hanek74 Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 Dzień dobry! Na wstępie chciałem pozdrowić. Jestem nowy na forum. Mam audi a4 2.0 tfsi amerykańca 2005 r. Mam problem w moim samochodzie z odpowietrzeniem zbiornika paliwa.Gdy zatankuję do fula zbiornik nie mogę odpalić auta.Muszę kręcić dwa razy.Komputer pokazuje błąd odpowietrzenia zbiornika.Cały układ był czyszczony i przedmuchiwany.Jak zatankuję za przysłowiową stówkę nic się nie dzieje.Po zatankowaniu do pełna i wyjechaniu ze stacji następne uruchomienie auta jest bez problemów. Proszę o sugestie. Może ktoś miał taki przypadek? Co zrobić?Jest to troszeczkę denerwujące .
Redjasper Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 Wiesz co miałem problemy związane z evapem, ale zaczął łapać lewe powietrze, a później przy wymianie założyłem złe objemki i nadal łapał lewe powietrze Wyskakiwało mi 8 błędów, czyli wszystko co związane z pracą silnika EPC, a później check engine... ciężko sprawdzić czujnik, bo jest to elektromagnez i albo jest zamknięty, albo otwarty... koszt nowego w aso 123 zł... trzeba zwrócić uwagę przy zakupie, ponieważ w etce wskazuje im zupelnie inny element (koszt jkaieś 170 zł)
hanek74 Opublikowano 23 Lutego 2015 Autor Opublikowano 23 Lutego 2015 Dzięki za podpowiedź. Sprawdzę to u mechaniora i dam znać
plxhorrorx Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 (edytowane) Dzięki za podpowiedź. Sprawdzę to u mechaniora i dam znać Witam, sprawdź zawór n80 czy cyka. koszt w intercarsie ok 35 pln https://www.drive2.ru/l/572230/ Edytowane 24 Lutego 2015 przez plxhorrorx
k_urczak Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Komputer pokazuje błąd odpowietrzenia zbiornika. Cześć. Pamiętasz może jaki błąd wyrzucał ci komp? U siebie ostatnio zrobiłem czujnik niskiego ciśnienia, polatałem 3 dni i znowu zapalił się check. Sprawdziłem na kompie i wyrzuca mi P0455 związany z EVAPem, więc obstawiam N80 do wymiany.
mastiv1990 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Hanek74 rozwiazałes problem? co to bylo?
nlukasn Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Witam, wiem, że temat stary i trochę odkopany, ale nie ma odpowiedzi czy wymiana pomogła u mnie ostatnio zaczął występować również problem z odpaleniem silnika bezpośrednio po zatankowaniu (aż wstyd na stacji), później mogę go zgasić i odpala już bez problemów do kolejnego tankowania. Zapalił mi się check z błędem P0455 Evap System Large Leak Detected. Wyżej zasugerowano wymianę zaworu n80 - czy można jakoś na szybko go zdiagnozować? Dodam, że piszczy on dosyć głośno po włączeniu stacyjki przez kilka/naście sekund - nie wiem czy tak ma być?
Redjasper Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 nlukasn czy tylko taki błąd Ci wyrzuciło? Nie było dodatkowych? Jeśli tylko taki to n80 w intercasie kosztuje niecałe 35 zł http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3122312218310-0_280_142_431-O18371-zawor-zwrotny-ukladu-zasilania-paliwa.html- kup i wymień. Jeśli pojawiły się dodatkowe błędy to napisz jakie.
darek181289 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 czy można jakoś na szybko go zdiagnozować? ciężka sprawa, bo mój stary też cykał, dmuchając z jednej strony nie przepuszczał powietrza, u siebie też miałem błędy od nieszczelności układu i wymieniłem ten zaworek i po 500km przejechanych jest spokój. pamiętaj o dobrych opaskach zaciskowych na wężyki
nlukasn Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 To jedyny błąd jaki mi wyskakuje. Zawór mam już kupiony, ale jestem poza domem i może zmienie go w przyszłym tygodniu. A co do opasek, czy te zwykłe skręcane będą dobre?
darek181289 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 komuś z forum po jakimś czasie się luzowały, a błędy dalej były. kup takie, żeby śrubka nie miała takiego dużego skoku gwintu, coś ala to: http://allegro.pl/obejma-opaska-zaciskowa-na-srube-mini-8-10mm-3szt-i5553777264.html
Redjasper Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Mi się luzowały, ale u mnie problemem nie do końca był sam evap, ale tak luzowały się. Tworzyło się takie ciśnienie/podciśnienie, że rozkręcały się. Kup lepiej te z wrzuconej aukcji - będą pewniejsze. P. S. miałem 8 błędów - na to wygląda, że winny był przekaźnik pod podszybiem
nlukasn Opublikowano 22 Listopada 2015 Opublikowano 22 Listopada 2015 Jak obiecałem tak odpisuje, po wymianie n80 problem znikł i jak narazie wszystko wróciło do normy.
darek181289 Opublikowano 22 Listopada 2015 Opublikowano 22 Listopada 2015 po wymianie n80 problem znikł i jak narazie wszystko wróciło do normy. standard w amerykańcach. Czy po wymianie tego zaworka zauważyliście, żeby w zbiorniku robiło się podciśnienie? I przy odkręcaniu korka robiło psss? u mnie cisza, błędów brak
Redjasper Opublikowano 24 Listopada 2015 Opublikowano 24 Listopada 2015 u mnie od momentu wymiany przekaźnika jest spokój w bagażniku mam chyba jeszcze ze dwa n80 - tak jakoś wyszło przy błędnej diagnozie przez dłuższy czas
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się