arek199pl Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 Witam chciałbym sie dowiedziec bo mam w kupnie licznik za 30zl pelny fis vdo anglik benzyna od a4 b5 ja posiadam pól fis jager i mam pytanie co bd dzialolo a co nie bd po zmianie licznika bez kombinowania żadnego tylko poprostu przekladka licznika
Fazii Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 (edytowane) od razu Ci mogę powiedzieć, że tarcz obrotomierza i prędkościomierza z Jaegera do Vdo nie podejdzie. Poza tym będziesz musiał przekodować zegary oraz dodać transpondery do immo, żeby w ogóle działało. Jeszcze manetka do FIS by się przydała , bez tego będziesz tylko widział na fisie jaki dystans pozostał Ci do przejechania. Będziesz musiał jeszcze zmienić wsad na EU DIESEL Edytowane 17 Lutego 2015 przez Fazii
arek199pl Opublikowano 17 Lutego 2015 Autor Opublikowano 17 Lutego 2015 Nie chodzi mi o programowanie itd... Chodzi mi co bd dzialalo co nie na fisie
Fazii Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 będzie Ci pokazywało spalanie i temperaturę zew. Pojawią Ci się komunikaty: spalone żarówki, brak płynu do spryskiwaczy.
arek199pl Opublikowano 17 Lutego 2015 Autor Opublikowano 17 Lutego 2015 Dobra ok a mam pytanie jezeli mam kabel kkl odd2 to gdy bd zmienial licznik to musze kupic jeszcze jeden kabel ? Czy kkl dam rade zrobić wwzystko
Fazii Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 (edytowane) Kkl to ewentualnie do przekodowania i dodania transonderow. Potrzebujesz jeszcze VAG K+CAN Commander do wydobycia pinu, zmiany wsadu i przebiagu. Edytowane 17 Lutego 2015 przez Fazii
arek199pl Opublikowano 17 Lutego 2015 Autor Opublikowano 17 Lutego 2015 Ok ale jak mam kabel od viakena kkl obd2 to ten kabel pójdzie z tym programem czy do tego programu musze kupować następny kabel
Fazii Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 VAG K+CAN Commander to program z kablem. Ten kkl od viaken nie zadziała http://www.autotronika.pl/pl/produkt/vag-k-can-commander-14-full.html Na forum znajdziesz poradnik od Soulmaster3m jak krok po kroku przejść z 1/2 fis na pełen
arek199pl Opublikowano 17 Lutego 2015 Autor Opublikowano 17 Lutego 2015 Ok wielkie dzieki za pomoc mam jeszcze jedno pytanie wiesz który pin w kostce od licznika to czujnik oil sensor?
Fazii Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 Kostka zielona pin 15. Jak świeci Ci oil sensor to przyczyny bym szukał we wtyczce czujnika w misce olejowej
arek199pl Opublikowano 17 Lutego 2015 Autor Opublikowano 17 Lutego 2015 Kolego sprawdzałem kostkę raczej wszystko ok narazie dam sobie spokój bo mnie denerwuje przy wymianie oleju bd grzebal przy czujniki to na 15 pin podajemy masę czy jak? Chce by znikl oil sensor....
Fazii Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 Tego nie wiem. Na pin 15 jest podawany sygnał odnośnie temperatury i poziomu oleju z czujnika
arek199pl Opublikowano 17 Lutego 2015 Autor Opublikowano 17 Lutego 2015 No ok dzieki i za tyle licznik z kostka mam do kupna za 80zl? tylko ten vag comander... cos wymysle Jak ktos cos wie o pinie 15 niech daje znac?
xXPiotrekXx19 Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 od razu Ci mogę powiedzieć, że tarcz obrotomierza i prędkościomierza z Jaegera do Vdo nie podejdzie. Poza tym będziesz musiał przekodować zegary oraz dodać transpondery do immo, żeby w ogóle działało. Jeszcze manetka do FIS by się przydała , bez tego będziesz tylko widział na fisie jaki dystans pozostał Ci do przejechania. Będziesz musiał jeszcze zmienić wsad na EU DIESEL kolego bo ja też nie długo zmieniam licznik na pełnego fisa VDO a mam jaegera i powiedz dlaczego tarcze obrotomierza jak i prędkościomierza nie będą pasować ?
arek199pl Opublikowano 17 Lutego 2015 Autor Opublikowano 17 Lutego 2015 Bo to 2 różne liczniki i tarcze różnią sie minimalnie wielkością
xXPiotrekXx19 Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 a no to czeka mnie poszukiwanie tarcz zegarów
arek199pl Opublikowano 17 Lutego 2015 Autor Opublikowano 17 Lutego 2015 A mnie kogoś z vag comanderem
Fazii Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 Bo to 2 różne liczniki i tarcze różnią sie minimalnie wielkością Poza tym w vdo wyświetlacze przebiegu i godziny są węższe
arek199pl Opublikowano 18 Lutego 2015 Autor Opublikowano 18 Lutego 2015 Mam jeszcze pytanie kupie licznik od anglika diesla 1.9 i nie chce przekladac tarcz zegara bo tam tez są km/h to po podłączeniu licznika co musze zrobić? Ktos cos?
Fazii Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 (edytowane) Wsad zmienić na EU. Chyba, że skali predkosciomierza nie bedziesz zmieniał i jeździł na angielskiej Edytowane 18 Lutego 2015 przez Fazii
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się