hasik1978 0 Opublikowano 12 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 Witam mam problem, stukała mi koncówka drązka kierowniczego zostala wymieniona na nową i ustawiona zbieżnosc 2 razy za kazdym razem w innej stacji diagnostycznej i sciaga auto .Po pierwszej zbieżności sciagala w lewo a po drugiej ściaga w prawo...Zbieżność ustawiona prawidłowo ... Mechanik stwierdził ze moze byc to wina opon, jest to możliwe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 12 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 Przełożyć koła z tyłu na przód i bedzesz wiedział Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hasik1978 0 Opublikowano 12 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 Gość na diagnostyce powiedzial ze kólo jest pochylone ale jest w normie i to nie powinno iec znaczenia , a przed wymiana bylo wszystko okej nie sciagalo nawet przy 160 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszek1001 7 Opublikowano 12 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 A robiłeś pełną geometrie czy jedynie zbieżność? Zrób tak jak kolega goldi mówi i bd wiadomo czy to wina opon czy też geometrii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hasik1978 0 Opublikowano 12 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 Jeszcze jedno pytanie , geometria czy tez zbieznosc z tylu ma jakies znaczenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 12 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 Przecież z tyłu nic nie robiłeś jak jest koło przechylone w naszych autach z przodu ustawia się tylko zbieżność zrób jak napisałem wyżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek27 0 Opublikowano 12 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 Przecież z tyłu nic nie robiłeś jak jest koło przechylone w naszych autach z przodu ustawia się tylko zbieżność zrób jak napisałem wyżej Ja u siebie miałem 3 mm różnicy, ale nic nie odczuwałem podczas jazdy, dopiero na stacji diagnostycznej wyszła różnica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hasik1978 0 Opublikowano 13 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 Koledzy to nachylenie czy przechylenie kola da sie jakos ustawic? Zbieznosc mialem na zielono jedna i druga strona 0.09 a to nachylenie kola z lewej strony bylo 1.23 a z drugiej 0.51 opony zmienione na nowe zbieznosc jeszcze raz ustawiona i dalej sciaga.. a nachylenie kola zostalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azure 7 Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 (edytowane) Pochylenie koła w B6 nie podlega regulacji. Jak jest złe pochylenie to trzeba szukać przyczyny: zgięty wahacz, uszkodzona zwrotnica lub chgw co innego. Jak nie znajdziesz przyczyny to za bardzo sensownego rozwiązania nie ma, albo ja go nie widzę. Opon nie ścina Ci? Szczególnie tej gdzie jest złe pochylenie? W którą stronę ściaga aktualnie? Wrzuć wydruk z ustawienia zbieżności po jej wykonaniu. Edytowane 13 Marca 2015 przez azure Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hasik1978 0 Opublikowano 13 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 Ścinało opony wczesniej bo ja auto mam od tygodnia i widac po oponach ze scina i teraz sciaga w prawo a kierownica prosto... nachylone koło jest lewe i obie opony są obie ścięte Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 Robiłeś zbieżność czy geometrie komputerową ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hasik1978 0 Opublikowano 13 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 zbieżnosc mi ustawiali na maszynie 3d, bo tylko byla koncowka drazka wymieniana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal1234 0 Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 To chyba jakoś kiepsko. Ja jak pojechałem na zbieżność to mi najpierw powiedzieli że wachacze jeden do wymiany i dopóki tego nie zrobię to nie ustawia. Na dobrej stacji diagnostycznej powinni powiedzieć co jest nie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hasik1978 0 Opublikowano 13 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 Wahacze byly sprawdzane i nie ma luzow zadnych jedynie byl na tej koncowce drązka i tyle zostalo wymienione.... a nachylenie kola dalej jest ... jeszcze pytanie jezeli geometria z tylu jest przestawiona moze byc to przyczyna sciaganie? nie patrzylem jeszcze na tyl jutro podjade moze jest cos przestawione i sprawdze to na innej stacji diagnostycznej, bo na tej co dzisiaj bylem nic mi nie mowili... a 3 razy zbieznosc ustawiali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 według mnie jesli mamy cos nie tak ze zbieznościa to powinnismy zrobić pełną geometrie, ustawianie samej zbieżności to pół srodek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hasik1978 0 Opublikowano 13 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 podjade jutro zrobic geometrie jeszcze moze tyl jakos sie przestawil albo co zoabczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azure 7 Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 według mnie jesli mamy cos nie tak ze zbieznościa to powinnismy zrobić pełną geometrie, ustawianie samej zbieżności to pół srodek. ale co poza zbieznoscia chcialbys z przodu ustawiac...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 14 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 (edytowane) Jesli jest krzywy jakis wahacz to ci to powiedzą. Ustawienie zbieżności przeważnie na jakims starym geometrycznym sprzecie kosztuje ok 50-70zł geometria komputerowa ok 100-120, jak dla mnie to jest odpowiedzią ktorą metode trzeba stosować. Edytowane 14 Marca 2015 przez lukaszooo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Pablo. 16 Opublikowano 14 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 Jesli jest krzywy jakis wahacz to ci to powiedzą. Ustawienie zbieżności przeważnie na jakims starym geometrycznym sprzecie kosztuje ok 50-70zł geometria komputerowa ok 100-120, jak dla mnie to jest odpowiedzią ktorą metode trzeba stosować. Co do starego sprzętu do geometrii to znam kolesia który ogarnia wszystkie auta począwszy od subaru skończywszy na Evo kolejki są do niego takie ze trzeba czekać ok 2 tyg chyba ze akurat zwolni się miejsce a sprzęt ma stary nie komputerowy.. Drugi przykład koleś robił mi komputerowo geometrię i auto zostawialo 4 ślady. Sprzęt jest ważny ale najważniejsza wiedza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
habcio19 0 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Hansik zwalczyles temat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się