Skocz do zawartości
IGNOROWANY

stuki na małych nierównosciach


DARIO88

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Może ktoś mi pomoże rozwiązać problem z którym się zmagam od kilku miesięcy . Problemem są stuki (tak jakby coś wpadało w rezonans ) gdzieś w okolicy prawego przedniego koła . Wszystkie wachacze sprawdzone , łączniki wymienione ,końcówki dobre . Dodam tez ze nie zawsze to słychać lecz tylko po przejechaniu po drobnych nie równościach słychać właśnie te drżenie . Już byłem na trzech różnych szarpakach i kilku mechaników i dalej nie mogę dojść co to jest . Ostatni mechanik wykluczył całkowicie zawieszenie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź pod uwagę jeszcze gumy w mocowaniu kolumny. Może wybite?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a gdzie znajdują się te gumy?


dodam tez ze jak przez wieksze dziury przelatuje to nic nie słychac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podłącze się do pytania kolegi, mam identyczne objawy. Auto "szarpałem" u kilku speców i nic w zawieszeniu nie wyszło - zero luzów na wahaczach. Jak sprawdzić luzy na kolumnie?? Jak mniemam chodzi o gumy przy górnym mocowaniu amortyzatorów??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok... jutro będę dalej dochodził u mechanika jak się wyjaśni to dam znać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli stuka przy jeździe na wprost to sprawdź na skręconych kołach. Wystarczy 90 stopni skrętu kierownicą. Jeśli ucichnie to winowajcą jest przekładnia.

wysłane z Commodore 64

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby na przekladni jest minimalny luz ale z lewej strony a stuka z prawej.. Dodam ze dzisiaj jechałem na prostej drodze i auto delikatnie nosi na prawo/lewo. Kierownice mam przestawiona wiec zrobię zbieżność i wtedy bede szukal dalej ... Wiecie moze jakie objawy są zepsutych amorków ? Mam zawieche 1bv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie przy takich objawach po naprawie całego zawiasu nadal stuka ło . Okazała się winna końcówka drążka kierowniczego miała luz . Wymieniłem dwie I wsio Jak nowe :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie udało mi się zlikwidować stukanie.Winne były drążki kierownicze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem dalej nie rozwiązany ehh... każdy diagnosta i mechanik nic nie może znaleźć :( pojawił tez się dziwny objaw taki ze jak na maxa(na idealnie prostej nawierzchni ) mam skręconą kierownicę i wycofuję lub jadę do przodu to koło przeskakuje tak jakbym po jakimś kamieniu przejechał lub jakby za mocno koło skręcało tak ze przez chwile bokiem szura co to może być?


Nikt nie mial podobnej sytuacji ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...