien pozostałe 3 bo bedziesz drazyl temat jeszcze 2 miesiące

Opublikowano

dobra w ciagu dwoch dni kupie nowe,jedna nowa jest


CHOCIAZ ciezko mi powiedziec czy to szarpie czy bardziej przydusza,wydaje mi sie ze bardziej przydusza go i nie chce jechac dalej tylko dusi sie k**wa no nie iwem


zamowilem 3 cewki bo mam dosc.Okaze sie.Dam znac do po jutrza

Opublikowano

a z odma mona inaczej wymyslec, zamiast gumowego trojnika wstawic prosta rurke gumowa polaczyc to z metalowa rura ktora idzie do TIPa a dziure w kolektorze zaslepic i tyle, mniej przewodow i szans na nieszczelnosc

Opublikowano (edytowane)

jak kolega wampir napisal to zadnej nieszczlnosci nie ma bo byly by korekty wieksze a ja mam bliskie 0


edit: cewki inne,objaw ten sam 5-6 tys szarpie


co jest obok akumulatora po jego lewej stronie takie dwa zawory idą.
sycza mi zauwazylem nawet po zgaszeniu auta

IMAGE.jpg

to nie jest zdjecie mojego auta tylko przykladowe macie zaznaczone czarnym kolkiem o ktore miejsce mi chodzi

Edytowane przez hunter91
Opublikowano

Wyłącz klimę to przestanie syczeć. Tam są rurki od klimy a w jednej jest dysza rozprężna. Po zgaszeniu auta syczy. Podobno to normalne.

Opublikowano

A no tak.dzięki.

nie chce sie cieszyc za wczesnie ale chyba odkrylem zagadke,modul podmienilem i zrobilem z 7 przejazdow na 3 biegu i drugim do konca i 4 bieg tez ale nie za mocno bo juz troche predkosc byla duza.Odczucia : góra znacznie lepsza ale to sie okaże po dluzszych przejazdach

tylkop pytanie teraz jaki modul kupic bo drogie sa w cholere ...

Opublikowano (edytowane)

A co to za firma jest? Wytrzyma trochę?

Czekaj,to jest Bosh? W takim Razie to co jest? http://allegro.pl/bosch-modul-zaplonowy-audi-vw-seat-1-8t-1-8-turbo-i5169499708.html

Edytowane przez hunter91
Opublikowano

tez bosch

ogolnie byly i bosche (starsze) i hitachi powyzej 98 roku ale to to samo generalnie, bosche chyba byly solidniejsze

Opublikowano (edytowane)

zaryzykowałem

No cóż góra lepsza ale z szarpaniem nigdy sobie nie poradzę.chociaż to jest bardziej duszenie. Co myślicie o kablach nowych zapłonowych? Czy mam nie kombinować.

Edytowane przez hunter91
Opublikowano

a gdzie w 1.8t masz kable zaplonowe ?:)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...