Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Koło dwumasowe po 30 tyś stuka i mrowi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Ponad rok temu wymieniłem cały komplet sprzęgła łącznie z kołem dwumasowym, któryś z elementów stracił wyważenie i czuć było wibracje wzrastające wraz z obrotami. Został zamontowany nowy niby oryginalny zestaw firmy Sachs po przejechaniu 30 tyś pojawiły się następujące objawy: stuki na wolnych obrotach które zmieniają się w zależności od położenia pedału sprzęgła dodatkowo nasila się mrowienie lewarka biegów i pedałów które występuje podczas jazdy.

Obstawiam koło dwumasowe. Mam jeszcze stary zestaw firmy luk który był oryginalnie w aucie.

Mam do Was pytanie?

Co sądzicie o regeneracji zestawu sprzęgła firmy LUK który był oryginalne w moim aucie. Warto to robić? ceny wahają się od 700 do 1000zł za regenerację kompletu. Może takie regenerowane pochodzi dłużej niż taki niby oryginał który się wysypał po 30 tyś.?

Może ktoś jest w stanie polecić jakiś dobry sprawdzony zakład?

pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc

Opublikowano

regeneracja to średni pomysł, chyba zostanie Ci reklamacja.

Jak zrzucisz skrzynie to zobaczysz czy dwumasa ma luzy czy nie. Jest do pomiaru luzu specjalny diwajs luka. Jeśli dkz będzie wysypane a Ty będziesz miał potwierdzenie z pomiaru z tego urządzenia to dobrze będzie dołączyć to do reklamacji.

Skąd brałeś tego sachsa ?

Opublikowano

Mialem podobnie 45 tys rozlecialo sie lozysko dwumas byl ok

Opublikowano

A na ile jest gwarancje na 2M od LUKa?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...