Skocz do zawartości
IGNOROWANY

awaria silnika 1.9tdi 131km


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam dziś jeździłem moim audi i wieczorem go odpalam i kompletnie brak siły, 1,2, 3 bieg i całkiem muł, dopiero powyżej 3 tyś obrotów jak rakieta nie wiem co to może być ? spotkał się ktoś z czymś takim ? a i tylko słychać jak woda chodzi

Opublikowano

Pewnie silnik w trybie awaryjnym ,albo spadł , albo pękł gdzieś przewód między turbem a kolektorem ssącym.

Jestem po paru driniach i ni huhu nie mogę załapać o co biega z tą wodą :kox:

Opublikowano

Jak kolega słyszy przepływ cieczy chłodzącej w dieslu to ja nie mam pytań :decayed: A tak serio to turbo do czyszczenia a najlepiej komplet logów i wszystko się wyjaśni :hi:

Opublikowano

nom słychać jak pompa goni płyn i to dosyc głośno

Opublikowano

Czyli układ chłodzenia zapowietrzony :decayed:

Ja mam BPW, to konstrukcyjnie to samo co Twój i jak wymieniałem termostat, to nie robiłem praktycznie nic, sam się odpowietrzył.

Bulgotanie miałem kiedyś, ale było to połączone z wywalaniem płynu chłodzącego przy ostrzejszej jeździe przez zawór w korku zbiorniczka wyrównawczego.

Zniknęło dopiero jak wymieniłem uszczelkę pod głowicą :decayed:

Opublikowano

Witam dziś jeździłem moim audi i wieczorem go odpalam i kompletnie brak siły, 1,2, 3 bieg i całkiem muł, dopiero powyżej 3 tyś obrotów jak rakieta nie wiem co to może być ? spotkał się ktoś z czymś takim ? a i tylko słychać jak woda chodzi

zdejm wężyk z EGR i się przejedź i napisz czy pomogło

Opublikowano

Ok jutro to zrobię a o który dokładnie chodzi wężyk ten od góry ?

zauważyłem dziś że smaruje mi się tam olejem i robi się ciepły po przejechaniu 1km ze nie da się go dotknąć

Opublikowano

Taj ten od góry. A ze ciepły no normalne, A ze olej to też tak ma 90% diesli :P

Opublikowano

Maestro_86 zrobiłem tak jak mi napisałeś i pomogło :) ma moc jak wcześniej :) czyli zawór EGR mam do czyszczenia tak ? :)

Opublikowano

Prawdopodobnie padł Ci zaworek N18. Najpierw wyczyść EGR a jeśli nie pomoże to do wymiany N18.

Opublikowano

taki brak mocy to pewnie brak sterowania turbo - może spadł jakiś wężyk albo się coś rozszczelniło w układzie podciśnień, i podciśnienie ucieka przez któryś z zaworków/wężyków.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...