arrcio Opublikowano 13 Grudnia 2016 Opublikowano 13 Grudnia 2016 Problem rozwiązany. Można go jednak połączyć z tym: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/309918-niskie-napiecie-ladowania-regulator-napiecia-nowy-akumulator/ Był jednak spadek napięcia dostarczanego z samego alternatora. Dołożyłem dodatkowy przewód między alternatorem a skrzynką rozdzielczą na podszybiu i elegancko niezależnie od obciążenia akumulator dostaje napięcie ~ 14.4V Teraz tylko zobaczymy jak bardzo mogło to zaszkodzić nowemu akumulatorowi... Możesz wstawić fotki jak ten zabieg wygląda//.. czy przy tych mrozach wszystko ok?
komoornik Opublikowano 14 Grudnia 2016 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Postaram się wstawić jak znajdę chwilę. Z napięciem ładowania cały czas ok - ale akumulator znacznie stracił swoją pojemność. Będę go reklamował, ale pewnie zostanie wymiana na własną rękę.
komoornik Opublikowano 1 Stycznia 2017 Opublikowano 1 Stycznia 2017 Napięcie ładowania ok. Akumulator raczej pada, jeśli podładowanie nic nie dało.
arrcio Opublikowano 7 Stycznia 2017 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Nie ma tragedii. Ciekawe jak długo wytrzyma przy pełnym na mmi.
arrcio Opublikowano 7 Stycznia 2017 Opublikowano 7 Stycznia 2017 100% na MMI ma małe znaczenie. Wiem, ale jak na 3 lata użytkowania to chyba nie ma tragedii??
domario Opublikowano 8 Stycznia 2017 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Witam ciężko odpala z rana.Akumulator do wymiany ?? http://www.directupload.net/file/d/4594/sk9gcfz3_jpg.htm
arrcio Opublikowano 14 Stycznia 2017 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Adres 19: CAN Gateway (8T0 907 468 T) 12:20:53 Grupa 018: Power Supply (Battery) 14.400 V Battery Voltage 10.5 A Battery Current 11.0*C Battery Temp. (Estimate) 11.0*C Battery Temp. (Ambience) 12:20:53 Grupa 019: Power Supply (Battery) 57.0 % Battery State of Charge (SOC) 70.0 % Battery State (as shown in MMI) 53.0 % Battery Aging (derived fr. Load) 108.0 % Battery Aging (derived fr. Output) 12:20:53 Grupa 020: Power Supply (Battery) 4.4 mOhm Internal Battery Resistance (actual) 3.0 mOhm Internal Battery Resistance (stan.) 21 Ah Battery Capacity (actual/available) 12.60 V Quiescent Voltage No i minął tydzień od ładowania i taki wynik....
komoornik Opublikowano 14 Stycznia 2017 Opublikowano 14 Stycznia 2017 I dalej jest ok. Masz problemy z odpalaniem?
arrcio Opublikowano 14 Stycznia 2017 Opublikowano 14 Stycznia 2017 57.0 % Battery State of Charge (SOC) Ale ten parametr spadł w stosunku do tego co było tydzien temu. Problemów z odpalaniem nie mam.
komoornik Opublikowano 14 Stycznia 2017 Opublikowano 14 Stycznia 2017 To co jest tam pokazane nie jest wyrocznią. Pokazuje że ma sensowną pojemność i napięcie spoczynku, jest ok. Nie jest to akumulator który podlega wymianie.
krystian.gawin Opublikowano 24 Stycznia 2017 Opublikowano 24 Stycznia 2017 Ja także miałem problem z odpalaniem auta po 3dniach stania. Napiecie na alternatorze 14.5v a na podszybiu 13v.Także poprowadzilem bezposrednio przewód z alternatora do podszybia i już nie ma problemu. ten co idzie do rozrusznika zostawilemWysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
arrcio Opublikowano 27 Stycznia 2017 Opublikowano 27 Stycznia 2017 (edytowane) Spoiler No to kolejny pomiar Edytowane 27 Stycznia 2017 przez arrcio
MariuszK91 Opublikowano 11 Lutego 2017 Opublikowano 11 Lutego 2017 Witam, czy ktoś poprowadził ten przewód i może dokładnie powiedzieć jak przeprowadzić tę modyfikację. mam ten sam problem. na podszybiu i na akumulatorze w bagazniku napicie wacha sie miedzy 13,5-13,6. Proszę o informacje. Jeden kolega juz podobno robil modyfikacje. Prośba jak by mogł wstawic zdjecia jak to zrobić - kolega komoorik
krystian.gawin Opublikowano 11 Lutego 2017 Opublikowano 11 Lutego 2017 Prowadzisz kabel bezposrednio z alternatora do kabli na podszybiu .ten orygunalny co idzie przez rozrusznik zostaw. Ja u siebie robiłem tak i jest całą ok z porannym odpalaniem. ja także miałem zwiększone obroty 1050 , teraz normalne 850obr Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
MariuszK91 Opublikowano 11 Lutego 2017 Opublikowano 11 Lutego 2017 dnie 16 minut temu, krystian.gawin napisał: Prowadzisz kabel bezposrednio z alternatora do kabli na podszybiu .ten orygunalny co idzie przez rozrusznik zostaw. Ja u siebie robiłem tak i jest całą ok z porannym odpalaniem. ja także miałem zwiększone obroty 1050 , teraz normalne 850obr Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka dobrze możesz mi powiedzieć jaki to przewód, gdzie go kupić. i gdzie dokładnie wpiąć w alternator i na podszybiu ( czy stare kable usuwam?). jestem goly w tym temacie... jakieś fotka dużo by by mi ułatwiło. czy muszę demontować alternator w celu poprowadzenia tego przewodu. dodam że akumulator raz mi pokaze na mmi 100% a raz mi spadnie na 20-40% przez pare minut dla mnie to ostro dziwne. ale ładowanie na odpalonym wynosi 13,5 a powinno bylo ponad 14. nie wiem co robic....
krystian.gawin Opublikowano 11 Lutego 2017 Opublikowano 11 Lutego 2017 Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Zawartość dodana 2 minutes later Metr kabla ze szrotu .taki gruby jak fabryczny albo grubszy.Przy alternatorze jest tylko jeden kabel bedziesz widzial i przykrecilem go jak widac u gory po prawej stronie w skrzynce na podszybiuWysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się