Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[BPW] zimny silnik dymi na niebiesko


Mateusz69

Rekomendowane odpowiedzi

A masz może instrukcje jak to przestawić? Wolałbym przygotować sie teoretycznie niz pózniej robić metoda prób i bledow

Nie rób wszystkiego na raz, bo jak wyjdzie jakiś problem, to będziesz miał sporo niewiadomych :decayed:

Masz tutaj dane serwisowe do wymiany uszczelniaczy:

Regulacja_pompek.jpg

Synchro sprawdź jak jest w normie, to kręcenie nim zostaw sobie na następną robotę w innym terminie :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radek chce inst.korekty synchro.a nie pd.

Na 4um było ale też znaleźć coś nie mogę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki przyda sie. Dopiero wczoraj podłączyłem pod kompa i w gr 18 zero w każdym polu, gr 23 wszystko mieści sie w granicach 50, a gr 13 wyglada następująco: -0.40 ; -1.15 ; 2.52 ; -0.99

Robione na rozgrzanym silniku, po dodaniu gazu wartości na cylindrze 3 spadały lecz po puszczeniu gazu rosły momentami do wartości 2.90. Padła pompka czy raczej gumki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 100% umarł czy raczej może być wina uszczelniaczy? Bo teraz nie wiem co robić czy wymieniać gumki czy pompke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej PDek do wymiany lub regeneracji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw zrób same uszczelniacze pompek, tak jak Ci napisałem na PW.

Masz przynajmniej 80% szansy że to ich wina i PD-ka nie będziesz musiał wymieniać :):hi:

PD-ki ze zwykłą cewką nie umierają "tak sobie" jak piezoelektryki w BRD :naughty::P

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z czystej ciekawości - masz dpf że kopci Ci? Mam ten sam silnik z dpf więc nie ma szans żeby zakopcił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Szanowni możemy wrócić do tematu?

Była głowa ściągana, zawory nowe, popychacze nowe, wałek nowy, panewki wałka nowe. Auto złożone, pali, NATOMIAST PO ODPALENIU NA WOLNYCH OBROTACH DODANIU GAZU SŁYCHAĆ TAKIE JAKBY DUDNIENIE, WCZEŚNIEJ TAK NIE BYŁO, KTOŚ COŚ MA JAKIEŚ POMYSŁ? MOŻE SPOTKAŁ SIĘ Z TAKIM CZYMŚ?

DODATKOWO ŚCIĄGNĄŁEM DPF POJECHAŁ DO CZYSZCZENIA CIŚNIENIOWEGO I ŁĄCZNIK ELASTYCZNY BYŁ ZMIENIANY BO STARY JUŻ PRZEPALONY.

NATOMIAST TAKIE DUDNIENIE PO ZDJĘCIU NOGI Z GAZU? WTF????

ZAWORY PODOBNO MUSZĄ SIĘ UŁOŻYĆ TAK TWIERDZI MECHANIK NIBY POTRZEBUJĄ 30 GODZIN PRACY, MOŻLIWE TO ? :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć filmik z tym dźwiękiem.

Ok, jutro to zrobię, auto już w garażu nie chce mi się iść :P dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZAWORY PODOBNO MUSZĄ SIĘ UŁOŻYĆ TAK TWIERDZI MECHANIK NIBY POTRZEBUJĄ 30 GODZIN PRACY, MOŻLIWE TO ? :(

ułożyc/dotrzec owszem -ale 30h nawet na inżynierii tego nie uczyli i nawet o czymś takim nie mówi serwisówka...

auto ma moc itd?

moze to dzwiek swobodnie przepływających spalin... np po praniu dpfu moze próbowac sie wypalic a w trakcie wypalania zamyka sie egr i vnt w turbo do tego włączają sie swiece żarowe i zwiekszona jest dawka paliwa i wtedy dezel mruczy prawie jak benzyna....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ułożyc/dotrzec owszem -ale 30h nawet na inżynierii tego nie uczyli i nawet o czymś takim nie mówi serwisówka...

auto ma moc itd?

moze to dzwiek swobodnie przepływających spalin... np po praniu dpfu moze próbowac sie wypalic a w trakcie wypalania zamyka sie egr i vnt w turbo do tego włączają sie swiece żarowe i zwiekszona jest dawka paliwa i wtedy dezel mruczy prawie jak benzyna....

Auto ma moc zapierdziela jak głupie, nawet lepiej niż wcześniej moim zdaniem. Dziś Pany wrzucę film, a jak na razie lecę do roboty ;)

Wrzuć filmik z tym dźwiękiem.

Panowie film, pomóżcie jakieś sugestia komuś się to stało może ??
Edytowane przez Mateusz69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ułożyc/dotrzec owszem -ale 30h nawet na inżynierii tego nie uczyli i nawet o czymś takim nie mówi serwisówka...

auto ma moc itd?

moze to dzwiek swobodnie przepływających spalin... np po praniu dpfu moze próbowac sie wypalic a w trakcie wypalania zamyka sie egr i vnt w turbo do tego włączają sie swiece żarowe i zwiekszona jest dawka paliwa i wtedy dezel mruczy prawie jak benzyna....

Auto ma moc zapierdziela jak głupie, nawet lepiej niż wcześniej moim zdaniem. Dziś Pany wrzucę film, a jak na razie lecę do roboty ;)

Wrzuć filmik z tym dźwiękiem.

Panowie film, pomóżcie jakieś sugestia komuś się to stało może ??

posluchaj czy nie dudni od strony filtra powietrza .... :facepalm:

Najpierw zrób same uszczelniacze pompek, tak jak Ci napisałem na PW.

Masz przynajmniej 80% szansy że to ich wina i PD-ka nie będziesz musiał wymieniać :):hi:

PD-ki ze zwykłą cewką nie umierają "tak sobie" jak piezoelektryki w BRD :naughty::P

ktos tu sie nabija z brd :kwasny: oki a tak nawiasem to po akcji serwisowej jak to jest z tymi pompkami dalej umieraja???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


posluchaj czy nie dudni od strony filtra powietrza ....

jest dudnienie



Sprawdź broki w wałkach dźwigienek PD-ków, chyba już tylko to zostało do sprawdzenia

Ma ktoś zdjęcia w których miejscach one powinny być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki przyda sie. Dopiero wczoraj podłączyłem pod kompa i w gr 18 zero w każdym polu, gr 23 wszystko mieści sie w granicach 50, a gr 13 wyglada następująco: -0.40 ; -1.15 ; 2.52 ; -0.99

Robione na rozgrzanym silniku, po dodaniu gazu wartości na cylindrze 3 spadały lecz po puszczeniu gazu rosły momentami do wartości 2.90. Padła pompka czy raczej gumki?

Spotkalem sie z przypadkiem ze po wymianie wiazki pompowtryskiwaczy auto korekcje wrocily do normy. Koszt okolo 300zl i od tego bym zaczął. ..

Mateusz69. Sprobuj jeszcze regulacji pompowtryskow. U mnie po regulacji silnik zdecydowanie ciszej chodzi. Jakie masz bipy w gr. 23?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Mateusz69. Sprobuj jeszcze regulacji pompowtryskow. U mnie po regulacji silnik zdecydowanie ciszej chodzi. Jakie masz bipy w gr. 23?

Oddałem mechanikowi który mi robił auto i kazałem mu to poprawić nie wdając się w szczegóły. Przed naprawą auto zdecydowanie głośniej chodziło na biegu jałowym, ale podczas dodawania gazu nie było takiego dudnienia jak to miało miejsce po jego złożeniu. Po montażu na nowo głowicy auto zdecydowanie ciszej chodzi ale to dudnienie mnie przeraża :((( Zobaczymy pożyjemy, znów bez auta f*ck :///



Sprawdź broki w wałkach dźwigienek PD-ków, chyba już tylko to zostało do sprawdzenia

Piotrsob1

Winą tego dudnienia na pewno nie są borki w wałkach, w ogóle jeżeli ich nie ma to co się może stać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...