wolverinexxx Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 Wczoraj ściągając przewód doprowadzający powietrze do turbiny sprawdziłem luzy na wirniku, i ku mojemu zdziwieniu poprzeczny luz był minimalny, a wzdłużny ok 3mm, wirnik można popychać swobodnie. Taki duży luz a oleju nie bierze ani grama. Turbo kończy już swój żywot w tym przypadku? bo przecież taki luz jest nie dopuszczalny. Trzeba chyba przymierzyć się do kupna turbinki ale w tym przypadku to wymieniłbym od razu na większą z np tt 225km bo jazda z taką turbiną to jak bomba zegarowa wybuchnie ale nie wiadomo kiedy
Marc!n Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 (edytowane) jak turbo nie jest całe w oleju, nie puszcza go ani w wydech ani w dolot to chyba nie ma sensu go teraz ruszać. Ale z drugiej strony jak chcesz więcej mocy niż standard czyli +-200 po sofcie, to możesz swoją dać do regeneracji/przebudowy na k03S, będzie nowe pewne turbo z zapasem. To od tt (jak i każdego silnika poprzecznego vag) nie będzie pasować, nie ten kolektor. Edytowane 13 Marca 2015 przez Marc!n
wolverinexxx Opublikowano 13 Marca 2015 Autor Opublikowano 13 Marca 2015 oleju trochę w wężach jest ale nie zawiele, turbo ogólnie suche, ale ten luz mnie przeraził, bo jeszcze nie spotkałem się z tak dużym luzem, a nie możliwe żeby ten typ tak miał, oleju nic nie bierze na bagnecie nic nie ubywa, turbo było regenerowane ale to jakieś 4 lata temu, a co do przebudowy na k03S to co bym potrzebował? zimną stronę? co dokładnie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się