Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1200 obrotów i brak reakcji na gaz


FrankCadillac

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Objawy tak jak w temacie. Silnik po odpaleniu wkręcił się na normalne obroty. Po chwili obroty wzrastają do 1200 a następnie brak reakcji na gaz. Dodatkowo mryga kontrolka świec żarowych. Nastawnik po awarii został wyczyszczony po uprzednim wymienieniu filtra paliwa. Wydawało się że jest zabrudzony. Wszystko poskładane i ustawione jak trzeba. Przejechałem około 40km i pojawiły się te same objawy. W czym może być problem? Jakieś sugestie? Znowu go czyścić? Silnik 1.9 AFN

Edytowane przez FrankCadillac
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego, jak dla mnie to wygląda mi to na wodę w ECU( nieszczelna obudowa) 2 tyg temu miałem to samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącz kompa i sprawdź błędy, myślę że kolega może mieć rację.

Kiedyś miałem taką sytuację po ulewie, pokazało błąd potencjometru pedału przyśpieszania, jak przeschło to wszystko wróciło do normy :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na poczatek uzupełnij profil jakie bledy na vagu może potencjometr pedału gazu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ciekawe rzeczy Panowie, bo po wyczyszczeniu pojechałem na myjkę ;p i po niej objawy wróciły. Podłączę kompa i sprawdzę wasz pomysł. Dzięki wielkie!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wszystkie kostki od ECU i tą od pedała gazu spryskałem preparatem do czyszczenia styków( koszt 10zł) i uszczelniłem obudowę.

Jak na razie problem nie powrócił :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś mi w głowie świta że to 1200 obr/min to tryb awaryjny silnika w przypadku braku sygnału, lub gdy sygnał z potencjometru pedału gazu jest niewiarygodny :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo podlana wiązka ecu - suszenie, izolacja i smiga dalej
Albo przekaznik pompy - miałem tak.. w ibizie asv.. poluzował sie od jazdy na gwincie xD auto odpalało i nie reagowało na pedał gazu

w obu przypadkach powinna mrugac kontrolka swiec

aby uniknąc zanania ecu na przyszłość najlepiej sie upewnić ze odpływ z podszybia nie jest zapchany i spinki dobrze dociskają plastik podszybia, tam sie przy ecu woda i wilgoc uwielbia zbierac :P

Edytowane przez MorpheusBE
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany, winowajcą okazała się woda pod ecu. Podszybie na błysk, styki wyczyszczone, dodatkowo uszczelniłem otwór na kable z ecu. Wszystko suchutkie i DZIAŁA!!

Dziękuję wszystkim za pomoc, miłego dnia ludziska ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem z audi a4 1,9 tdi 2003 rok po do daniu gazu automatycznie zapalaja sie dwie kontrolki asp oraz miga kontrolka swiec zarowych auto nie reaguje na pedal gazu jedynie obroty podnosza sie do 1100 wszystkie styki komputera przeczyszczone kostki i tp komp uszczelniony pedal gazu nowy z czujnikiem a jednak caly czas ten sam blad co moze jeszcze powodowac taka awarie np: egr ,wtrysk itp

Edytowane przez tomasz 123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnij vaga i sprawdź błędy, bo w ciemno wymienisz pół silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Hezen napisał:

Podepnij vaga i sprawdź błędy, bo w ciemno wymienisz pół silnika.

podlaczalem vaga wyskakuje zle polozenie pedalu gazu wczesniej mialem taki sam problem ale wyskakiwal blad P0102 i tez zero reakcji na pedal oraz te same kontrolki i tryb awaryjny i do dam ze w obu przypadkach na chwile zadlawil mie sie samochod i wszedl w tryb awaryjny 

28 minut temu, tomasz 123 napisał:

 

 

Edytowane przez tomasz 123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jesteś pewny że potencjometr pedału gazu jest sprawny to szukaj problemu we wiązce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy moze to byc cos z komputerem mechanik mowil ze byl troche wilgotny i go wysuszyl ale mowi tez ze jest jakby ciemna plama z jednej strony 

 

Edytowane przez tomasz 123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jest to możliwe.

Ecu silnika sam wyciągnij i wrzuć dobre fotki jak to wygląda, ewentualnie sam go przemyj alkoholem izopropylowym (IPA)

Gniazdo i wtyczkę ECU potraktuj jakimś kontakt sprayem.

Edytowane przez Hezen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Hezen napisał:

Tak jest to możliwe.

Ecu silnika sam wyciągnij i wrzuć dobre fotki jak to wygląda, ewentualnie sam go przemyj alkoholem izopropylowym (IPA)

Gniazdo i wtyczkę ECU potraktuj jakimś kontakt sprayem.

a powiedz mi jeszcze taka zecz mam taki pedal gazu DSC_0059.JPG a podlaczylem takiDSC_0061.JPG    czy ten moze pokazywac ten sam blad bo nie jest od tego auta 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najwidoczniej nie są one zamienne i wychodzi błąd.

Ten drugi potencjometr był montowany w passatach b6, audi a6 c5, audi a4 b6

Podmień na taki sam jaki miałeś, wtedy będzie wiadomo czy musisz szukać problemu w czym innym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...