Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Poranne odpalanie - Vacum pompa czy pompowtryski


LifeStyl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Serdecznie. Mianowicie mam taki problem. Ze po nocnym staniu w garazu i odpaleniu samochodu przez jakies 2-5 sekund auto nie rowno pracuje i w dodatku puszcza baka w kolorze szaro niebieskim. Zapach nieprzepalonej ropy. Oleju nie ubywa znacznie z silnika. przez 6.5 tys dolalem 100ml. Ostatnio zdjagnozowalem luzny kruciec vacu pompy. Czy przyczyna moze byc uciekajaca cisnienie z vacu i uklad paliwowy sie zapowitrza?? czy cos innego odpowiada za ta usterke?? jesli chodzi o auto to a4 b6 1.9 tdi awx 130 kucy

Edytowane przez LifeStyl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten kruciec to normalka, wystarczy delikatnie sklepac i po klopocie, z czego pamietam to nie ma to nic do paliwa tylko do podcisnienia. ma wspomagac hamulce i takie tam. sprawdz lepiej swiece.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Luźny króciec pompy tandemowej, jeżeli oczywiście chodzi o ten największej średnicy, dopowiada za słabe podciśnienie do wspomagania hamulców i sterowania osprzętem podciśnieniowym.

Jego stan nie ma żadnego znaczenia , jeżeli chodzi o odpalanie silnika, dopiero nabiera znaczenia podczas pracy na wyższych obrotach niż jałowe i jednocześnie pod obciążeniem .

Pierwsze co mi przychodzi do głowy, to sprawdzenie sprawności świec żarowych , od tego bym zaczął :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozesz zmierzyć cisnienie jakie podaje tandem pompa i bedziesz wiedział w jakim jest stanie. Jesli masz problemy z odpalaniem po nocy to profilaktycznie mozesz wymienić uszczelniacze PD w tym tez moze być problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się pod temat, od nie dawna mam problem z moim autkiem, hamulec szału nie robi ale hamuje najgorzej było jak hamowałem z przyczepką wtedy pedał hamulca szybko był twardy, przyśpieszenie chyba ok chodź może troszkę gorzej. Pomiary podciśnienia wykazały sama pompa daje 0,9 może minimalnie więcej, przy turbo albo serwo 0,85, podczas wciśnięcia raz hamulca i puszczenia podciśnienie spadło do 0,5 a jak jeszcze raz wcisnąłem spada do 0,3 koło serva za każdym wciśnięciu słychać taki syk. Podczas pomiary przy samej pompie oraz przy wypiętym servie i wyłączeniu silnika podciśnienie powolutku spadło do 0 przez około 5 minut. W przelotce przez ściane grodziową oraz przy samej pompie na króćcu w widać niewielkie ilości oleju. Po nocy ciężko czasmi pali i czasmi nim telepie. Co jest do wymiany vacu, servo czy może coś jeszcze??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy odpalaniu nie przyjmuje na wszystkie garki.

Pierwsze to świeczki do sprawdzenia, chociaż po postoju w takich temperaturach i w dodatku w garażu powinien zapalić bez problemu i bez świeczek :decayed:

Może sie zapowietrza ( cofa się lekko paliwo, albo uszczelniacze na pompkach już lekko przepuszczają ) albo z komprechą na którymś garku nietęgo, trzeba szukać :naughty::hi:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na pierwszy strzał zmierzył bym kompresje i wykonał logi, bedziemy wiedzieć w jakiej kondycji jest silnikowiec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę o zajrzenie do mojego tematu problem taki sam jak u kolegi, logi dziś zrobione może coś uznacie...

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/290137-a4-avant-19-avf-quattro-logi-do-oceny-problemy-z-odpalaniem/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...