robert16zgas Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 Witam dziś jeździłem moim audi i wieczorem go odpalam i kompletnie brak siły, 1,2, 3 bieg i całkiem muł, dopiero powyżej 3 tyś obrotów jak rakieta nie wiem co to może być ? spotkał się ktoś z czymś takim ? a i tylko słychać jak woda chodzi
piotrsob1 Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 Pewnie silnik w trybie awaryjnym ,albo spadł , albo pękł gdzieś przewód między turbem a kolektorem ssącym. Jestem po paru driniach i ni huhu nie mogę załapać o co biega z tą wodą
Jarek882 Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 Jak kolega słyszy przepływ cieczy chłodzącej w dieslu to ja nie mam pytań A tak serio to turbo do czyszczenia a najlepiej komplet logów i wszystko się wyjaśni
robert16zgas Opublikowano 21 Lutego 2015 Autor Opublikowano 21 Lutego 2015 nom słychać jak pompa goni płyn i to dosyc głośno
piotrsob1 Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 Czyli układ chłodzenia zapowietrzony Ja mam BPW, to konstrukcyjnie to samo co Twój i jak wymieniałem termostat, to nie robiłem praktycznie nic, sam się odpowietrzył. Bulgotanie miałem kiedyś, ale było to połączone z wywalaniem płynu chłodzącego przy ostrzejszej jeździe przez zawór w korku zbiorniczka wyrównawczego. Zniknęło dopiero jak wymieniłem uszczelkę pod głowicą
Maestro_86 Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 Witam dziś jeździłem moim audi i wieczorem go odpalam i kompletnie brak siły, 1,2, 3 bieg i całkiem muł, dopiero powyżej 3 tyś obrotów jak rakieta nie wiem co to może być ? spotkał się ktoś z czymś takim ? a i tylko słychać jak woda chodzi zdejm wężyk z EGR i się przejedź i napisz czy pomogło
robert16zgas Opublikowano 22 Lutego 2015 Autor Opublikowano 22 Lutego 2015 Ok jutro to zrobię a o który dokładnie chodzi wężyk ten od góry ? zauważyłem dziś że smaruje mi się tam olejem i robi się ciepły po przejechaniu 1km ze nie da się go dotknąć
Maestro_86 Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 Taj ten od góry. A ze ciepły no normalne, A ze olej to też tak ma 90% diesli
robert16zgas Opublikowano 23 Lutego 2015 Autor Opublikowano 23 Lutego 2015 Maestro_86 zrobiłem tak jak mi napisałeś i pomogło ma moc jak wcześniej czyli zawór EGR mam do czyszczenia tak ?
Maestro_86 Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 Prawdopodobnie padł Ci zaworek N18. Najpierw wyczyść EGR a jeśli nie pomoże to do wymiany N18.
Homiczek Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 taki brak mocy to pewnie brak sterowania turbo - może spadł jakiś wężyk albo się coś rozszczelniło w układzie podciśnień, i podciśnienie ucieka przez któryś z zaworków/wężyków.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się