boro81 Opublikowano 16 Maja 2015 Opublikowano 16 Maja 2015 Wiesz co z kolektora ssącego przy urwanym walku tak na prawdę nie dochodził żaden odgłos , i na pierwszy rzut oka wszystko działało , ponieważ gruszki zmieniały położenie , sęk tkwił w środku bo walek był urwany , także warto też odkręcić gruszki i sprawdzić jak to wszystko wygląda myślę , że to będzie najprostszy sposób na zdiagnozowanie usterki , mój przebieg aktualny to 265 tys .
BeyerBrown Opublikowano 16 Maja 2015 Opublikowano 16 Maja 2015 Wiesz co z kolektora ssącego przy urwanym walku tak na prawdę nie dochodził żaden odgłos Pytałem o te dźwięki bo pisałeś wcześniej, że dźwięk silnika się zmienił...
boro81 Opublikowano 16 Maja 2015 Opublikowano 16 Maja 2015 Jest inny dźwięk silnika , tzn bardziej mruczy nawet na postoju jest inny dźwięk ciężko to opisać , może nagram filmik i będzie porównanie .
BeyerBrown Opublikowano 18 Maja 2015 Opublikowano 18 Maja 2015 (edytowane) To nagraj jak możesz, bo ja albo głuchy jestem albo tylko subtelnie zmienia się u mnie pomruk silnika. I powiedz czy coś usłyszysz po przyłożeniu ucha do kolektora jak wymusisz ręczne przestawienie wałka ruszając dźwigienkami sterującymi (na zgaszonym silniku oczywiście) - u siebie słyszę takie jakby delikatne szorowanie... Jest inny dźwięk silnika , tzn bardziej mruczy nawet na postoju jest inny dźwięk ciężko to opisać , może nagram filmik i będzie porównanie . Tak to jest u mnie: https://drive.google.com/file/d/0B0dJexHLU-b8dzYxemlVcDJjZHc/view?usp=sharing ja nie słyszę różnicy w klangu silnika... Mógłby ktoś to u siebie też sprawdzić? Edytowane 16 Maja 2015 przez BeyerBrown
dean Opublikowano 24 Maja 2015 Opublikowano 24 Maja 2015 Czy nic się nie stanie jeżeli będę jeździć bez wałka?
boro81 Opublikowano 24 Maja 2015 Opublikowano 24 Maja 2015 (edytowane) Znalazłem czas i w końcu nagrałem swój film , na zgaszonym silniku ruszając gruszkami również słyszę delikatne szorowanie , to normalne ponieważ wałek siedzi w plastikowej obudowie , na filmie silnik wkręcam do 4200 obrotów po czym z podłączonymi gruszkami widać , że gruszki zmieniają położenie . Jazda bez wałka niczemu nie szkodzi , sam jeździłem ponad rok z urwanym wałkiem, po prostu tracimy na mocy i osiągach . Edytowane 24 Maja 2015 przez boro81
BeyerBrown Opublikowano 25 Maja 2015 Opublikowano 25 Maja 2015 (edytowane) A co Ci tak terkocze w 0:18, 0:26 i 0:36 przy dawaniu w palnik? Nie mam tego. Jak wyciągnąłeś wtyczkę, to już nic nie zaterkotało przy wkręcaniu silnika na obroty... Edytowane 25 Maja 2015 przez BeyerBrown
boro81 Opublikowano 25 Maja 2015 Opublikowano 25 Maja 2015 w tym czasie 3 razy wałek zmienił swoje położenie obroty były powyżej 4 tys obrotów , na wyłączonych gruszkach wałek stoi w miejscu i po przekroczeniu 4 tys jest bez zmian
BeyerBrown Opublikowano 25 Maja 2015 Opublikowano 25 Maja 2015 (edytowane) No fakt, na ucho to słychać jakby coś w reznonans na chwilę wpadało... może wałek z klapkami? I to się dzieje tuż przed zmianą jego położenia, nie w trakcie Mógłbyś sprawdzić czy ciągle Ci terkocze jeśli utrzymywałbyś obroty na granicy przestawienia wałka (tj. przy 3900-4000rpm)? Mógłby to ktoś u siebie także sprawdzić? Edytowane 25 Maja 2015 przez BeyerBrown
boro81 Opublikowano 25 Maja 2015 Opublikowano 25 Maja 2015 (edytowane) Sprawdzę to po pracy sprawdziłem , i cały czas przy zmianie jest taki odgłos , widocznie to odgłos zmiany położenia wałka ... Edytowane 26 Maja 2015 przez boro81
Łukasz03 Opublikowano 1 Lipca 2015 Opublikowano 1 Lipca 2015 Witam.Czytalem wszystko co piszecie i nikt niema takiego problemu jak ja.wymienialem wszystkie przewody od pod ciśnienia i separator oleju po tym zabiegu gruchy zaczely działać po odpaleniu auta przedstawiają sie ale gdy daje gazu nic sie nie zmienia dopiero jak auto jest zgaszone to po chwili gruchy wracaja na swoje miejsce.Jaka moze byc przyczyna? Dodam ze walek tez jest zmieniony
Gregory87 Opublikowano 3 Lipca 2015 Opublikowano 3 Lipca 2015 (edytowane) Trzymałeś go na obrotach powyżej 4200 ??? Po odpaleniu powinny się przestawić i po chwili wrócić do pierwotnej pozycji - tak się dzieje czy nie ? Edytowane 3 Lipca 2015 przez Gregory87
Łukasz03 Opublikowano 3 Lipca 2015 Opublikowano 3 Lipca 2015 Tak trzymalem chwile i nic sie nie dzialo odpalam gruszki sie obracaja i tak juz zostają dopiero jak auto zgasze to po chwili powoli wracaja do pierwszej pozycji.
Gregory87 Opublikowano 3 Lipca 2015 Opublikowano 3 Lipca 2015 Obstawiam, że źle podłączyłeś wężyki podciśnienia ściągnij schemat i sprawdź. Druga opcja do sprawdzenia to elektrozaworki 037 906 283 C
Łukasz03 Opublikowano 6 Lipca 2015 Opublikowano 6 Lipca 2015 Gregory87 miałeś racje bylo zle podłączone zaczelo dzialac poprawnie i przestalo pojawił sie błąd typu zasilanie zacisk 30 zbyt niskie napięcie P1602
Gregory87 Opublikowano 8 Lipca 2015 Opublikowano 8 Lipca 2015 Blad napiecia to blad sporadyczny, zapewnie odlaczales aku
Łukasz03 Opublikowano 8 Lipca 2015 Opublikowano 8 Lipca 2015 Właśnie nic nie robiłem tylko ledwo co odpalilem moze dla tego tak sie stalo. Gruchy działały przez chwile okazalo sie ze czujnik padł na odcinku 2km założyłem następny i narazie jast ok ale wydaje mi sie ze dalej to nie jest to jezeli chodzi o moc po przestawieniu sie gruch...co jeszcze mozna sprawdzić?
BeyerBrown Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 (edytowane) A od ilu RPM masz wrażenie, że samochód zaczyna lepiej się odpychać? Ten silnik 90% max. momentu obrotowego ma już (lub dopiero ) przy około 2100rpm a max. moment (300Nm) dopiero przy 3200rpm Edytowane 9 Lipca 2015 przez BeyerBrown
Łukasz03 Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 Po przekroczeniu 4tys.przed naprawą podcisnienia od 0km/h do 100km/h zajmowało mi 8.30s-9.00sTeraz jeszcze nie sprawdzalem ale czuć ze jest lepiej.Sprawdzalem kanal 93 i z tego co pamiętam to bylo jakos 4-4 5 16 mozliwe ze jest jeszcze wanos uwalony przez to?
BeyerBrown Opublikowano 10 Lipca 2015 Opublikowano 10 Lipca 2015 (edytowane) Należałoby kiedyś ustawić ten rozrząd jak trzeba (w okolice zera). Edytowane 10 Lipca 2015 przez BeyerBrown
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się