aleksbend Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 ktoś tu kiedyś pisał że jakiś kabel/kable zmostkował odpowiednio we włączniku świateł i automatycznie zapalały się halo bez postojówek tylko same halo przód
siwytychy Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 jak nie to trudno wyrezam sobie DRL w drogowych jak w temacie zrobił Ucho dzięki za rozwianie wątpliwości
grzes283 Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 Do tego potrzebujesz moduł. Ale to jest chyba najlepszy pomysł.
daros Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 Dopiero zaznajamiam się z nowo nabytą b6 i nie do końca jestem w temacie. Mam MCE F (high), włącznik świateł A. Rozważam montaż włącznika B (z AUTO) bez czujnika zmierzchowego i moje pytanie jest następujące czy przy włączonym włączniku świateł w pozycji AUTO po przekręceniu zapłonu oświetlenie załącza się od razu, czy dopiero po zapaleniu silnika? Kodowanie na skandynawie mi nie odpowiada, bo zaraz po zaponie świeci oświetlenie.
nitroo Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 Na AUTO światła włączają się po przekręceniu zapłonu, ale nie wiem, czy i jak on zadziała bez czujnika zmierzchu.
elmer80 Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 (edytowane) Ja mam włącznik AUTO który odpala same halogeny po uruchomieniu silnika. Zastosowałem przekaźnik sterowany napięciem. Jest tak ustawione, że na samym zapłonie nic się nie dzieje. Dopiero po uruchomieniu silnika gdy alternator podniesie napięcie włączają się halogeny czyli moje światła dzienne. Oszczędzam bixy i jeżdżę tak pół roku. W międzyczasie miałem przegląd - zero pytań. Oczywiście halogeny gasną przy włączeniu pozycji i mijania. No i można włączyć tradycyjnie halogeny razem z mijania. wysłane z Commodore 64 Edytowane 8 Marca 2015 przez elmer80
grzes283 Opublikowano 9 Marca 2015 Opublikowano 9 Marca 2015 Bardzo dobre rozwiązanie. Ja mam podobnie, tylko na module pod żarówki H7 (30% mocy).
Bieniek B7 Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 Ja mam włącznik AUTO który odpala same halogeny po uruchomieniu silnika. Zastosowałem przekaźnik sterowany napięciem. Jest tak ustawione, że na samym zapłonie nic się nie dzieje. Dopiero po uruchomieniu silnika gdy alternator podniesie napięcie włączają się halogeny czyli moje światła dzienne. Oszczędzam bixy i jeżdżę tak pół roku. W międzyczasie miałem przegląd - zero pytań. Oczywiście halogeny gasną przy włączeniu pozycji i mijania. No i można włączyć tradycyjnie halogeny razem z mijania. wysłane z Commodore 64 A jak to połączyłeś? bezpośrednio do halogenów przez diodę prostowniczą żeby napięcie nie szło do MCE?
elmer80 Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 Zasilanie z przekaźnika pod kable idące z wlacznika AUTO do halogenow. Żadnej diody nie dawałem bo nie ma takiej potrzeby. Chwila z miernikiem i wszystko jasne ;-) wysłane z Commodore 64
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się