Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BHF] S4 4.2l V8 344PS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

P1170827%20copy.jpg

Nierówny pojedynek z Alonką. Ale tak nas przypisali.

foto: Jarko

cuber.jpg

Pojedynek z Cubrem.

foto: (rav)

Opublikowano

Pieknie sie prezentuje :good:

Opublikowano

furacz piekny, świetne zdjecia :) a tak z ciekawości w pojedynku z Cuber kto dojechal pierwszy :naughty:

Cuber został w tyle. Nie pamiętam jak daleko ale coś narzekał na problemy ze sprzęgłem.

Z innych 3.0TDI ścigałem się też z Pepinem. Został również w tyle ale niewiele. Mniej więcej o 1.5 długości auta.

Obydwa auta chłopaków z napędem Quattro i po programach.

Jeszcze kilka fotek, które podesłał Kuredu.

GeoVita%20Pi_a%20721.jpg

GeoVita%20Pi_a%20638.jpg

GeoVita%20Pi_a%20640.jpg

GeoVita%20Pi_a%20642.jpg

GeoVita%20Pi_a%20643.jpg

GeoVita%20Pi_a%20644.jpg

GeoVita%20Pi_a%20646.jpg

Opublikowano

Jakby Cuber zamknął sobie okna, to by Cię objechał :polew:

Opublikowano

Pepin chyba nie ma chipsa - no chyba, że przeoczyłem ten fakt

Opublikowano

Pepin chyba nie ma chipsa - no chyba, że przeoczyłem ten fakt

oj ma :wink4:

Opublikowano

Pepin chyba nie ma chipsa - no chyba, że przeoczyłem ten fakt

przeoczyłes :tongue4:

Opublikowano

Malik a jakieś inne pojedynki były :mysli::naughty:

Opublikowano

Piszę tylko o tych które wygrałem :decayed:

Opublikowano

Piszę tylko o tych które wygrałem :decayed:

A które przegrałeś :?: :decayed:

Opublikowano

Piszę tylko o tych które wygrałem :decayed:

A które przegrałeś :?: :decayed:

Przegrałem z Fordem GT na suchej nawierzchni. I to o kilka długości.

Z rolowanego startu nie byłem też w stanie wyprzedzić Kuredu. Trzeba przyznać, że nieźle śmiga po chipie na 300PS.

Przy starcie z linii nie byłoby jednak tak słodko :decayed:

Opublikowano

Trzeba przyznać, że nieźle śmiga po chipie na 300PS.

ile ?? :decayed:

coś Maliku fantazjujesz jak zwykle zresztą jeżeli chodzi o 1/4 mili :kox: :kox: :kox: :gwizdanie:

Opublikowano

Nic nie fantazjuję. Przytaczam tylko słowa samego Kuredu. Miał jechać na hamownię żeby sprawdzić ile mu tam dokładnie Niemcy wrzucili chipem.

Widać, że 2.0 TFSI ze zmiennymi fazami rozrządu to na prawdę udana konstrukcja. A po chipie to już wogóle kosmos.

Ciężka eSa z rolki nie była w stanie dać mu rady.

Opublikowano

Nic nie fantazjuję. Przytaczam tylko słowa samego Kuredu.

wg pomiarów na autostradzie gdzie mogłem dokręcić silnik do końca wyszło 295KM, ale oczywiście jest to opatrzone sporym błędem, na dwóch hamowniach jakich byłem ESP odcinało moc przy 5200obr/min i nie dało się go sprawdzić dokładnie, dodam że było 253KM przy 5200obr/min, Nm w każdym pomiarze wyszły ponad 400

sorki za OT :wink4:

Opublikowano

Dodam jeszcze tylko, że B8 Kuredu waży katalogowo 1435Kg. Moja Esa 1720Kg.

Opublikowano

Dodam jeszcze tylko, że B8 Kuredu waży katalogowo 1435Kg. Moja Esa 1720Kg.

wszyscy się tak wykręcają, właściciele rs4 też

Opublikowano

kuredu w bagażniku miał ciężary z siłowni bo na zlocie miał trenować..w sumie ważył więcej niż malik..dodatkowo miał mnie na pokładzie 101kg czyli tyle samo co MALIK+ŁUKASZR - razem :evil:

Opublikowano

dodatkowo miał mnie na pokładzie 101kg

hehe kurczak mniej ode mnie :naughty: :naughty: :naughty:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...