robitl Opublikowano 17 Marca 2015 Opublikowano 17 Marca 2015 (edytowane) koledzy jako że idzie wiosna i wjeżdża nowe koło, potrzebuje też i sprężyn niższych. aktualnie mam 1be. znalazłem na olx takie sprężynyhttp://olx.pl/oferta/sprezyny-sportowe-audi-a4-b5-CID5-ID8wPTt.htmljeździły w b5 sedan 1.9tdi. i mam pytanie czy podejdą do mojego 1.8t? tzn chodzi mi o to czy siądą te 35mm czy może mniej ze względu na to że są do diesla? jak przeglądałem oferty nowych springów to niby do 1.8t a 1.9tdi były te same. po kolorze stwierdzam że to vogtland, czy się mylę? up proszę o szybką pomoc, mam do kupienia takie sprężyny http://apshop.pl/pl/11-sprężyny-obniżające-ap?filter=true&brand=582&model=2379&type=2380&engine=2387.są to sprężyny do 2.4 a u mnie siedzi 1.8t automat. sprzedający twierdzi że podejdą bez problemu i wszystko dobrze siądzie, a mi się jednak wydaje że nie będzie dobrze. co o tym myślicie? Edytowane 17 Marca 2015 przez robitl
nike166 Opublikowano 17 Marca 2015 Opublikowano 17 Marca 2015 Myślę, że nie siądzie na pewno jak w 2.4.
Mesiah Opublikowano 17 Marca 2015 Opublikowano 17 Marca 2015 (edytowane) Na 100% siądzie mniej niż w 2.4. Nie wiem o ile 0.5 do 1cm. Edytowane 17 Marca 2015 przez Mesiah
Mesiah Opublikowano 17 Marca 2015 Opublikowano 17 Marca 2015 Nie pamiętam dokładnie ale będzie pewnie ok 40kg różnicy względem 1.8t
robitl Opublikowano 17 Marca 2015 Autor Opublikowano 17 Marca 2015 2.4 to jednak v6 i inna waga... no dokładnie tak samo myślę, ale jak w tym sklepie co podesłałem jest napisane: max.nacisk VA: 976 - 1070 KG max.nacisk HA: - 1010 KG ja sprawdzałem u siebie na tabliczce w komorze silnika to jest: 1- 1010, 2-1000. czyli teoretycznie mogły by do mnie pasować. chodzi o to że mam 1be więc już i tak -20mm więc oczekuję że siądą jeszcze z 10mm, myślicie że da radę?
Mesiah Opublikowano 17 Marca 2015 Opublikowano 17 Marca 2015 Nie rozumiesz kwestii. Pasować będzie bez problemów ale co z tego , że producent dał tak wielkie widełki skoro między 970kg a 1070kg będzie taka różnica w obniżeniu, że masakra. Możesz je nawet do stara wstawić tylko siadzie jeszcze bardziej. Ten zawias to 40/30. Według mnie powinien siąść równo na 30/30 przy Twoim silniku. Tylko jaki jest sens ładować 30/30 od AP skoro masz sprawdzonego i wygodnego pro kita lub vogtlanda 35/35. Jaki masz budżet?
robitl Opublikowano 17 Marca 2015 Autor Opublikowano 17 Marca 2015 no tak tylko że mam do kupienia te sprężyny w cenie 250zł w idealnym stanie. cena aż tak nie gra roli ale wiadomo że lepiej coś zaoszczędzić, koło jakie będzie to prawdopodobnie 215/50/17 lub 225/45 więc gleby jakieś strasznej nie potrzebuje bo chce zachować komfort ale wiadomo że przyda się parę mm niżej.
Revor Opublikowano 17 Marca 2015 Opublikowano 17 Marca 2015 Nie zapominajcie koledzy, że te 1.8T jest sprzęgnięte z automatem. Weź rzuć okiem do bagażnika na wlepkę i będzie wszystko jasne. Masz na pewno wyższą kategorię wagową niż 1.8T w manualu.
robitl Opublikowano 17 Marca 2015 Autor Opublikowano 17 Marca 2015 (edytowane) Masz na pewno wyższą kategorię wagową niż 1.8T w manualu. a ma ktoś możliwość spr. albo wie jak wygląda sytuacja w aucie z manualem? bo może akurat klima i automat wpłyną jakoś na to że siądzie przód -35 a tył 30 i było by ok w miarę. Edytowane 17 Marca 2015 przez robitl
Mesiah Opublikowano 17 Marca 2015 Opublikowano 17 Marca 2015 Toć i 30/30 będzie w miarę. Ja mam 1.8 zwykłe w manualu i wagę 970kg
robitl Opublikowano 17 Marca 2015 Autor Opublikowano 17 Marca 2015 zdecydowałem że zabieram te sprężyny bo za 250zł to ciężko znaleźć coś lepszego a i wiosna już prawie przybyła więc czasu coraz mniej. jak coś będzie nie tak to wtedy będę się martwił. a jakby coś to można taką sprężynę uciąć troszkę jakby za wysoko siedziało?
Revor Opublikowano 17 Marca 2015 Opublikowano 17 Marca 2015 "Toć" kolego Mesiah mi chodziło o kategorie wagową z wlepki np u mnie z silnikiem 1.9 avg mam 0JG. Sprawdzałem koledze w innym temacie ostatnio i w 1.8t z automatem miał wysoką kategorie bo 0JJ wiec wydaje mi się, że sprężyna z V6 dobrze siądzie w 1.8t z automatem. Ale niech sie może ktoś jeszcze wypowie??
Mesiah Opublikowano 17 Marca 2015 Opublikowano 17 Marca 2015 (edytowane) Tu nie ma po co tego ciągnąć. Zestaw jest 35/30. Przecież jak siądzie mu to 30/30 czy 33/30 to co za różnica? I tak będzie koza Jak chce poprawić fabrykę o 1cm i mu to pasuje niech kupuje. Do założyciela tematu. Kolego zanim włożyłem gwint do siebie przerobiłem z 5 może 6 zestawów sprężyn i kitów. W ogóle powyżej eibacha sportline 45/40 żadnego obniżenia praktycznie nie widać względem 1be wiec szkoda sobie głowę zawracać. Z 20/20 na 30/30 to żaden progres. Eibacha sportline idzie kupić za 250-300zł w bdb stanie. On obniża dokładnie o 45-50/40-45 i coś tam komfortu jeszcze zostawia. Edytowane 17 Marca 2015 przez Mesiah
robitl Opublikowano 17 Marca 2015 Autor Opublikowano 17 Marca 2015 On obniża dokładnie o 45-50/40-45 i coś tam komfortu jeszcze zostawia. tzn tym samochodem jeździ przeważnie moja narzeczona i dlatego muszą być koła 17 i nie za nisko. więc myślę że te 30 lub 35 będzie ok. nie chce tez za dużo w niego inwestować bo jakbym miał już w coś pakować to walał bym s4 b5 kupić, bo moja z przednim napędem i automatem nie daje za wiele możliwości dzięki za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się