elciawk1981 Opublikowano 2 Marca 2015 Opublikowano 2 Marca 2015 Od dłuższego czasu falują obroty silnika tzn.z 900 obrotów wchodzi na 2000.Zacząłem od podłączenia do komputera który nie pokazał błędów,sprawdziłem przewody i jest ok.,turbina też w porządku,wyczyściłem przepustnicę i dalej jest to samo.Dowiedziałem się być może pomoże adaptacja przepustnicy jak to zrobić,Z góry dzięki za rady
hunter91 Opublikowano 3 Marca 2015 Opublikowano 3 Marca 2015 Może byc,może być wiele innych rzeczy. Nieszczelnosc, świece, cewki itd
robitl Opublikowano 3 Marca 2015 Opublikowano 3 Marca 2015 adaptacja http://www.vag-com.pl/index.php?mod=site&id=9
elciawk1981 Opublikowano 6 Marca 2015 Autor Opublikowano 6 Marca 2015 adaptacja http://www.vag-com.pl/index.php?mod=site&id=9 bardzo dziękuję za pomoc
stasiu1971 Opublikowano 26 Marca 2015 Opublikowano 26 Marca 2015 Podepne się trochę pod temat moje kłopoty z kulturą pracy pojawiały się po wymianie rozrządu , ale jak były upalne dni(lipiec i sierpień) to wszystko chodziło OK więc poskładane raczej jest dobrze ale jak tem spadnie ponirzej 10 stopni na plusie to szarpie go tak jak fiata , poloneza jak za wczas wcisło się ssanie , wiadomo że tu jest za to odpowiedzialny komputer z odpowiednim doborem mieszanki , wracając do tej wymiany rozrządu to odłączono akumulator na 3 dni , coś się mogło rozprogramować w silniku , przepustnica?? bo na pewno szyby się nie domykają po zamknięciu centralnego z kluczyka.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się