siwytychy Opublikowano 2 Marca 2015 Opublikowano 2 Marca 2015 siemanko Zakupiłem autko już z gwizdającą turbiną, myślałem że wirnik ma luzy i ociera się o obudowę lub strona gorąca jest pęknięta. Gościu co auto sprzedawał mówił że mechanikowi coś wpadło i przez to gwizda. A tu taki prezent faktycznie wirnik skrzywiony.. i patrząc luzow takich nie czuć nie wiem czy na zdjęciu trze o obudowę ale wydaje mi się że nie, turbo suche czyste. Teraz takie pytanie czy dam radę sam to sobie wymienić ? ogólnie robie na warsztacie i mam narzędzia, ale turbin nigdy nie robiliśmy czy jest z tym jakiś wiekszy problem ? i ile taki wirnik do BEXa by kosztował
Łukasz13 Opublikowano 2 Marca 2015 Opublikowano 2 Marca 2015 Rozebrać i wymienić wirnik pewnie możesz ale co z wyważeniem?
krzysiekml Opublikowano 2 Marca 2015 Opublikowano 2 Marca 2015 za 900 stów kupisz cały nowy środek,zakładasz i śmigasz.
siwytychy Opublikowano 2 Marca 2015 Autor Opublikowano 2 Marca 2015 za 900 zł to juz bym wolał przerobić ją na hybrydę
krzysiekml Opublikowano 2 Marca 2015 Opublikowano 2 Marca 2015 oczywista sprawa mam ori środek używkę z bexa jak coś,sprawny oczywiście
krzysiekml Opublikowano 2 Marca 2015 Opublikowano 2 Marca 2015 koło kompresji nieco większe kosztów nie pamiętam
siwytychy Opublikowano 2 Marca 2015 Autor Opublikowano 2 Marca 2015 napisałem Ci wcześniej maila bo tutaj nie ma jak się z Tobą skontaktować, napisz mi na prv albo maila
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się