Slabb 0 Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Witam, mam założone u siebie od 1 roku sprężyny obniżające eibach ale średnio jestem zadowolony z obniżenia tzn tył usiadł elegancko ale na przodzie jest spora luka miedzy kołem a błotnikiem dlatego interesują mnie sprężyny H&R -35 mm widziałem na foto wyglada dużo lepiej ale jak z komfortem czytałem ze H&R sa dużo twardsze jak wasze doświadczenia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazek 1.9 5 Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Niby są twardsze ale jak dla mnie lepszy balans na koleinach fakt troszkę jest to odczuwalne ale myśle że będziesz zadowolony . Polecam ogólnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamyk 15 Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 dają radę jak masz zbyt duży prześwit, to działaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s3marek 0 Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Mam komplet sprężyn H&R z mojej starej A4 jak byś potrzebował to ci mogę puścić za dobrą cene Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slabb 0 Opublikowano 27 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Najpierw czekam na opis wrażeń czy nie beton Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibons 54 Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Wklej fote jak siedzi eibach u ciebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamyk 15 Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 no wlasnie - mozesz zdjecie wrzucic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slabb 0 Opublikowano 4 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 teraz nie mam jak ale mierzyłem to na zimowych 17 nastkach przód mam 67 cm a tył 65 cm od ziemi do błotnika teraz nie mam jak ale mierzyłem to na zimowych 17 nastkach przód mam 67 cm a tył 65 cm od ziemi do błotnika a idę w 20 cali wiosna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s3marek 0 Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 Ja miałem 64.5 na H&R Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slabb 0 Opublikowano 4 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 Równo miałeś ?? Nie za nisko da rade jezdzic zeby wszędzie nie obcierać ? Jakie odczucia z twardościa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
riczi82 0 Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 Może to złe miejsce na taką informacje ale chętnie kupie jakieś sprężyny albo całe zawieszenie które obniży A4 2.0TDI Avant o ok 20 do 35mm, jakby ktoś miał proszę o info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s3marek 0 Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 Równo miałeś ?? Nie za nisko da rade jezdzic zeby wszędzie nie obcierać ? Jakie odczucia z twardościa ? Fajnie równo było. U mnie komfort był lepszy niż u kumpla na 1BE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slabb 0 Opublikowano 5 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Ok to ryzykuje i kupuje bo na tym eibachu ten przód lipa wielka Pojawił sie pewien problem sprzedawca zwrócił mi uwagę ze te sprężyny -35mm sa dedykowane do samochodów z obciążeniem osi przedniej od 1101 kg a sprawdziłem na swojej tabliczce ze mam obiciazenie osi przedniej 1080 kg I nie wiem co teraz robic bo zapewni równo nie usiądzie co sądzicie ??????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s3marek 0 Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Ja mam dedykowane do 3.0 tdi avant. A że mam sedana i 2.0 tfsi to siedziało równo tylko troszkę wyżej. Jak chcesz to ci mogę sprzedać te sprężyny bo mi leżą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibons 54 Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Ja mam dedykowane do 3.0 tdi avant. A że mam sedana i 2.0 tfsi to siedziało równo tylko troszkę wyżej. Jak chcesz to ci mogę sprzedać te sprężyny bo mi leżą. To co teraz masz założone ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s3marek 0 Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 Teraz założony jest GWINT BILSTEIN B16 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slabb 0 Opublikowano 6 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 A jak jazda na gwincie ? Tez o tym myślałem tylko ze cena juz wysoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s3marek 0 Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 Tutaj jest już twardo bardzo przynajmniej tak jest teraz ustawiony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slabb 0 Opublikowano 24 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 Panowie i znowu d*pa sprężyny H&R założone -35mm Dedykowane do 6-cylindrów a u mnie 4 cylindry I sprawa wyglada tak tylk idealnie 65.7 cm a przód 68 cm :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kriss SierraFan 3 Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 To normalne, że stoi wyżej skoro masz do 6-cyl... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się