wiktorziolo Opublikowano 4 Marca 2015 Opublikowano 4 Marca 2015 (edytowane) Witam Planuje zrobić program w moim AVF i wykonałem logi statyczne i dynamiczne, wole przed softem mieć na tip-top Kąt synchronizacji na pierwszy rzut oka do poprawy a coś jeszcze?Logi pomieszane bo nie zmieniłem nazwy pliku i w jednym nieraz są statyczne i dynamiczne niżej..... STATYCZNE: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_205785.html Grupa 001, 003, 004: http://vaglog.pl/log_205786.htmlGrupa 023: http://vaglog.pl/log_206299.html Grupa 007, 013, 018: http://vaglog.pl/log_206300.htmlBASIC SETTINGS: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_206293.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_206295.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_206298.htmlDYNAMICZNE: - Tutaj w niektórych są niżej Grupa 001: http://vaglog.pl/log_206292.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_206295.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_206296.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_206297.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_206298.html Pierwszy raz robiłem logi ;D Pozdrawiam Mógłby ktoś znający się na rzeczy wypowiedzieć? Edytowane 1 Marca 2015 przez wiktorziolo
Biszczan Opublikowano 6 Marca 2015 Opublikowano 6 Marca 2015 Kąt synchronizacji popraw na 0; ewentualnie na -1 (grupa 004). Jest opis na forum jak to ogarnąć.
lukaszooo Opublikowano 7 Marca 2015 Opublikowano 7 Marca 2015 Kat do ustawienia masz ok 3 o powinno byc -1 - 0 (synchro waha sie o 1 a to duzo, wygląda na słaby napinacz rozrządu), korekcje wzorowe, BIPy w normie, EGR sprawny, przepływka mierzy prawidłowo, VNT turba tez ładnie pracuje. Przed softem wywal kata i najlepiej było by gdybyś zainwestował w tipa (ostatnio był na forum za troche ponad 100zł) zalej tez nowy olej i wsadz nowe filtry. Masz bardzo zdrowego AWX i mysle ze 165km osiągniesz bez problemu.
wiktorziolo Opublikowano 9 Marca 2015 Autor Opublikowano 9 Marca 2015 Dzięki za odpowiedź Kąt poprawie, kata wywalę co do tipa to mógłbyś powiedzieć coś więcej? (dać link?) ps. literówka się wkradła mój silnik to AVF
Homiczek Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 kąt do poprawy, reszta ok. turbo ciutkę sie nie rozpędziło i za troszkę mało daje, ale to może być kwestia że chyba logi robiłeś na 3ce i mogło nie zdążyć się doregulować do właściwego ciśnienia. a kata, to nie uważam że trzeba wywalać do podkrecenia. można, ale nie ma obowiązku ;p
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się