szeryf Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Czyli nawet nie ma co próbować odkręcić normalnie, tylko od razu potraktować młotkiem i wkręcić nowy?
Rzeznik533 Opublikowano 2 Maja 2016 Opublikowano 2 Maja 2016 Koledzy, słyszałem że jest spory problem z odkręceniem tylnych odpowietrzników, bo zaciski są aluminiowe. Można się jakoś uchronić przed zerwaniem gwintu? Pozdrawiam Ja nie miałem żadnego problemu z ich odkręceniem, popryskałem środkiem na rdze i normalnie poszło bez używania młotka, zawsze można lekko podgrzać Prosze zawsze chetnie pomoge. Co do swapa hebli na 320mm to bardzo polecam !!! sam mam takie i naprawde auto staje deba Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Myślę myślę o tym chwilowo ogranicza mnie zima 15 cali jakoś nie mam czasu na zamówienie opon 19 cali walczę z lampami w a6 kupiłem zestaw soczewek na d2s a okazało się ze mam przetwornice d3s 1
Rzeznik533 Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 Kolejność odpowietrzania zacisków . Kolejność odpowietrzania znam, ale jak pompa abs jest zapowietrzona to metoda pompowania hamulcem tego raczej nie załatwie
marcinch001 Opublikowano 14 Maja 2016 Opublikowano 14 Maja 2016 Kolejność odpowietrzania zacisków . Kolejność odpowietrzania znam, ale jak pompa abs jest zapowietrzona to metoda pompowania hamulcem tego raczej nie załatwie No niestety nie .
Rzeznik533 Opublikowano 15 Maja 2016 Opublikowano 15 Maja 2016 Narazie nie ruszam z tematem odpowietrzenia hamulców bo od kilku dni mam nowe hebelki na przednia oś 320mm, ale jest problem sprzedawca był na tyle inteligentny i aby nie bawić się z odpinaniem kostki abs odkęcił metalowe wieszaki (kabla abs i przewodu hamulcowego) od zacisków, można cos takiego gdzieś kupić czy musze dorabiać na własną rekę ?
Rzeznik533 Opublikowano 15 Maja 2016 Opublikowano 15 Maja 2016 ASO Domyślam sie ze tylko i wyłącznie ASO bo na internecie nie mogę czegoś takiego namierzyć ale nie wiem czy wogóle istnieje możliwość kupna tego elementu bez zacisku, jeśli ktoś posiada jakiś numer tego elementu było by fajnie jak by podał łatwiej będzie zamówić to w serwisie, ciekawe ile mnie za to skroją?
Dev Opublikowano 15 Maja 2016 Opublikowano 15 Maja 2016 Potrzebujesz blachę oraz przewód metalowy chyba że masz
Rzeznik533 Opublikowano 15 Maja 2016 Opublikowano 15 Maja 2016 Potrzebujesz blachę oraz przewód metalowy chyba że masz Przewody hydrauliczne są jedynie potrzebna mi P i L blacha trzymająca wtyczkę ABS
Rzeznik533 Opublikowano 15 Maja 2016 Opublikowano 15 Maja 2016 Druga opcja Możesz rozwinać bo nie wiem do końca co masz na myśli
marcinch001 Opublikowano 16 Maja 2016 Opublikowano 16 Maja 2016 Narazie nie ruszam z tematem odpowietrzenia hamulców bo od kilku dni mam nowe hebelki na przednia oś 320mm, ale jest problem sprzedawca był na tyle inteligentny i aby nie bawić się z odpinaniem kostki abs odkęcił metalowe wieszaki (kabla abs i przewodu hamulcowego) od zacisków, można cos takiego gdzieś kupić czy musze dorabiać na własną rekę ? Proszę bardzo sklep http://www.getem.pl/index.php?szukaj_katalog=4B0615133E&action=katalog&kat=72&x=13&y=17 allegro http://allegro.pl/audi-a6-c5-mocowanie-linki-hamulca-org-4b0615134e-i5097162697.html
Rzeznik533 Opublikowano 16 Maja 2016 Opublikowano 16 Maja 2016 (edytowane) Narazie nie ruszam z tematem odpowietrzenia hamulców bo od kilku dni mam nowe hebelki na przednia oś 320mm, ale jest problem sprzedawca był na tyle inteligentny i aby nie bawić się z odpinaniem kostki abs odkęcił metalowe wieszaki (kabla abs i przewodu hamulcowego) od zacisków, można cos takiego gdzieś kupić czy musze dorabiać na własną rekę ? Proszę bardzo sklep http://www.getem.pl/index.php?szukaj_katalog=4B0615133E&action=katalog&kat=72&x=13&y=17 allegro http://allegro.pl/audi-a6-c5-mocowanie-linki-hamulca-org-4b0615134e-i5097162697.html Dzięki za pomoc czyli jeśli dobrze odczytałem to potrzebuje uchwyty o numerach 4B0615133E i 4B0615134E Edytowane 16 Maja 2016 przez Rzeznik533
countryFan Opublikowano 10 Czerwca 2016 Opublikowano 10 Czerwca 2016 Podam domowo / warsztatowy sposób jak odpowietrzyć zapowietrzoną pompę ABS-u który sprawdza się w ponad 90% przypadków. Nie trzeba żadnych magicznych usług z podciśnieniem za 200zł i/lub płukania układu za 100zł. 1) Potrzeba dwóch osób i kluczy. 2) Klasycznie jedna osoba pompuje pedałem, a druga odkręca odpowietrzniki i przewody. 3) Odpowietrzamy układ klasycznie odkręcając przy kołach odpowietrzniki. Jeżeli nie leci powietrze przy kołach (a układ jest nadal zapowietrzony) to przechodzimy do pkt. 4 4) Odpowietrzamy pompę ABS-u okręcając przewody od pompy hamulcowej do pompy ABS-u. Klasycznie - czyli pompowanie i odkręcenie i dokręcenie rurki przy wciśniętym pedale. 5) Kolejno pompujemy pedałem i odkręcamy i dokręcamy rurki odchodzące do poszczególnych kół przy wciśniętym pedale hamulca. 6) Odpowietrzamy finalnie układ przy kołach odpowietrznikami. 7) Cieszymy się odpowietrzonym układem. 8) Otwieramy piwo z kolegą ciesząc się wykonaną pracą Metoda jest sprawdzona w różnych samochodach i jedynie nie udało się nią dotąd odpowietrzyć jedynie układu hamulcowego w Murano. Natomiast Audi, BMW i inne bez problemu się odpowietrzają.
zaba84 Opublikowano 19 Czerwca 2016 Opublikowano 19 Czerwca 2016 Panowie a jak wyglada sprawa odpowietrzenia sprzęgła wraz z hamulcami? I jak najlepiej zabrac się za wymienę całego płynu hamulcowego?
zigrin Opublikowano 25 Lipca 2016 Opublikowano 25 Lipca 2016 Cześć, Panowie, zapoznałem się z całym tematem, jestem po wymianie klocków z tyłu, niefortunnie odkręciłem wężyk hamulcowy od zacisku, ubyło ok 200 ml płynu, po wymianie klocków montażu wężyka, i w ogóle całości odkręciłem korek wlewu i dolałem płynu, świadomy że konieczne jest odpowietrzenie układu. niestety pomimo wielu prób, pedał hamulca nadal wpadał w podłogę bez żadnego oporu, dodam że z odpowietrzników leciał już tylko płyn, a ze zbiorniczka słychać było tylko chlubotanie. nie bardzo wiem co ma w takiej sytuacji robić, mocno odpokutuje ten strzał w kolano w pracy, proszę tylko nie pytajcie dlaczego dokręcałem wężyk od zacisku serdecznie dzięki z góry za pomoc, chociaż cień wskazówki
melo102 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 (edytowane) Witam Mam problem z hamulcami , wymiana plynu , odpowietrzanie, jednak cos nie działa . pedal raz reaguje auto chce hamowac raz nie i pedel wpada , kolejnym objawem jest na biegu jalowym jak naciskam hamulec i trzymam obroty auta spadaja - auto chodzi jak by na 3 cylindrach palilo . Jak trzymam hamulec wcisniety i zwiekszam obtoty pedał hamulca bije - tak jak bym na mokrym hamował , Co jest przyczyna : Zapowietrzonu układ ? Pompa ABS zapowietrzona ? Jak to naprawić ? Dzieki za pomoc Edytowane 5 Sierpnia 2016 przez melo102
MemberA4 Opublikowano 11 Października 2016 Opublikowano 11 Października 2016 Podam domowo / warsztatowy sposób jak odpowietrzyć zapowietrzoną pompę ABS-u który sprawdza się w ponad 90% przypadków. Nie trzeba żadnych magicznych usług z podciśnieniem za 200zł i/lub płukania układu za 100zł. 1) Potrzeba dwóch osób i kluczy. 2) Klasycznie jedna osoba pompuje pedałem, a druga odkręca odpowietrzniki i przewody. 3) Odpowietrzamy układ klasycznie odkręcając przy kołach odpowietrzniki. Jeżeli nie leci powietrze przy kołach (a układ jest nadal zapowietrzony) to przechodzimy do pkt. 4 4) Odpowietrzamy pompę ABS-u okręcając przewody od pompy hamulcowej do pompy ABS-u. Klasycznie - czyli pompowanie i odkręcenie i dokręcenie rurki przy wciśniętym pedale. 5) Kolejno pompujemy pedałem i odkręcamy i dokręcamy rurki odchodzące do poszczególnych kół przy wciśniętym pedale hamulca. 6) Odpowietrzamy finalnie układ przy kołach odpowietrznikami. 7) Cieszymy się odpowietrzonym układem. 8) Otwieramy piwo z kolegą ciesząc się wykonaną pracą Metoda jest sprawdzona w różnych samochodach i jedynie nie udało się nią dotąd odpowietrzyć jedynie układu hamulcowego w Murano. Natomiast Audi, BMW i inne bez problemu się odpowietrzają countryFan oby Twoja metoda była skuteczna bo przymierzam się do wymiany pompy ABS na wersję od Quattro więc krótko mówiąc wybieram się na wojnę z hamulcami Mam tylko cichą nadzieje że uda mi się je okiełznać bo u mnie w mieście raczej nie ma nikt maszyny ciśnieniowej. 4) Odpowietrzamy pompę ABS-u okręcając przewody od pompy hamulcowej do pompy ABS-u. Klasycznie - czyli pompowanie i odkręcenie i dokręcenie rurki przy wciśniętym pedale. na pewno odkręcamy te 2 przewody co wchodzą do pompy czy te 4 co wychodzą?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się