Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[S4 B5] Pojazd weekendowo-rekreacyjny... wreszcie


BazylGT

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

jako że już wiosna idzie a ostatnimi czasy nie było nawet jak i kiedy się pochwalić nabytkiem,
wrzucam pierwsze foty i opis mojej S. Póki co, tylko co w międzyczasie było cyknięte - nie było kiedy robić ładnych i szczegółowych zdjęć.
Poza tym, "sesja" jako taka będzie dopiero jak doprowadzę eSę do stanu satysfakcjonującego - obecnie przede wszystkim poprawiam mechanikę i standardowe wymiany wchodzące w skład "pakietu startowego" - auto nie jest nowe i jako sprowadzone do dalszej sprzedaży miało trochę mankamentów....
Fotki tuż przed zakupowe:
d11c6890534f.jpgd32f53f3fa3e.jpgfd5c74e7f51a.jpg

Opis:

Rocznik 1999, po lifcie

Aktualny przebieg 210 tyś.

Kolor LZ9U

Silnik oczywiście AGB 2,7 + program Sportec zrobiony w CH pod 318KM

- skóry w kolorze Ivory, grzane fotele bez el. regulacji

-4.el szyby i szyberdach oraz lusterka
-4 poduchy,

- ksenony
- szyberdach szklany
- klimatronic
- zamek centralny z domykaniem szyb i dachu z kluczyka,
-pełen FIS,
tempomat, dekory carbon S4 itp...

-audio BOSE z radiem Concert II, zmieniarka 6 płyt

Co zrobione ostatnimi czasy na start:

- rozrząd (już był zdecydowanie jego czas - auto posiada książkę w CH prowadzoną do końca)

- olej w silniku 5w-40, nowy płyn chłodniczy, drobne wymiany węży podciśnieniowych w silniku, filtr powietrza

- olej w tylnym moście 75W-90 + uszczelniacze

- przegub lewy przedni + nowe osłony gumowe na obie strony

- wahacze przód górne (dół jeszcze ok) + końcówki drążków kierowniczych

- tarcze hamulcowe tył ATE + klocki Ferodo, nowy płyn hamulcowy DOT-4 w całym układzie

- wymiana czujnika kąta skrętu pod kierownicą - witamy ponownie ESP :)

- wymiana czujnika ABS lewy przód - witamy ABS oraz kontrolę zużycia klocków hamulcowych :)

- spryskiwacz lewego ksenonu + klapka

- naprawa zmieniarki CD - zacięty mechanizm na szczęście udało się poskładać do kupy

- nowa skórka na gałce zmiany biegów

- odmalowane dekielki felg / strasznie zajechane były... chyba ktoś je malował, ale farba odeszła

- hak z tyłu out :)

Mody i poprawki:

Narazie niewiele...

- wszystkie mocowania tylnego mostu zrobione w na poliuretanach

- wskaźnik doładowania AutoGauge

- postojówki LED o barwie bardziej pod ksenony

- odmalowany Y-pipe oraz oczyszczone i osłony oraz wiele innych dziur w które zwykle nikt nie zagląda...

04029884bb5b.jpg8e084ddb4ebf.jpg

Plany:

- układ wydechowy 2,5 lub 2,7 cala / nie jakiś głośny przelot ale rozsądny kwasiak od początku do końca na dwóch

oddzielnych rurach

- mocniejsze hamulce - jeszcze nie wiem na co się zdecyduję, ale planuję zaciski 4-ro tłoczkowe z nieco większą tarczą

- może radio Symphony z konsolą 2DIN... zobaczymy
- zawieszenie jakieś -30 maks -40mm / nie koniecznie gwint może trafi się jakiś porządny kit np. Bilstein lub Koni
- kompletna renowacja oryginalnych felg / może kolor bardziej grafit niż srebrny ew. czarny połysk

- jak serducho i finanse pozwolą, to pójdziemy z mocą w górę - centralny IC, wtryski, może turbiny K04 z RS4 wraz niezbędnymi gratami... trudno narazie powiedzieć.

- podstawka pod filtr oleju + jakaś chłodnica oraz wskaźnik ciśnienia oleju AutoGauge (już czeka)

Zrobione dopiero jakieś 2000km, ale zakup wydaje się korzystny - czas pokaże... :D

Ogólny zarys najbliższych planów to tzw. "zdrowa seria". Trochę poprawek mechanicznych pójdzie ale z zewnątrz na pewno niewiele będzie widać :cool:

Może nadchodzące cieplejsze dni będą bardziej sprzyjać dalszym modyfikacjom i czerpaniu przyjemności z użytkowania. W późniejszym czasie postaram się wrzucić coś z porządniejszych fotek.

Pozdrawiam całe forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki wysyp esek :D

Powodzenia w modach i bezawaryjności :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- wszystkie mocowania tylnego mostu zrobione w na poliuretanach

Masz mozę jakieś numery/wymiary tych poliuretanów, jaki koszt takiego zabiegu? wahacze też robiłeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako ze sezon w pełni, a sesji jak nie było tak nie ma wrzucam parę aktualniejszych fotek wraz z małą listą zmian:

stxyir36.jpg

gihbfaw9.jpg

s5fhgboj.jpg

v8okpmil.jpg

- Zaciski nadal seria ale odświeżone i kolorek zrobiony proszkowo

- przód tarcze Zimmerman Sport wiercone, bo poprzednie samochód już "zjadł"...

- radio Symphony 2DIN a przy okazji wstawiony tunel z podłokietnikiem którego mi bardzo brakowało bo mam w drugim A4 :decayed:

- Wydech dedykowany MTM. Katalizatory na swoim miejscu (narazie) - jest miło dla ucha i nie za głośno

- Nowe palniki Philips 6000k

- Na próbę ramka grilla zrobiona na czarno... i chyba tak zostanie. Znaczki też pójdą w czerń. Co myślicie?

Samochód już jest porządnie "odszczurzony" - teraz czas na mody, ale bez przesady :wink:

W planach nadal do zrobienia zawieszenie na nieco niższe - będzie raczej kit Eibach + Bilstein, ale to juz nie w tym sezonie chyba.

Felgi też na razie nie ruszone, bo koncepcja się zmieniła - będą jednak jakieś 18" po obniżeniu. Możliwe że po prostu AVUS III z S4 B6, albo inne - zobaczymy co się trafi.

Może do wnętrza na jesień wpadną jakieś sportowe fotele, bo zwykłe kubły to szału nie robią ani wygodą ani wyglądem a komplet Recaro jest po prostu drogi...

Później wrzucę jakiś "cyk" ze środka.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...