Skocz do zawartości

BazylGT

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O BazylGT

Informacje

  • Imię
    Radek
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

334 wyświetleń profilu

Osiągnięcia BazylGT

1

Reputacja

  1. Cześć, rówież poproszę o rozkodowanie: WAUZZZ8E34A041186 Z góry wielkie dzięki.
  2. Ja Lobro zakładałem. Przy porównaniu w sklepie pomiędzy jeszcze Febi, Hart i Pascal to najbardziej wzbudzała moje zaufanie guma w Lobro. Jeździ już rok i wygląda bardzo dobrze - nie spękała i nie zrobiła się twarda.
  3. U mnie przedni czujnik był winny a też rok kombinowania ustawiania, czyszczenia i innych czarów jakie tu chłopaki radzili Temat rozwiązał się przypadkiem, jak się upitoliła czujka zużycia klocków - nie chciało mi się kombinować i dorabiać kabelków bokiem, to wymieniłem cały czujnik który dostałem w dobrej cenie Okazało się że właśnie on był wadliwy a nie zdradzał tego w żaden sposób - na VAGu wszystkie prędkości wzorowe, brak błędów (!) a a przy zwalnianiu na małych prędkościach pompa "zgrzytała" jak u wielu z Was zapewne. Żadne ustawianie, czyszczenie nie pomagało. A zgrzytał jak głupi i potrafił przyblokować koła (przy wyłączonym ESP nawet bardziej) a zimą trochę to irytowało jak na skrzyżowaniu zatrzymywałem się z poślizgiem i nurkowaniem przodu jak ostatni amator Nie wiem... może komuś to pomoże - czasem i pozornie dobry czujnik nadaje się do wymiany.
  4. Jako ze sezon w pełni, a sesji jak nie było tak nie ma wrzucam parę aktualniejszych fotek wraz z małą listą zmian: - Zaciski nadal seria ale odświeżone i kolorek zrobiony proszkowo - przód tarcze Zimmerman Sport wiercone, bo poprzednie samochód już "zjadł"... - radio Symphony 2DIN a przy okazji wstawiony tunel z podłokietnikiem którego mi bardzo brakowało bo mam w drugim A4 - Wydech dedykowany MTM. Katalizatory na swoim miejscu (narazie) - jest miło dla ucha i nie za głośno - Nowe palniki Philips 6000k - Na próbę ramka grilla zrobiona na czarno... i chyba tak zostanie. Znaczki też pójdą w czerń. Co myślicie? Samochód już jest porządnie "odszczurzony" - teraz czas na mody, ale bez przesady W planach nadal do zrobienia zawieszenie na nieco niższe - będzie raczej kit Eibach + Bilstein, ale to juz nie w tym sezonie chyba. Felgi też na razie nie ruszone, bo koncepcja się zmieniła - będą jednak jakieś 18" po obniżeniu. Możliwe że po prostu AVUS III z S4 B6, albo inne - zobaczymy co się trafi. Może do wnętrza na jesień wpadną jakieś sportowe fotele, bo zwykłe kubły to szału nie robią ani wygodą ani wyglądem a komplet Recaro jest po prostu drogi... Później wrzucę jakiś "cyk" ze środka. Pozdrawiam
  5. Pewnie woda z mycia i deszczu dostała się do środka tych styków. Ostatnio to przerabiałem u siebie. Zdejmij listwę, rozłóż styki (bardzo proste to jest - to jest mikrostyk z blaszką i "pseudo-sprężynką", wysusz, wyczyść jeśli coś zaśniedziało, możesz prysnąć jakimś kontaktem. Złóż poprawnie żeby dobrze gumka to osłaniała i powinno zadziałać. Oczywiście jeśli dochodzi prąd do tych styków, bo może być wina gdzieś na instalacji w klapie. Powodzenia
  6. BazylGT

    Wymiana rozrządu

    Ja nie cudowałem specjalnie jakoś - pasek Contitech, rolki SKF, pompa jest Ruville. Do tego przy okazji pasek wielorowkowy też Conti. Niektórzy polecają wzmacniane paski GATESa, ale ja narazie nie kombinowałem w tym kierunku - Conti w żadnym aucie mnie nie zawiódł do tej pory. Może przy następnej zmianie pomyślę, jeśli będę coś jeszcze dłubał w silniku. Ale wiadomo - najważniejsze to nie przeciągać wymiany a wszystko powinno być ok.
  7. A możecie doprecyzować czy to tyczy się rówież Quattro? Bo też mi zgrzyta każdorazowo tylko poniżej 15 km/h. VAG bez błędów, kontrolki nie świecą, prędkości kół pokazuje niby równe, ESP działa. Z przodu koronki czyste i całe na 100%. Tylko z tyłu nie wiem - czy może tak być że któraś z koronek pękła bądź jest zasyfiona czy może jednak bardziej przyjrzeć się odległości czujników?
  8. Jeśli dochodzą do "tego czegoś" jakieś kable, to podaj chociaż kolory koszulek... może po schematach się dojdzie. Ale fota najlepiej tak jak koledzy mówią...
  9. Hmm...to muszę to dziś porównać. Miałem nadzieję że różni się to tylko kształtem obudowy i wkładami (a te i tak muszą zostać moje, bo kolor inny). Myślałem że przerzucę tylko mocowania z mechanizmami + wiązka z przekaźnikiem i pokrętło Ktoś coś jeszcze w temacie różnic?
  10. Czołem, szukałem trochę ale nie natrafiłem na jednoznaczną odpowiedź. Czy ktoś z Was orientuje się, czy instalacja elektrycznie składanych lusterek bocznych jest taka sama w przedlifcie z 98 roku i polifcie 99 rok? Z tego co udało mi się sprawdzić, to przekaźnik jest ten sam, graty raczej bez problemu podchodzą (poprawcie mnie, jeśli się mylę), ale jak z wiązką? Będę musiał coś rzeźbić czy podejdzie p&p do polifta S4 jako doposażenie? Mam możliwość przeszczepić cały układ do swojej, ale dawcą będzie przedlift. Panowie, pruć wiązkę czy nie pruć?
  11. To całkiem inne sprężyny, ponieważ amortyzator wraz z jego mocowaniem górnym także jest inny. Generalnie sprężyna w quattro jest tak mocowana, że dochodzi prawie do dolnego "ucha" na amortyzatorze, a w ośce dolna krawędź sprężyny jest gdzieś w połowie amortyzatora. Sam amortyzator z ośki na górze jest zakończony trzpieniem a Quattro ma "ucho" na obu końcach. Musisz niestety szukać sprężyn przeznaczonych do wersji z Quattro. Wpisz sobie w wyszukiwarce choćby " tylny amortyzator a4 b5 quattro" i "tylny amorytzator a4 b5". Różnice są widoczne gołym okiem.
  12. Przy przekręcaniu kluczyka (zapłonu) przytrzymaj bolce w zegarach - nie będą darły ryja już do następnej przerwy w prądzie. Musisz sprawdzić połączenia czujnika wody do zegara albo jego zasilania. Może wystarczy podociskać wtyczki, może jest gdzieś przerwany lub niepodpięty po tych całych naprawach...
  13. Nie wiem czy bym się w to bawił jako bazę mając budę z 2.0... Już pomijając koszty samego swapa silnika (tak jak koledzy napisali - tanio nie będzie. Lepiej mieć całego dawcę niż kupować graty) Zawiecha - do przerobienia / nie ta kategoria wagowa. Musi być zawias który "dźwignie" taki ciężar silnika. Napęd - bez quattro myślę że szkoda zachodu. Jeśli nawet zepniesz to ze skrzynią której 2.7 nie zmieli na pył szybciutko ( Twoja nie podejdzie), to nie widzę sensu mieć 270km i 400Nm na przód. Chyba że chcesz robić tylko efektowne burnouty a opon masz cały garaż Hamulce - seryjne hamulce z S4 B5 już z założenia nie hamują. Jakiś dobry zestaw już trzeba zrobić - np. z Porsche. Przy dobrych wiatrach 3-4 tysiące zestaw wyjdzie... Układ wydechowy - tutaj masz V6 i to uturbiony, więc cały wydech do uszycia od nowa albo dopasowywanie z jakiegoś innego V6. A jak V-ka to i koszta x2 jak nie x3... A to tylko podstawowe sprawy. Jeszcze pewnie tysiąc innych powodów i przeszkód po drodze. Biorąc pod uwagę taki projekt celowałbym raczej w budę np. B6 2,5 TDI z Quattro. Mniej rzeczy będzie do przerobienia. Znam jedną taką historię i auto zostało przerobione, ale i tak łatwo nie było. Nie mówiąc że za te pieniądze już by sobie kupił ładne B7 Jak mówi stare powiedzenie: "Wszystko się da zrobić, ale nie zawsze się opłaca"
  14. A sprawdzałeś łańcuszek rozrządu i napinacz? Może już jest zużyty i uderza właśnie po obudowie ? Potem ciśnienie oleju rusza napinacz i już jest ok...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...