Michał Kalita Opublikowano 6 Marca 2017 Opublikowano 6 Marca 2017 u mnie tempomat wyłącza się po delikatnym wciśnięciu sprzęgła
xsebo1 Opublikowano 6 Marca 2017 Opublikowano 6 Marca 2017 Też miałem problem z obrotami, podnosiły się na rozgrzanym między zmianą biegów. Podczas remontu silnika wymieniłem wszystkie podcisnienia i kompletną odme i zapomniałem jak to wqrzało. Wszystko kupiłem w dwóch kompletach w aso oryginalnie pozaciskane
Kozacz Opublikowano 6 Marca 2017 Opublikowano 6 Marca 2017 mi podczas remontu przeszło, jeżeli będzie szczelna odma i przewody odmy to będzie grało, gdy tylko ułamał mi się któryś z węży i łapał lewe powietrze objawy wracały
TyDraniu Opublikowano 6 Marca 2017 Opublikowano 6 Marca 2017 xsebo1 ile wywaliłeś na te wszystkie węże i graty? Masz może jeszcze listę całego tałatajstwa? Zapodasz?
xsebo1 Opublikowano 6 Marca 2017 Opublikowano 6 Marca 2017 Numerki są na drugim zdjęciu, na dwóch białych kartkach po prawej. Szczerze to nie wiem bo że 3 razy byłem po graty w aso, ale kojarzę coś 300 zł. W zestawie taniej to wychodzi. Zestaw nie obejmuje czwornika (45zł i lepiej brać z literą Q na końcu) i gruszki oleju (170zl - lubi peknąć sama z siebie na załamaniu pod materiałem zabezpieczającym)Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
kary2206 Opublikowano 8 Marca 2017 Opublikowano 8 Marca 2017 Witam, ja ostatnio sprawdziłem metodę kolegi xsebo1 i poowijałem ręczniczkami co mogłem i tym sposobem wyeliminowałem 2 nieszczelności przy czwórniku dodatkowo wymieniłem uszczelkę pokrywy zaworów bo się pociła, przy okazji świece i poprawiła się kultura pracy przy przyspieszaniu. Co do opadania obrotów to jest znaczna poprawa ale problem nie jest rozwiązany do końca. Jedynie czego nie wyciągałem i nie sprawdzałem to odma bo ciężko jest mi tam grzebać nie ściągając kilku części. Czytałem, że można się tez dostać z drugiej strony, ściągając zbiorniczek z płynem. Narazie odstawiłem zbiorniczek zobaczyć ile jest tam miejsca i zauważyłem jakąś dyndającą białą wtyczkę ;/ orientuje się ktoś może od czego ona jest?? link: https://zapodaj.net/d122721edaa96.jpg.html
Kozacz Opublikowano 8 Marca 2017 Opublikowano 8 Marca 2017 To jest wpinka do kompa chyba, gaz albo samochodowa
Michał Kalita Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Witam u was tak samo wolno opadają obroty i po puszczeniu gazu jeszcze trzyma się na obrotach ? MOV_0086.mp4
xsebo1 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Już nie [emoji16] Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
Kozacz Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 8 godzin temu, xsebo1 napisał: Już nie Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka A coś ciekawego zrobił?
xsebo1 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Pisałem wyżej, wymieniłem wszystko na nowe z aso i śmiga. Na dowód filmik wrzucam Myślę że po wykluczeniu świec, przeplywki, czujnika sprzęgła i nieszczelności powodem musi być zawór kierunkowy i ezektor jeśli stare to. Pamiętajmy że jeżeli nie dotykasz gazu przepustnica jest zamknięta, za dostarczanie powietrza odpowiadają jedynie podcisnienia Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
crookers20 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Potwierdzam u mnie też pomogło nowy ezektor, odma i czwórnik z końcówką q i problem nie istnieje. Odma była pęknięta pod splotem a ezektor i przewody nie nadawały się do niczego. Tak to jest jak się oszczędza na zakupie.
killler Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 (edytowane) czujnik sprzegła i hamulca sprawdzilem dzis w vagu i sa sprawne.przepływka tez pokazuje ok 100g/s wiec tez mozna ja wykluczyc.wyrzucilo dzis pierwszy raz blad termostatu ale to chyba nie ma nic wspolnego.pozostaja nieszczelnosc i ezektor seba o ktorym zaworze kierunkowym mówisz ? Edytowane 23 Kwietnia 2017 przez killler zmiana treści
xsebo1 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Odkrecasz srubke zbiornika płynu chłodzącego, unosisz do góry i odpinasz czujnik pod nim. Odsuwasz na bok i masz piękny dostęp do tyłu kolektora dolotowego. Tam należy szukać [emoji6] Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
killler Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 (edytowane) a to o to chodzi to jest wciskane w kolektor czy jak ?bo do tego dochodzi taki przewod.ostatnio to macalem gdy szukalem nieszczelnosci a powiedz czy ten zaworek przypadkiem nie jest tylko odpowiedzialny za prace kierownicy powietrza?bo jest tak to działa ona prawidłowo.nie moge w ogole znalesc tego zaworka na allegro... znalazlem zdjecie chodzi ci o numer 1 czy 2 ? Edytowane 23 Kwietnia 2017 przez killler .
xsebo1 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 1 to zbiornik dodatkowego powietrza. 2 to własnie dolot powietrza pomijający przepustnice. Najlepiej odwiedzić aso, na szrocie znajdziesz coś może w gorszym stanie Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
killler Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 wymienic oba te elementy czyli numer 1 i numer 2 ?
xsebo1 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Koleś z aso mówił że taniej i szybciej będzie gotowy zestaw, fabrycznie zacisniety i co najważniejsze pewny. Zamówiłem i na drugi dzień był 06B-133-751-AT Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
killler Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 niestety mieszkam w malej wiosce i nigdzie w najblizszej okolicy nie mam ASO wiec pozostaje zamówic u ktoregos kolegi z forum
osator92 Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 Dnia 23.04.2017 o 18:03, killler napisał: a to o to chodzi to jest wciskane w kolektor czy jak ?bo do tego dochodzi taki przewod.ostatnio to macalem gdy szukalem nieszczelnosci a powiedz czy ten zaworek przypadkiem nie jest tylko odpowiedzialny za prace kierownicy powietrza?bo jest tak to działa ona prawidłowo.nie moge w ogole znalesc tego zaworka na allegro... znalazlem zdjecie chodzi ci o numer 1 czy 2 ? Mam pytanie, te zaworki 1 i 2 to wciska się na swoje miejsce i jest szczelne ? czy podczas montażu trzeba użyć jakiegoś środka uszczelniającego ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się