habul6 Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 Witam serdecznie, mam do wymiany uszczelkę pokrywy zaworów w audi. Teoretycznie wiem, jak to wymienić, tylko nie wiem czy bedę musiał dojść do rozrządu. Czy od razu wymienić te 3 małe i 3 duże gumki uszczelniające. Macie macie jeszcze jakieś wskazówki ?
tfk83 Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 Sam wymieniałem uszczelkę w zeszłym roku, rozrządu wogóle nie ruszasz - ja polecam zestaw earlinga np. taki http://allegro.pl/uszczelka-pokrywy-zaworow-audi-80-a4-b5-a6-1-9tdi-i4953616535.html- wymień cały komplet . Ważne jest abyś nie dokręcał śrub zbyt mocno po uszczelka się zniszczy ( zgniecie ) i zacznie znów tam ciec - ja dokręciłem dynamometrem na 15NM i do dziś wszędzie sucho.
Szati 1991 Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 Temat już był poruszany, zastosuj dirco jeszcze bo po pewnym czasie dalej będzie się pocił.
Lolek Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 nic nie dawaj sama uszczelka i tyle, tylko porządnie wyczyść i odtłuść !!! sukces to klucz dynamometryczny i 8-10 Nm max.
Hezen Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 Masa uszczelniająca dirko przydaje się do uszczelnienia kapturków z których najczęsciej leci olej. Tak ja napisał Lolek, klucz dynanometryczny i max. 10Nm zaczynając od środka pokrywy. Wysłane z mojego GT-I9100
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się