tomekp94 0 Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 Witam mam problem z a4 1.8 t bex 190km 1 sprawa to korekty ltft 9 do 14 % a po skasowaniu błędów na luzie korekta stft jest 14-18 % dolot,podciśnienia zaworki wszystko szczelne, tylko gniazda wtrysków są mokre w oleju z benzyną ale to chyba by były korekty na - od tego. Jak ma tą korekte 9 % to ma moc tylko jak delikatnie daje gazu a jak pojezdze troche na wyzszych obrotach to korekta rośnie nawet do 14 % i wtedy ma moc nawet jak dam gaz do końca. Co zrobić aby ta korekta była ok 0 ? przepływka patrzyłem to na luzie 2.2g a przy wyzszych obrotach troche ponad 120 g . Takie objawy są na benzynie i przez to nie mogę dobrze ustawić gazu ustawiłem teraz na korekty żeby było ltft takie jak na benzynie a stft ok 0, a na benzynie mimo że korekta ltft jest np 9 to i tak stft skacze od ok -6 do ok 7 dokładnie nie pamiętam do jlu tam było. Błędów brak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 Dopóki nie ogarniesz benzyny, zapomnij o dobrym wystrojeniu gazu. Może logi coś podpowiedzą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekp94 0 Opublikowano 19 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Dopóki nie ogarniesz benzyny, zapomnij o dobrym wystrojeniu gazu. Może logi coś podpowiedzą? jakie logi porobić ? narazie kupiłem filtr paliwa zobacze może coś pomoże bo po wyjęciu mojego obejrzeniu i ponownym założeniu pompa zaczeła przez ok tydzień wyć teraz juz nie wyje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir 62 Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Zrob OBOWIĄZKOWO logi ale szykuj sie psychicznie na wymiane przeplywomierza bo na 99% nie był wymieniany od nowosci i juz przyszedl na niego czas... ewentualnie pompa paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekp94 0 Opublikowano 19 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 nie mogę narazie zrobić logów bo mi na laptopie jak podepne waga się wyświetla nie rozpoznano urządzenia usb. Dziś jak jeżdziłem to zauważyłem że jak daje powoli gaz i nie dużo to ma moc taką jak powinien a jak daje ponad pół gazu to już nie jedzie sprawdziłem przepływke elmem i przy 6500 mierzy ok 156g czyli jest ok z tego co patrzyłem logi innych bexów. Jakieś inne pomysły co może być ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur_84 0 Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 sprawdź ciśnienie paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekp94 0 Opublikowano 22 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 da się pompe paliwa wagiem sprawdzić ? jeszcze mam pytanie czemu jak odepne przepływomierz to sonda stoi na +25 i szarpie samochodem na luzie ? Nie powinien wchodzic w tryb awaryjny i radzic sobie bez przepływki ? zauważylem ze jeszcze turbo dość głośno gwiżdze tak jakby powietrze uciekało z niego ale to chyba powinien być błąd z tym związany ? Dodaje logi dynamiczne : http://vaglog.pl/log_205010.html http://vaglog.pl/log_205011.html http://vaglog.pl/log_205012.html logi robione na 3 biegu od początku gaz w podłodze do końca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Doładowanie faluje, sprawdź węzyki od n75 czy nie są uszkodzone, i sprawdz szczelność całego dolotu kompresorem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekp94 0 Opublikowano 22 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 dolot szczelny n75 jeszcze nie sprawdzałem jak go sprawdzić ? na wagu w test jak zrobie to cyka sprawdziłem teraz wzrokowo n75 rurki wyglądają ok nie popękane i nie sparciałe dodaje jeszcze logi od n75 http://vaglog.pl/log_205046.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Możesz wyjąć n75 i spróbować go zapsikąć jakimś penetratorem a potem przedmuchać kompresorem może się przybrudził, choć pewnie nie niewiele się to zda, problem dodatnich korekt występuje na pb? Mógłbyś podrzucić jeszcze loga na pb po skasowaniu błedów 002+033. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekp94 0 Opublikowano 22 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 (edytowane) wszystkie logi robilem na pb korekty wysokie sa na pbWszystkie objawy jakie opisalem sa na pb gazu w to nie mieszam jak zrobie pb to sobie lpg dostroje na korekty czasami się zdarzy że ciągnie jak trzeba ale trwa to krótko i wtedy turbo nie gwiżdze tylko tak ssie powietrze słychać zasysanie i że jest mu lżej Edytowane 22 Lutego 2015 przez tomekp94 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kodzak0 7 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 sorry ze sie wtrace nienatemat, ale moze kto podpowiedziec jak sie robi te logi ? bo sam mam czasem widze ze raz moje a4 ma moc a raz nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekp94 0 Opublikowano 22 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 jedziesz na 3 biegu 1500 obr bez gazu klikasz w wagu start log dajesz gaz w podłoge i trzymasz do czerwonego pola i klikasz stop puszczasz gaz logi wklejasz na strone vaglog Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel51 0 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Witam mam pytanie troche w innym temacie a mianowicie auto a4 b6 1.8 t 150 KM auto po odpaleniu pracuje rowno i jest wszystko ok silnik nagrzewa sie do temp. 90 stopni i zaczyna sie gotowac plyn wskaznik nie idzie w gore zostaje na 90 stopniach a plyn sie gotuje gdzie szukac przyczyny. Dodam ze auto jest po wymianie uszczelki pod glowica pompa tez nowa wiec co moze byc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radko123 6 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Możliwe że korek zbiorniczka nie trzyma ciśnienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekp94 0 Opublikowano 23 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 n75 dziś wyciągałem i czyściłem zauważyłem że dłuzsza nóżka siedzi w filtrze powietrza i nie puszcza a 2 pozostałe mają między sobą przelot i puszczają powietrze tak ma być czy n75 zepsuty ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Tak ma być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
syn_szefa 0 Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 On zacznie przepuszczać jak dasz mu 12V. Na takiej zasadzie właśnie on działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekp94 0 Opublikowano 28 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 wymieniłem filtr paliwa i nic to nie dało na luzie jest korekta short ok 20 % a podczas jazdy 12% jak korekta na luzie jest większa to pewnie jakieś podciśnienie tylko gdzie tego szukać ? wszystkie te zaworki zwrotne dobrze trzymają może to być np zapchany katalizator ? Jeszcze jak sprawdalem szczelnosc dolotu oczywiście na odlaczonej odmie to byl dzwiek takiego stopniowego uciekania powietrza jakby gdzies w olej szło takie jakby bulgotanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
syn_szefa 0 Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 Co do sprawdzania szczelności to tak ma być ma bulgotać u mnie też tak było. Wymień Katalizator na Down Pipe - odczujesz różnicę Sprawdź N75 czy po podaniu mu 12V słyszysz takie mocne "TYK" elektrozawór ma otworzyć Ci wtedy przejście do zaworu WG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się