malik Opublikowano 15 Lipca 2009 Autor Opublikowano 15 Lipca 2009 Nierówny pojedynek z Alonką. Ale tak nas przypisali. foto: Jarko Pojedynek z Cubrem. foto: (rav)
Piasek k-6 Opublikowano 27 Lipca 2009 Opublikowano 27 Lipca 2009 furacz piekny, świetne zdjecia a tak z ciekawości w pojedynku z Cuber kto dojechal pierwszy
malik Opublikowano 27 Lipca 2009 Autor Opublikowano 27 Lipca 2009 furacz piekny, świetne zdjecia a tak z ciekawości w pojedynku z Cuber kto dojechal pierwszy Cuber został w tyle. Nie pamiętam jak daleko ale coś narzekał na problemy ze sprzęgłem. Z innych 3.0TDI ścigałem się też z Pepinem. Został również w tyle ale niewiele. Mniej więcej o 1.5 długości auta. Obydwa auta chłopaków z napędem Quattro i po programach. Jeszcze kilka fotek, które podesłał Kuredu.
soolek Opublikowano 27 Lipca 2009 Opublikowano 27 Lipca 2009 Jakby Cuber zamknął sobie okna, to by Cię objechał
variocustoms Opublikowano 27 Lipca 2009 Opublikowano 27 Lipca 2009 Pepin chyba nie ma chipsa - no chyba, że przeoczyłem ten fakt
poziek Opublikowano 27 Lipca 2009 Opublikowano 27 Lipca 2009 Pepin chyba nie ma chipsa - no chyba, że przeoczyłem ten fakt oj ma
kuredu Opublikowano 27 Lipca 2009 Opublikowano 27 Lipca 2009 Pepin chyba nie ma chipsa - no chyba, że przeoczyłem ten fakt przeoczyłes
PABLO Opublikowano 31 Lipca 2009 Opublikowano 31 Lipca 2009 Piszę tylko o tych które wygrałem A które przegrałeś :?:
malik Opublikowano 31 Lipca 2009 Autor Opublikowano 31 Lipca 2009 Piszę tylko o tych które wygrałem A które przegrałeś :?: Przegrałem z Fordem GT na suchej nawierzchni. I to o kilka długości. Z rolowanego startu nie byłem też w stanie wyprzedzić Kuredu. Trzeba przyznać, że nieźle śmiga po chipie na 300PS. Przy starcie z linii nie byłoby jednak tak słodko
poziek Opublikowano 31 Lipca 2009 Opublikowano 31 Lipca 2009 Trzeba przyznać, że nieźle śmiga po chipie na 300PS. ile ?? coś Maliku fantazjujesz jak zwykle zresztą jeżeli chodzi o 1/4 mili :kox: :gwizdanie:
malik Opublikowano 31 Lipca 2009 Autor Opublikowano 31 Lipca 2009 Nic nie fantazjuję. Przytaczam tylko słowa samego Kuredu. Miał jechać na hamownię żeby sprawdzić ile mu tam dokładnie Niemcy wrzucili chipem. Widać, że 2.0 TFSI ze zmiennymi fazami rozrządu to na prawdę udana konstrukcja. A po chipie to już wogóle kosmos. Ciężka eSa z rolki nie była w stanie dać mu rady.
kuredu Opublikowano 31 Lipca 2009 Opublikowano 31 Lipca 2009 Nic nie fantazjuję. Przytaczam tylko słowa samego Kuredu. wg pomiarów na autostradzie gdzie mogłem dokręcić silnik do końca wyszło 295KM, ale oczywiście jest to opatrzone sporym błędem, na dwóch hamowniach jakich byłem ESP odcinało moc przy 5200obr/min i nie dało się go sprawdzić dokładnie, dodam że było 253KM przy 5200obr/min, Nm w każdym pomiarze wyszły ponad 400 sorki za OT
malik Opublikowano 31 Lipca 2009 Autor Opublikowano 31 Lipca 2009 Dodam jeszcze tylko, że B8 Kuredu waży katalogowo 1435Kg. Moja Esa 1720Kg.
poziek Opublikowano 31 Lipca 2009 Opublikowano 31 Lipca 2009 Dodam jeszcze tylko, że B8 Kuredu waży katalogowo 1435Kg. Moja Esa 1720Kg. wszyscy się tak wykręcają, właściciele rs4 też
adamooo Opublikowano 31 Lipca 2009 Opublikowano 31 Lipca 2009 kuredu w bagażniku miał ciężary z siłowni bo na zlocie miał trenować..w sumie ważył więcej niż malik..dodatkowo miał mnie na pokładzie 101kg czyli tyle samo co MALIK+ŁUKASZR - razem
poziek Opublikowano 31 Lipca 2009 Opublikowano 31 Lipca 2009 dodatkowo miał mnie na pokładzie 101kg hehe kurczak mniej ode mnie :naughty:
Rekomendowane odpowiedzi