manius87 Opublikowano 2 Marca 2015 Opublikowano 2 Marca 2015 Witam, proszę o pomoc w zdiagnozowaniu usterki. Podczas jazdy samochód mi zgasł i już go nie było można odpalić - vag nie pokazał zadnego błędu. Chcąc wjechać kawałek na rozruszniku do garazu po dodaniu gazu samochód odpalił ale po ok 3 min zgasł - vag po tym pokazał błąd : VAG-COM Version: Release 409.1-US Control Module Part Number: 038 906 019 CG Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 1366 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 60950 Additional Info: WAUZZZ8EZ1A051529 AUZ6Z0A0015775 1 Fault Found: 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 35-00 - - Wymieniłem filtr paliwa, ku mojemu zdziwieniu stary był pusty. Po założeniu nowego auto odpaliłem na plaku chwile pochodzilo i zgasło. Chciałem zobaczyć ile jest paliwa w filrze i wyciągając zaworek regulacyjny wystrzelił mi czyli zebrało sie tam duże ciśnienie. Znowu auto odpaliłem na plaku i wypiałem przewód paliwa z powrotu to z paliwa leciało paliwo z powietrzem - paliwo było bardzo spienione. NIgdzie nie widać jakis nieszczelności na układzie paliwowym - węze nie są dziurawe i na połęczeniach też było sucho.Dzisiaj zdjałem pokrywe zaworów wypiałem kabel z pierwszego pompowtrysku podoginałem blaszki i założyłem z powrotem. Założyłem pokrywe zaworów. Auto odpaliłem na plaku. Błąd teraz nie wyskakuj lecz samochód dalej chodził nie równo tak jakby na 3 cylindrach i po chwili znowu zgasł. Zrobiłem logi .... zanim zdjałem pokrywe zaworów. http://vaglog.pl/log_206573.html http://vaglog.pl/log_206575.html http://vaglog.pl/log_206574.htmloraz po zdjęciu pokrywy zaworów i podoginiania blaszek. http://vaglog.pl/log_206572.html http://vaglog.pl/log_206571.html http://vaglog.pl/log_206570.html Czy to winyy może być pompowtrysk czy raczej że się gdzieś układ zapowietrza ? Proszę o pomoc.
dawidrybnik Opublikowano 3 Marca 2015 Opublikowano 3 Marca 2015 (edytowane) według logów to pompki są w opłakanym stanie .......problem tkwi według mnie w pompce 1, która daje zarówno złe paramentry w grupie 13 jak i 23 duży czas reakcji z tym też pewnie jest zwiazny błąd silnika który wskazuje problem na 1 cylindrze ....nie sugeruj sie jednak moimi spostrzezeniami bo moge sie mylić..... Edytowane 3 Marca 2015 przez dawidrybnik
manius87 Opublikowano 3 Marca 2015 Autor Opublikowano 3 Marca 2015 według logów to pompki są w opłakanym stanie .......problem tkwi według mnie w pompce 1, która daje zarówno złe paramentry w grupie 13 jak i 23 duży czas reakcji z tym też pewnie jest zwiazny błąd silnika który wskazuje problem na 1 cylindrze ....nie sugeruj sie jednak moimi spostrzezeniami bo moge sie mylić..... No a jakby układ sie zapowietrzał to jakie pompki by dawały parametry ? Też chyba by nie były realistyczne ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się