Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Amortyzatory/sprężyny - problem z prześwitem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Czy jest mi ktoś w stanie powiedzieć czy prześwit przód/tył w moim aucie jest normalny? Bo dopiero co je kupiłem i poprzedni właściciel powiedział, że wymieniał wszystkie amortyzatory i sprężyny, i że z przodu były niby założone uniwersalne sprężyny z 1.8, 1.9tdi itp, ale dzisiaj kupiłem dedykowane przednie do 1.6 i dalej przód stoi strasznie wysoko. Amortyzatory przód to jakiś wynalazek "DACO" model 454 701, tył Monroe, nowe sprężyny przód z Magnuma, tył nie wiem, opony 185/65/15. I pod sprężynami z przodu są jeszcze podkładki nr oe 4D0 412 107 B, czy można założyć sprężyny bez nich? Czekam na waszą pomoc i pozdrawiam.

Zdjęcie auta http://naforum.zapodaj.net/df4543acd9e0.jpg.html

Opublikowano

Myślę ze to wina tych nowych "dedykowanych " sprężyn, Firma firmie nie równa, Ja na twoim miejscu kupił bym używane oryginały o oznaczeniu 1BE do odpowiedniej kategori wagowej przedniej osi dla benzyny 1.6 :)

A ta podkladka musi byc poniewaz jest ona potrzebna zeby sprezyna sie nie przekrecala ma talerzyku amortyzatora

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź needspoon

Z tą podkładką tak właśnie myślałem bo w amortyzatorze nie ma żadnego prowadzenia dla sprężyny i raczej by się przemieszczała, ale wolałem zapytać.

Z tymi oryginalnymi sprężynami jest problem, używek jest pełno ale nikt nie powie czy to oryginał. Wgl wolałbym jakieś nowe sprawdzone przez kogoś, że na pewno pasują. Ze starymi sprężynami róznie bywa, lubią pękać..

Opublikowano

Używek może i jest pełno,to czy pęknie różnie możesz trafić ale uważam że lepszej jakosci są oryginały używane niż nie jedne nowe sprężyny. Co do stwierdzenia czy oryginalna sprężyna zobaczysz po kropkach lub paskach kolorowych, przeszukaj tez giełdę na forum :)

Opublikowano

Stoi tak wysoko i będzie tak stał jeszcze długi czas znajomy zmieniał swego czadu w a80 założył z 2,6 na przód bo niby miały być dobre ale jak tłumaczyłem to nie wierzył. Stał jak samolot do startu przygotowany. ;-)

Porostu nowe nie są jeszcze ułożone.ugniecione. A jeżeli mssz przystosowane pod cięższy motor to dłużej to zejdzie bo są twardsze

Mogę ci zawias 1BE kompletny w stanie nienagannym odstąpić ale to w czerwcu jak wrócę z De

Opublikowano

Sprawa chyba się rozwiązała, wczoraj udało mi się okazyjnie kupić komplet sprężyn H&R model 29451, przód -60 / tył -40, teraz tylko czekać aż paczka przyjdzie i montować;)

Mimo to dalej ciekawi mnie co było powodem takiego problemu.. A może to przód był ok a tył siedział nisko przez np butle lpg w kole?

Opublikowano

Tego h&r chcesz na te amory daco wkładać? Będzie sie tragicznie jeździło

Opublikowano

Myślę, że wina była po stronie amorków. Jak kupiłem swoją też przód był identycznie jak u Ciebie strasznie wysoko a sprężyny miałem oryginalne z kropkami pod tą masę wagową, Problemem okazały się chińskie amortyzatory które miały dużo wyżej talerzyk niż seryjne.

Opublikowano

misiek95, właśnie nie za bardzo chcę, i się zastanawiam teraz czy kupić wszystkie nowe Kayaby (bo miałem w kilku Focusach, były dość twarde i nie było z nimi problemów) czy szukać jakiejś "sportowej" używki typu KW, HR, ostatecznie MTS i pochodne (wolałbym jednak tamte nowe).

nike166, Twoja wypowiedź jeszcze bardziej utwierdza mnie w myśli o wymianie amorków.

Dzięki za wypowiedzi;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...